De maart 2011 mama's 26 februari: Nina4- 2e kindje - BV 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-ck:j 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Patje20 - 1e kindje - zh, bv ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j 18 maart Ydnic- 2e kindje-zh-? 18 maart Schaapje 2e kindje-thuis-bv 19 maart Zip - 2e kindje - thuis - bv -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 9 Juli:Tara26 echo 5w3d 12 juli: waardevol echo 12 juli: XsjaninX vk 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 27 juli: Sjoelke vk 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 35 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 30 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht[ Ik heb mezelf er ook maar bijgezet, vind het echt allemaal erg spannend. Ook omdat ik eigenlijk heel erg weinig klachten heb. Morgen ga ik het zh bellen, kijken of ik snel een echo kan krijgen, wat denken jullie kan ik het eisen van het zh?
@ afvallen: Ik weet niet of ik afgevallen ben, maar ook ik leef veel gezonder. Heel veel fruit en regelmatig melkproducten. @waardevol: Ik voel me op moment heel goed alleen wat pijnlijke tepels. Ik hoop ook dat het zo blijft. @buiken: poeh wat een buiken al voor 7 weken. Maar als ik mijn buik uitzet en een foro maak dan lijk ik wel 10 maanden zwanger! Hihihhihihi @ Splitsen: Ik vind het niet zon stom idee om het topic te splitsen om het bij te kunnen houden. Nu is het bijna niet meer te doen vind ik. En we zitten nog maar halverwege de maand. Als het goed is komen er heel veel meer bij! Tenminste dat hoop ik. Maar inderdaad het kletsen wordt over een tijdje vast minder. Dus het mag ook zo blijven. Mij maakt het niets uit. @buddys: Wat zijn buddys? @dina: Gelukkig meid, ben blij voor je!! Hier in zuid oost brabant heeft het gisteren flink geregend, maar afgekoeld nee hoor. Het is hioer vabdaag weer bloed heet. Poeh poeh. Ik werd zwetend wakker vandaag. Ik voel me toch goed de afgelopen dagen/ Liefs Sjoelke
@ sjoelke. mijn ervaring en helemaal naar het einde toe word er steeds meer gekletst. uiteindelijk hebben wij bij de maart 2009 mama's ook het topic gesplitst de meesten bleven in het algemene topic kletsen.en een klein groepje ging naar de andere want dan konden ze beter alles meekrijgen. een buddy is iemand waarvan je bijv het mobiele nummer emailadres of zoiets hebt. zodra bijv opgenomen word,de bevalling is begonnen of je bent bevallen. dan stel jij je buddy op de hoogte. de buddy stelt dan de rest van de groep op de hoogte. dan kun jij later zelf je verhaal doen. maar als er iemand met vroegtijdige weeen ofzo naar het ziekenhuis moet en als groep weet je dat is het wel fijn als er een buddy is. want anders zit je helemaal met spanning te wachten of alles wel goed is. maar de keus is natuurlijk aan iedereen zelf of die een buddy wil. en je kunt zelf je buddy zoeken.
hallo lieve meiden, mag ik me hier ook aansluiten? na 11 maanden wachten zijn wij zwanger van onze tweede! we zijn zo blij!!! als alles goed gaat zijn we 13 maart uitgerekend... we hebben al een zoon, kris van 18 augustus 2007.... zou iemand mij op de lijst willen zetten?.. ben de vorige keer thuis bevallen en zou dit nu weer heel graag willen, liefs inge
@ingef: ik zal je straks ff op de lijst zetten en van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!! heb je al een afspraak bij de v.k of gyn gemaakt? dat zetten we namelijk ook op de lijst. @buddys: heel leuk en handig! wie wilt mijn buddy zijn? buddy is iemand die "gelinkt" wordt aan iemand die het berichtjes doorgeeft aan ons hier op het forum van haar buddy. dus zeg maar dat Ingef mijn buddy is. ik moet morgen bevallen...dan sms/bel ik ingef om dat door te geven en zij geeft het dan weer door aan jullie zodat jullie ook weten dat ik aan het bevallen ben. of als er iets anders aan de hand is. dus iemand die mijn buddy wilt zijn?
haha ik weet het is nog heeeeel vroeg. maar ik ben al geboortekaartjes aan het kijken. toen we van nikki een kaartje hadden uitgezocht was ik helemaal blij. belt de drukkerij dus ik dacht dat de proefdruk klaar was. helaas... belden ze om te zeggen dat het kaartje wat wij hadden uitgezocht uit de handel was gehaald en ze konden hem niet meer krijgen. dus moesten we toen ik 36 weken was nog een ander kaartje uitzoeken. en hoewel ik deze wel leuk vond was ik de hele tijd sneu dat we het andere kaartje niet hadden. dat gebeurt me dus niet nog een keer!
