Ben jij het er mee eens of oneens dat de lijst opgesplitst moet worden? Nina4- Waardevol- oneens Anja89 - Meara- Sula - AnnaHanna Kalfje - Nynke1980 - 1985- Mariska - Ikke85 - Dreamer83 - Dnise XsjaninX - FallenAngel - Ella - Lesjek ladypink Baylee- Dina88- oneens Sjoelke- Brigit - oneens Tara26 -oneens mamaantje - lin80 - Patje20 - Janneke21 - Sannie1981 lennylenn-oneens yippieajee Layd - peetjuhh shenoby - Ydnic- oneens Schaapje Zip - Ingef -
Joehoe! Ook ik mag me hier melden! Ronde 16 heeft ons geluk gebracht; het wordt weer een Clomid-beebje. Ben zoooooo blij! Heb wel al wat bruinverlies gehad vrijdag en vanmorgen, dat maakt me wel een beetje onzeker. Maar ik heb dat tijdens mijn 1e zwangerschap (met 5 wkn) ook gehad, dus we houden de moed erin! Voor de lijst (gesplitst of niet): DD is 22 maart, het is ons 2e kindje, als het kan ga ik weer thuis bevallen (mijn eerste bevalling ging zo snel, toen had ik niet eens meer de keuze om naar het zkh te gaan ). De voeding ben ik nog niet over uit. Misschien toch weer bv proberen....
Hey lieverd, dank je wel heb voor de echo nog een paar drupjes bloed gehad maar daarna helemaal niet meer gelukkig en idd over 1,5 week weet ik meer hoever ik ben, maar ben wel blij dat ik nu een echo heb gehad, toch alvast gespiekt xxx Dina
@Mielenl; Gefeliciteerd en welkom! @Dina; Fijn dat het bloeden gestopt is. @Misselijkheid; Oke ik maak me zorgen. Maandag en dinsdag ben ik de hele dag echt supermisselijk geweest tot overgeven aan toe. Was woensdag ineens over en nu alleen nog heel af en toe een misselijk vlaagje. Vind het maar raar, ben zo bang dat het nu niet goed zit. Hebben meerdere meiden dat, misselijkheid die ineens weg/minder is?
@ dina gelukkig maar. heb je toch even beebje kunnen spieken. @ nieuwe dames gefeliciteerd en welkom. zo hier straks de finale kijken. en hopen dat we vannacht redelijk kunnen slapen. @ anja. ik kan het je niet vertellen. ben niet misselijk bij de vorige zwangerschap begon het ook pas bij 12 wkn
@Shenoby; Jeetje echt? Ik dacht altijd dat het juist met 12 weken minder werd/over ging. Zo zie je maar weer dat het echt bij iedereen anders gaat. Hier ook de finale kijken zo. Hoop dat het niet hetzelfde weer wordt als gisteravond straks.
@ anja ja echt. ik weet nog heel goed dat ik dacht toen ik 12 weken was: zo dat ben ik goed doorgekomen zonder over te geven en misselijkheid. prompt de volgende dag de pot niet meer uit het oog verloren. duurde tot ongeveer 20 weken. inderdaad tis bij iedreen anders
@ Anja, hier ook misselijkheid in vlagen hoor, niet elke dag en ook niet de hele dag door... @ Warmte, ik hou het bijna niet meer uit.... Toen straks na het eten anderhalf uur geslapen omdat ik erg moe was. En ik was zo bezweet. Denk dat het nu wel 30 graden is boven. (Beneden iig 28 graden in de woonkamer). Ik trek het bijna niet meer, jullie wel? @ Finale, ik hou het laptopje op schoot en kijk af en toe van over de laptop. @ Morgen: duimen jullie voor me om 13:15? Eerste echo heb ik dan... Vind het best spannend. En daarna weet ik ook hoelang ik exact ben. Ik hoop niet dat het veel scheelt met die 7 weken. Vind het zo jammer om mijn banner achteruit te zetten... Fijne avond allemaal! (Voor de buis)
Haha, ik sta niet eens op de lijst, dus voor mij einde verhaal . Nee meiden, het gaat me gewoon domweg te snel allemaal hier. Ik blijf maar gewoon bij de tweelingmama's meeschrijven. Hele fijne zwangerschap allemaal!
@ helena dat komt omdat je zelf je op de lijst mag zetten. in ieder geval een fijne zwangerschap gewenst.
Wauw, wat zijn er al veel meiden uitgerekend in maart 2011! ik kom me ook even melden. Ik ben o.b.v. erste dg laatste ongi 3 maart uitgerekend. 20 juli hebben we een echo en dan zullen we het horen od mijn berekening juist is! Dit is mijn tweede zwangerschap, mijn dochter is ruim 11 mnd en via IUI bij ons gekomen. Dit wondertje is spontane uit " pure liefde" ontstaan. Nooit gedacht, wel gedroomd! Ik hoop dat ik jullie een beetje bij kan houden, met 35 meiden. Ik ga mijn best doen! Iedereen een fijne zwangerschap, Lisszy
De maart 2011 mama's 26 februari: Nina4- 2e kindje - BV 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 3 maart: Lisszy - 2e kindje - zh - bv 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-ck:j 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Patje20 - 1e kindje - zh, bv ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j 18 maart Ydnic- 2e kindje-zh-? 18 maart Schaapje 2e kindje-thuis-bv 19 maart Zip - 2e kindje - thuis - bv 13 maart Ingef -2e kindje - thuis- -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 9 Juli:Tara26 echo 5w3d 12 juli: waardevol echo 12 juli: XsjaninX vk 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 20 juli: Lisszy 1e echo 21 juli: Lisszy vk 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 27 juli: Sjoelke vk 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 36 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 36 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht
@Waardevol; Ik duim voor een mooie echo morgen! @Lisszy; Welkom en gefeliciteerd! Wat super dat je nu spontaan zwanger bent geworden! @Shenoby; Ja idd kan me voorstellen dat je dacht 'daar ben ik mooi doorheen gekomen' Valt dat ff tegen zeg... @Finale WK; Kansloos. Heb er geen andere woorden voor. (De scheids had voor die goal al buitenspel moeten fluiten.)
