Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Welkom in het kippenhok ;)

2. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water

Wow van harte gefeliciteerd.
    Hier ook 1e ronde raak.

3. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Ik denk dat het er ook mee te maken heeft of het de 1e is of een 2e is. Dan ben je al wat opgerekt en gaat het vaak sneller. Ik merk nu ook al dat mijn buik s'avonds al aan het opzwellen is. En dat met net een posi test.

Hier net 10 druppen wachtende op de rest het flits hier nu wel.
    @ friesland

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Nou dan komt het nog wel jullie kant op hier nog steeds regen regen regen en onweer 8)

5. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

en hier (twente) nog helemaal niets en nog steeds bloedheet...bah

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier 1e kindje en mijn buik is al veel groter dan die 7 weken foto's.
    Ben heel slank van mezelf en mn darmen spelen echt enorm op.
    Kan savonds echt niet meer met een gewoon truitje aan naar buiten, dan ziet iedereen het direct.
    Dus het kan zeker wel!

Ik heb vanacht gewoon niet geslapen .. wilde niet kotsmisselijk wakker worden.
    Maar nu ben ik vanavond alsnog kotsmisselijk geworden, maakt dus ook niks uit...

Hoop dat iedereen kan slapen vanacht!

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    welterusten iedereen !
    Ik ben nog steeds erg moe bah bah ! heb zelfs vanmiddag geslapen doe en kan ik normaal nooit overdag slapen !
    Ik heb ook nooit geslapen overdag tijdens me vorige zwangerschap !
    Wist echt niet dat een mens zoo moe kon zijn :$

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

hier in drenthe ook nog droog :(
    pff laat die regen en onweer maar komen hoor.

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Hey meiden,

geloof dat ik me hier ook kan melden... weet t niet zeker maar denk dat ik rond begin maart ben uitgerekend. ben zo onregelmatig ongesteld dat ik het een beetje gegokt heb.
    ben na 4 jaar in de mmm spontaan zwanger geworden, en hoop dat dit uit zal groeien tot een mooi kindje.
    het lijkt me leuk om met jullie te kletsen over vanalles en natuurlijk de zwangerschap!

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

hier onzekerheid :( vanacht rond 1 uur ben ik wat bloedverloren, met een keine stolsel :( en heb geen buikpijn gehad en ook geen bloed meer, maar ga toch zo de gyn ff bellen (zijn open int weekend) hopen dat ik een spoedecho mag.

Liefs Dina

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Patja20, welkom hier en gefeliciteerd.

@ Dina88, misschien heb je wel hetzelfde als mij gehad. Heb je toevallig ook seks gehad voor die tijd? Want dat was bij mij wel het geval en daarna had ik ook wat bloedverlies. Waarschijnlijk gewoon omdat je vagina beter doorbloed is nu van binnen en makkelijker een adertje knapt. Hopelijk is het bij jou ook zoiets (als dat het tenminste ook bij mij was...) maar wie weet kun je wel eerder even terecht. Sterkte.

Ik heb zelf morgen om 13:15 de eerste echo. Spannend...

12. @ Yippie, jammer dat je zo slecht geslapen hebt, vanmiddag nog ff een middagdutje? Wat bedoel je met naar de huisarts gaan omdat je al 3 jaar niet meer puft?
    Ik heb vroeger ventolin en zo gebruikt ik ben astmatisch maar het ging de laatste jaren zo goed dat ik gestopt ben. Dit ook ivm met zwanger worden.. nu ben ik ook door het weer wat benauwder dus even overleggen hoe we het gaan opbouwen..

kalf ook hier twente wij hebben heir vannacht wel een fikse bui gehad en onweer..

nieuwe zwangeren welkom...

weet neit meer wie het vroeg maar buddy leuk.. en opslpitsen is denk ik nog niet nodig.. Nu zijn we gewoon veel aan het schrijven omdat het voor veel toch de eerste is na wat langere tijd en zo..
    denk als we 6 weken verder zijn dat dat wel minder word..
    maar anders goed idee.

liefs yippie

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ Dina88: heb je al gebeld? Hopelijk kan je snel terecht voor een echo, om zo wat gerust gesteld te worden!

@ buikjes met 7 weken zwanger: bij mijn 1e zwangerschap zag je tot 16 weken vrijwel niets. Alleen als je me heel goed kende had je een kleine opbolling onderin mijn buik kunnen zien. Nu, met nog een flubbervelletje over na mijn 1e (12kg aangekomen: alles naar voren aan mijn buik = velletje en striae helaas :( ), kan je het al best wel wat zien. Draag m'n zwangerschapskleding af en toe al, maar dit komt echt en alleen door m'n darmen en wat obstipatie (met vlagen: 2 dagen niet, dan weer 3x op een dag hihi). Weet ook van mezelf nog wel dat als je dan een klein beetje een buik hebt je het liefst hem helemaal 'uitzet' om het zo nog even meer te zien, dus zulke foto's zullen er ook echt wel bijzitten ;) .

@ warmte: pff.. Gister heel lichtelijk afgekoeld hier door het flinke onweer, extreme wind en veel regen (tuinstoelen liggen in ene op de kop aan het eind van de tuin :(), maar begint nu alweer heet te worden. Blegh! Kan het echt niet goed hebben nu, terwijl ik er normaal prima tegen kan. Misschien even wat leuks ondernemen, als ik er de energie voor kan vinden ;)

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    euhm.. ik heb me gister wel aangemeld hier, maar vanmorgen was de test dan nagenoeg negatief.. lijntje staat er wel, maar voor ik kon testen viel er een druppel op t testvenstertje.. weet niet of t daardoor komt, maar goed..

ik hou maar even slag om de arm.. als ik heul duidelijk met digi positief test kom ik het wel melden.. eerder geloof ik er niet in dnek ik..

15. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    De maart 2011 mama's

26 februari: Nina4- 2e kindje - BV
    27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV
    1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ?
    1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ?
    1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv
    2 maart: AnnaHanna
    2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ?
    2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv
    2 maart: 1985 - - 1e kindje
    3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ?
    3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j
    3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv
    3 maart: Dnise
    3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv
    3 maart: FallenAngel - 1e kindje
    4 maart: Ella - 1e kindje - zh-
    5 maart: Lesjek
    5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j
    5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j
    5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m
    6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-ck:j
    6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ?
    8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ?
    8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m
    8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m
    ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv
    ? maart: Sannie1981
    ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv
    ? maart: yippieajee 1e kindje
    10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv
    12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ??
    13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j
    18 maart Ydnic- 2e kindje-zh-?
    18 maart Schaapje 2e kindje-thuis-bv
    19 maart Zip - 2e kindje - thuis - bv
    --------------------------------------------------------------
    afsprakenlijst:

9 Juli:Tara26 echo 5w3d
    12 juli: waardevol echo
    12 juli: XsjaninX vk
    13 juli: lennylenn vk
    13 juli: baylee echo
    14 juli: anja89 gyn.
    14 juli: fallenangel gyn
    14 juli: meara vk
    19 juli: janneke21 vk
    19 juli: Kalfje; vk, echo
    19 juli: nienke1980 vk
    20 juli: dreamer83 gyn.
    21 juli: shenoby gyn + 2e echo
    23 juli: dina88 echo
    23 juli: Brigit gyn
    26 juli: ella gyn
    26 juli: nynke1980 echo
    27 juli: Sjoelke vk
    28 juli: 1985echo
    29 juli: yippieajee echo
    2 aug: LayD vk
    3 aug: tara26 vk
    4 aug: ikke85 vk
    4 aug: lin80 vk+echo
    9 aug: ikke85 echo
    9 aug: LayDecho
    10 aug: Tara26 echo
    12 aug: peetjuhh vk+echo
    16 aug: mariska echo

totaal: 35 maart mama's
    meisjes:
    jongens:
    verassing: 30

maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.

* lindanna

sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht

16. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,
    we zijn er weer en nog steeds met z'n 3 tjes ;) de kleine zit gelukkig nog op de goeie plek wel te klein voor 6 weken, maar over 1,5 week moet het duidelijker zijn, we zagen ook alleen nog maar een vruchtzakje, maar zolang ik geen buikpijn kreeg en niet te veel bloed verlies was alles goed, anders kon ik altijd weer terug komen.

Liefs Dina

17. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    @ Waardevol, we hadden niet gevreeƫn, kwam echt uit het niets :(

@ Alle nieuwelingen, welkom en geniet ervan

@ Ichtus, balen dat de test negatief was, hoop dat het weer positief word

18. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    gelukkig was alles goed Dina...

@hier niet misselijk
    geen buikje heb wel overgewicht dus voordat je het ziet bij mij duurt dat nog wel even denk ik.

Groetjes Anita

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

goodmorning!!

@waardevol over de 7 weken buikjes: pffff sommige lijken echt 6 maanden ver idd. jeetje zeg zou dat echt 7 weken zijn? de mijne is in de verre verste nog niet zo groot hoor.

@nieuwe zwangeren": gefeliciteerd en welkom

@ichtus: negatief?! hoop dat je binnnekort alsnog positief test. wel weer terug komen he!

@dina: gelukkig dat alles goed is en dat de kleine er nog zit. snap[ best dat je erg geschrokken was.

@waardevol en xsjanix: spannend!!!! morgen vk en echo maken! succes

gisteren wezen bbq-en maar dat was niet zo een succes. helemaal niet eingelijk. het was er bloedheet in huis. alle deuren en ramen stonden open maar tevergeefs. maddox hield het echt niet meer vol dus begon ik maar met tijdschriftjes te waaien. uiteindelijk viel hij in slaap maar dat duurde niet lang. werd helemaal heet wakker. toen lekker bij me gehouden maar hij werd helemaal suf en slap en staarde me maar aan en ik maar waaien en waaien, wilde ook niet meer drinken en eten al helemala niet. ff in bad gedaan maar ook dat was niet zo een goed iedee. nou ja toen ging mijn vriend maar met hem naar huis, opweg naar huis kotste maddi de hele auto onder echt heel erg veel!! was zo zielig! thuis weer in bad en maar huilen en huilen. daarna wel lekker gana slapen en vanochtend was ie weer de oude.

de afgelopen dagen is hij wel heeeeel erg hangerig. vermoeiend gewoon. wel lief want hij komt zo lief kroelen en slijmen maar mijn hemel zeg ik moet em zelfs de wc mee in sjouwen. papa is leuk maar mama is the best! want hij wilt niet echt bij papa kroelen.

vanavond met mn zussen voetbal kijken.

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    pff wat was het gister benauwd zeg! Gisteravond flink regen en onweer hier, maar daarna nog niet echt afgekoelt!
    Nu ook weer warm.

Nu alweer moe, dus straks weer even liggen, anders ga ik het denk ik niet redden vanavond met het voetbal :D

Buik; ik heb vooral 's avonds dat mijn buik flink opzet, zo overdag ook wel iets, maar nog niet echt heel erg.

Morgen weer even HA bellen, want die nieuwe hooikoorst pillen werken niet! Wordt er helemaal gek van, van al dat genies steeds!!!

Deel Deze Pagina