ow hier nog geen kwaaltjes.alleen erg veel plassen (daardoor had ik ook al een vermoeden dat ik zwanger was want dat gebeurde ook bij de eerste zwangerschap) en best vaak moe. lekker veel middagdutjes doen als ik ene vrije dag heb
Lenny van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Dreamer wat fijn dat die schouderpijn weg is!!! beseffen jullie het al wat?
hallo meiden!! jeetje weer een hoop zwangere erbij!! gefeliciteerd!!! Hier totaal nog geen kwaaltjes! beetje gevoelige borsten en een opgeblazen buik s'avonds maar het valt me allemaal nog niet tegen! Dinsdag de verloskundige bellen en dan kijken wanneer ze me inplannen voor de 1e afspraak!! spannend!!!!! bij mij weten onze moeders mijn broer en mijn liefste dinnetje het al! Mijn vriendinnetje heeft zelf een dochter van 8 maanden en die was helemaal door het dolle heen! heb ik zelfs al een pakje van gehad! rare muts! maar wel erg lief!
Hoi meiden. Ook ik mag me hier komen melden. Ben 1 maart uitgerekend, dus dan zit ik hier net goed..... Hier weinig last van kwaaltjes alleen de hele dag misselijk en 's avonds brandend maagzuur. Ook een beetje moe maar wel heel vroeg wakker. De steken in mijn buik die ik vorige week nog had zijn ook inmiddels weg dus eigenlijk gaat het hier wel lekker. Vanmiddag schoonmoeder en haar vriend op bezoek gehad. Hadden heel lief tutje bij zich en een knuffeltje van Happy Horse. Helemaal super. Ben zelf helemaal fan van de knuffels van Happy Horse zijn zo zacht en schattig. Nou dat was het wel weer. Ga zo lekker slapen en dan morgen eindelijk mijn haar verven. Loop ik al 4 dagen tegenaan te hikken. Hoop dat we hier veel met elkaar zullen beppen. Liefs Linda
goedemorgen dames!! wat een nacht zeg! het wsa bloedheet in de slaapkamers. maddi heeft echt even liggen huilen en zweten in zijn bedje. toen de ventilator in zijn kamer gezet en weg was ie tot vanochtend. nou mijn vriend en ik zijn nog net niet weg gesmolten afgelopen nacht. wat vreselijk heet in de kamer zeg!!! verder alles goed. geen last van kwaaltjes alleen het vaker plassen en optijd moeten eten anders val ik bijna flauw. straks wat boodschapjes halen en lekker fietsen met maddi. slikken jullie trouwens ook vitamientjes voor zwangeren? zoja welke? ik had de vorige keer van de etos maar werd daar zo ontzettend misselijk van dat ik ermee gestopt was. ben toen overgestapt naar centrum van a tot z. (had ff nagevraagd of dat wel mocht) maar ook die bevielen niet zo goed.
Nou dames, nu is het helemaal zeker...de digi gedaan. Dus hallo allemaal, Iedereen gefeliciteerd! Weet niet wanneer ik uitgerekent ben. Als ik 1e dag menstruatie aan houd kom ik op 1 maart maar ik denk dat ik mn ei later heb gehad en dan zit ik een week later. Dat hoor ik dan wel met de echo en dan zal ik de datum doorgeven. is er al een lijst? Gr Kalfje
Nieuwe van harte gefelicteerd. Wat een leuke groep al zo. Gisteren avond alleen een beetje misselijk geweet. BEdenk me nu dat we dat woord nog vaak gaan typen hahaha fijne zon dag allemaal
hallo kalfje!! van harte gefeliciteerd jeey nog een zwangere erbij volgens mij was er al een lijst idd. mag ik er ook op? ik weet ook niet wanneer ik uitgerekend ben hoor. onregelmatige cyclus. maandag de vk. bellen voor een afspraak. trouwens zijn jullie eerst naar de huisarts gegaan toen jullie wisten dat jullie zwanger waren? had dat bij de eerste gedaan omdat dat in de bijsluiter van al die testen staat. toen ik bij de ha aankwam en vertelde dat ik zwanger was keek hij me aan van ja...dus???? verder nog iets ernstigs waar ik je wel mee kan helpen? heb nu dus besloten om niet naar de ha te gaan maar gewoon gelijk naar de vkundige
Je hoeft niet naar de huisarts heen te gaan maar het is wel even verstandig als je gewoon belt en doorgeeft dat je zwanger bent. Ivm eventuele medicijnen die je misschien ergens door moet hebben
Ik ga ook niet naar de HA heeft totaal geen zin. Het is handig om te melden mocht er iets gebeuren dat het in je dossier staat. Lennylenn ik ga morgen ook even bellen
Ik ga morgen ook de HA bellen maar enkel om het door te geven. En dan nog de verloskundige bellen Ben erg benieuwd...
Ik heb de ha gebeld en zij vertelden dat ik hoogstwaarschijnlijk naar de gyn moet. (Vind ik wel fijn de eerste keer) en dus hebben ze voor mij het ziekenhuis gebeld en mag ik maandag de verwijzing op gaan halen. Het is volgens mij wel zo handig dat je HA ook weet dat je zwanger bent. Geniet van het weer. Liefs Linda
Las in mijn negenmaanden dagboek dat je je voor de 12 weken moet aanmelden bij de kraamzorg. Wanneer gaan jullie dat doen? Liefs
Ik dacht dat dat hier was voor de 20 weken maar helemaal zeker weet ik het neit. Je krijgt hierover wel info mee van de vk en daar staat alles precies in
Ik heb vanmorgen nog maar een cb digi met indicator gedaan ! en hij zei 2-3 weken ! dus mss toch een paar dagen vroeger me ei gehad ! Ja kraamzog moet je je volgens mij voor de 14 weken echt inschrijven want anders heb je kans dat je geen plek meer heb ... nou ja ik ga me na me eerste echo inschrijven ! Ik krijg een keizersnede en ik krijg toch minder kraamzorg iets van 25 uurtjes ! @alle nieuwe hier Van harte gefeliciteerd !! hoop dat er nog vele mogen volgen !
Ik dacht ook dat kraamzorg voor de 20 weken was. Ik ga me echt voor de 12 weken nog niet inschrijven. Gefeliciteerd aan de nieuwe dames Een lijst was er volgens mij nog niet, dus als iemand zich geroepen voelt? Welke 9 maanden boeken hebben jullie? Ik die van Anne Geddes, maar wil nog een andere erbij. Vind de vragen wat lauw. Hier de dokter wel gebeld, maar alleen voor medicijnen voor mn misselijkheid Heb wel meteen de kliniek en het ziekenhuis moeten bellen, dus de hele rataplan is al op de hoogte hier. Je hoeft de dokter niet op de hoogte te stellen hoor, enkel de verloskundige of gyn. Liefs Dreamer
Ik heb eens op de site van de kraamzorg hier gekeken en daar staat idd dat je je vóór de 3e maand moet aanmelden... Dus ik ga dat op tijd doen...
@Alle nieuwe meiden; Welkom hier! Het wordt al een lekkere grote groep zwangere dames zo. @Kraamzorg; In een tijdschrift van Zwanger! van Wij jonge ouders staat dat je kraamzorg in week 8 al moet gaan regelen maar dat het ook afhankelijk is van of je in een grote stad woont of niet... Het zal vast ook wel per gemeente verschillen.