Hey dames, Weer vanalles gebeurd de afgelopen dagen, lees ik. Ik hoop dat iedereen weer gerustgesteld is. Hier gisteren een verschrikkelijke dag gehad, was zaterdagochtend pas om half 5 thuis van het werk, kort geslapen en de hitte werd me echt teveel. Misselijk, ik was er gewoon ziek van. Dus de hele dag voor de tv gehangen en voor het eerst in mijn leven hitte-uitslag. Gelukkig voel ik me vandaag weer beter. Weet even niet meer wie het vroeg, maar de misselijkheid varieert bij mij ook per dag hoor! Heb wel het idee dat het erger wordt door de hitte. En het helpt bij mij om wat extra zout te eten (mijn bloeddruk is van nature laag, dus daarvoor kan het geen kwaad) @splitsen: eens. Ik vind het wel jammer om de groep uit elkaar te halen, maar met de helft van de maand is het gesprek al niet te volgen als je niet de hele dag op het forum zit. Daarom reageer ik nu ook minder; ik kan het gewoon niet bijhouden hier en wil niet steeds met egoberichtjes komen (waar de laatste keer ook helemaal niet op gereageerd is trouwens) @buddy: leuk, maar lijkt me nu nog erg vroeg. Misschien beter om eerst eens af te wachten wie er over een half jaar nog meepraat. @nieuwe maartmama's: gefeliciteerd!!! @waardevol en xsjaninx: veel succes/plezier morgen! Ik mag woensdag en ben heel benieuwd!
gooodmorning!! iedereen goed geslapen? nergens last van gehad? hier wel een goede nachtrust gehad. nu al vroeg op want ik moest straks mn kleine dappere (uhum) jongen naar de creche brengen. ja hij is erg dapper...van een afstandje dicht bij mama durft hij alles. zodra ik em loslaat krijgt ie bijna een hartaanval. @lijst opsplitsen: gaat niet gebeuren was al besloten toch? @anja: ik ben elke dag wel misselijk maar de ene dag is het minder dan de ander. het verschilt wel eens. gister ochtend bijv. was ik kotsmisselijk nu valt het reuze mee. ik zou niet gelijk in paniek raken. @waardevol: er valt niks te duimen want alles is prima in orde!!!!! we zijn reuze benieuwd naar hoe het straks gaat dus gauw laten weten! xsjanix: jij ook heel veel plezier vandaaag!!! morgen is het mijn grote dag finale: zucchhtt erg jammer!!!! ging voor de eerste keer met mn zussen ook helemaal in het oranje, met van die boa's en troep en vlaggen op onze gezichten geverfd maar helaas...we konden een kampvuurtje maken met al die boa's en oranje spul. ja ik vind het jammer maar vind het wel super dat ze het tot de finale gehaald hebben.
ow ja sorry nieuwe maartmama's!!! VAN HARTE GEFELICITEERD EN WELKOM HIER BIJ DE MAART GROEP!! HOOP DAT JULLIE ER VEEL PLEZIER AAN ZULLEN BELEVEN.
@ Iedereen met een echo vandaag; heel veel plezier, eindelijk jullie wondertje zien! Ben jaloers Komt allemaal goed bij iedereen! Duim voor jullie!!! @ Misselijk; ik ben ook de ene keer heel misselijk en dan weer helemaal niet... Denk dat het gewoon per dag kan verschillen. @ Borsten; steeds meer last, als ik ze aanraak zijn ze ook een stuk harder dan hiervoor. @ Finale; heel erg jammer! Ze waren naar mijn idee wel beter dan Spanje, maar helaas! Toch nog 2e van de wereld dus we mogen best trots zijn!
De maart 2011 mama's 26 februari: Nina4- 2e kindje - BV 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 3 maart: Lisszy - 2e kindje - zh - bv 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-ck:j 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Patje20 - 1e kindje - zh, bv ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j 18 maart Ydnic- 2e kindje-zh-? 18 maart Schaapje 2e kindje-thuis-bv 19 maart Zip - 2e kindje - thuis - bv 13 maart Ingef -2e kindje - thuis- -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 9 Juli:Tara26 echo 5w3d 12 juli: waardevol echo 12 juli: XsjaninX vk 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 20 juli: Lisszy 1e echo 20 juli: Tara26 2e echo 21 juli: Lisszy vk 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 27 juli: Sjoelke vk 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 36 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 36 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht Ik heb mezelf erbij gezet op 20 Juli, ik heb dan mijn controle echo in het ziekenhuis, en hopelijk hoor ik dan een hartje
Goede morgen allemaal Ik heb niet alles bijgelezen. Sorry daarvoor. Welkom nieuwe mama's en gefeliciteerd. Wedstrijd. Zo jammer ze waren zo dichtbij. Die K scheids was partijdig