De maart 2011 mama's 26 februari: Nina4- 2e kindje - BV 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-ck:j 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Patje20 - 1e kindje - zh, bv ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j 18 maart Ydnic- 2e kindje-zh-? 18 maart Schaapje 2e kindje-thuis-bv 19 maart Zip - 2e kindje - thuis - bv 13 maart Ingef -2e kindje - thuis- -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 9 Juli:Tara26 echo 5w3d 12 juli: waardevol echo 12 juli: XsjaninX vk 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 27 juli: Sjoelke vk 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 35 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 30 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht
Ik ben voor een buddy. Verder vind ik opsplitsen best een goed idee. En als we het op gaan splitsen dan moeten we het misschien nu al doen. Anders zijn we dadelijk allemaal aan elkaar hewend en dan moeten er ineens mensen afhalen. Nu zijn er nog niet veel na 15 maart. Groetjes
ik ben tegen het opsplitsen. sorry... de groep is nou juist zo gezellig en het zal wel groter worden idd. maar ik het lijk mij toch gezelliger als alle maart mama's bij elkaar zitten te kakelen dan in 2 aparte groepen. we doen gewoon de meete stemmen gelden? ik ben tegen
Hoi allemaal, ik las dat sommigen de groep wel op zouden willen splitsen. Ik vind het zelf wel jammer omdat je elkaar nu een beetje leert kennen... En daarnaast merk ik ook dat lang niet iedereen van de lijst meekletst. Zullen we anders stemmen? Willen jullie achter je naam zetten of je het er mee eens of mee oneens bent dat de groep opgesplitst word? Dat van die Buddy vind ik een goed idee. Leuk! Ben jij het er mee eens of oneens dat de lijst opgesplitst moet worden? Nina4- Waardevol- oneens Anja89 - Meara- Sula - AnnaHanna Kalfje - Nynke1980 - 1985- Mariska - Ikke85 - Dreamer83 - Dnise XsjaninX - FallenAngel - Ella - Lesjek ladypink Baylee- Dina88- Sjoelke- Brigit - Tara26 mamaantje - lin80 - Patje20 - Janneke21 - Sannie1981 lennylenn-oneens yippieajee Layd - peetjuhh shenoby - Ydnic- Schaapje Zip - Ingef -
Ben jij het er mee eens of oneens dat de lijst opgesplitst moet worden? Nina4- Waardevol- oneens Anja89 - Meara- Sula - AnnaHanna Kalfje - Nynke1980 - 1985- Mariska - Ikke85 - Dreamer83 - Dnise XsjaninX - FallenAngel - Ella - Lesjek ladypink Baylee- Dina88- oneens Sjoelke- Brigit - Tara26 mamaantje - lin80 - Patje20 - Janneke21 - Sannie1981 lennylenn-oneens yippieajee Layd - peetjuhh shenoby - Ydnic- Schaapje Zip - Ingef - Ik heb ook oneens, we hebben juist zo'n leuk grote groep, ik zou dan ook niet weten hoe je wil op splitsen En dank jullie wel meiden, voel me echt opgeluchter Liefs Dina
Ten 1e ben ik er ook niet voor om de groep te splitsen. Je zal zien dat van de groep er straks nog maar de helft mee schrijft. Dat was de vorige keer ook zo. En op dat moment kun je hem zo gaan inkorten met mensen die langer als een maand niets van zich hebben laten horen. We zaten toen ook op een hele lange lijst meende iets van rond de 80 en die was op het eind flink ingekort. En ja er zijn mensen die wonen hier bijna en een ander is wat minder vaak aanwezig. tsja niks aan te doen. Buddy's ben ik voor maar het lijkt me handig onm dit te doen als iedereen een goeie echo heeft gehad. Maar dat is mijn mening Verder hier echt noodweer gehad. Ben echt niet snel bang maar ik stond gister echt te schudden op mijn grondvesten. Het was hier echt vlakbij ingeslagen met een vuurbal allemaal vuur en het ging maar door. Tetterende sirenes en nog meer noodweer. Ik heb het zo nog nooit meegemaakt en het was echt heel eng. En ja manlief was nog niet thuis. Brrrrrrrrrrrrrrr Echt niet leuk hoor ben blij dat zon nu weer schijnt Zo even een tukkie doen ben echt moe en vanacht niet zoveel geslapen. Doegie....
anders laten we de lijst is toch gewoon zo? mocht het te druk worden straks kunnen we het altijd nog bespreekbaar maken het was alleen maar een optie omdat ik behoorlijk wat mensen hoorde die het nu al niet bij konden houden. buddy's dus wel een goed idee. als je een buddy hebt gevonden kun je het zo onder de lijst zetten.
Ben jij het er mee eens of oneens dat de lijst opgesplitst moet worden? Nina4- Waardevol- oneens Anja89 - Meara- Sula - AnnaHanna Kalfje - Nynke1980 - 1985- Mariska - Ikke85 - Dreamer83 - Dnise XsjaninX - FallenAngel - Ella - Lesjek ladypink Baylee- Dina88- oneens Sjoelke- Brigit - Tara26 -oneens mamaantje - lin80 - Patje20 - Janneke21 - Sannie1981 lennylenn-oneens yippieajee Layd - peetjuhh shenoby - Ydnic- oneens Schaapje Zip - Ingef -
Breekt in Hoi Dina , Jeetje wat las ik nou ! Gelukkig is de echo helemaal goed en kon je zo snel terecht. Maar ik had ook met ongv. 6 weken een echo gehad en bij mij zagen ze ook zo goed als niets. Wel een minuscul klein vruchtzakje maar nog veeeeeeelste klein om iets te kunnen meten. Maar dat ze bij jou ook een vruchtzakje gezien hebben is dus super positief aangezien je ook heel goed niets kunt zien bij 6 weken ! En volgens mij kunnen ze bij deze termijn helemaal niet met zekerheid zegen dat het te klein is hoor meid , enkele mm kunnen al gelijk 4-5-6 dagen verschil geven. En natuurlijk dat je kindje er iets langer over kan hebben gedaan inntenestelen , was hier ook het geval en bij mia ook , ongv 3 dagen teruggezet toen. Bruinverlies helemaal gestopt nu ? Liefs !
Ja het is wel een enorm grote groep zo maar vind het wel jammer om de lijst te splitsen aangezien we wel allemaal maart-mama's zijn. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik zo weinig meeklets omdat ik het niet bij kan houden. Meestal zit ik wel iedere dag op het forum maar op het moment is dat even wat minder en ik merk dat je na 3, 4 dagen offline te zijn geweest bijna niet meer bij kunt houden hoe het met iedereen is. Vind dat wel jammer maar om de lijst er nou voor te splitsen...