Veel te lang alweer niet geweest hier....en ontzettend veel pagina's verder ga maar proberen te reageren @alle nieuwe zwangeren, van harte!!!! @buikjes, hier in de avond al best wel buik zeg maar. en de rest is van wat er nog zat aan overig vel va de vorige zwangerschap @ydnic, was het bij jullie ook zo'n verrassing, meteen al in de eerste ronde? Is het je eerste of tweede of derde of etc?? @moe zijn, hier ook hoor, lig ook vaak ff op de bank als zoonlief een dutje doet. anders ben ik 's avonds niet meer te genieten. @echo's, er zijn er al aardig wat die een echo hebben vandaag! Wat spannend. Hoe was het het? ik mag 5 augustus voor de intake, maar geen echo nog dan, jammer want dat was met de eerste wel zo @buddy, lijkt me prima! maar idd wel pas na 20 weken ofzo..... @dina, best spannnend zo, maar wat fijn dat de vk je een beetje gerustgesteld heeft. @opsplitsen, misschien nog niet zo'n gek idee. anders is het niet bij te houden en daar ben ik al zo slecht in 8) anderzijds kunnen er idd nog mensen afhaken....dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit @anja, ik zou me niet zoveel zorgen maken om je misselijkheid. Het kan de ene dag nu eenmaal meer zijn dan de andere. @lennylenn, moeilijk he een cadeautje verzinnen, wij hebben ons mannetje een besteksetje gegegeven met naam en wat klein speelgoed, de rest van de dag kwam het overige speelgoed zo, hehe, een beetje bijgelezen en bij geschreven. @all, hoe gaan jullie het vertellen aan anderen? ik ga denk ik een bolle buik taart maken. is een hobby van mij, kan er dus nu eindelijk eentje voor mezelf maken
De maart 2011 mama's 26 februari: Nina4- 2e kindje - BV 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 3 maart: Lisszy - 2e kindje - zh - bv 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 4 maart: Lonnie26 - 1e kindje - thuis - bv 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-ck:j 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Patje20 - 1e kindje - zh, bv ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j 13 maart Ingef -2e kindje - thuis-2e kindje-bv 18 maart Ydnic- 2e kindje-zh-? 18 maart Schaapje 2e kindje-thuis-bv 19 maart Zip - 2e kindje - thuis - bv -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 9 Juli:Tara26 echo 5w3d 12 juli: waardevol echo 12 juli: XsjaninX vk 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 20 juli: Lisszy 1e echo 20 juli: Tara26 2e echo 21 juli: Lisszy vk 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 27 juli: Sjoelke vk 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 4 aug: Lonnie26vk+echo 5 aug: Zip vk-intake 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 37 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 37 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht ff data voor de vk toegevoegd
zit ff naar die lijst te kijken, maar heb ik wel de goeie? er zijn er nog maar zo weinig na 19 maart??????
Jemig, het gaat wel snel hier hoor met als die berichten! hahahaha! @Waardevol Hoe ging je echo?! Heb je een mooi kloppend hartje gezien?
Ben ook heel benieuwd hoe de echo's zijn gegaan vandaag! Ik mag 9 augustus pas Wat houd eigenlijk de intake in? Hier weer moe, ga zo eerst even wat eten en dan liggen. Voel me vandaag niet helemaal lekker, misselijk en heel slapjes...
De maart 2011 mama's 26 februari: Nina4- 2e kindje - BV 27 februari: Waardevol- 1e kindje - BV 1 maart: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 maart: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 maart: 1985 - - 1e kindje 3 maart: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - 1e kindje- thuis- bv CK:j 3 maart: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 3 maart: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 maart: FallenAngel - 1e kindje 3 maart: Lisszy - 2e kindje - zh - bv 4 maart: Ella - 1e kindje - zh- 4 maart: Lonnie26 - 1e kindje - thuis - bv 5 maart: Lesjek 5 maart: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 maart: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 maart: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 maart: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-ck:j 6 maart: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 maart: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 maart: mamaantje - 2e kindje- zh, bv, ck:m 8 maart: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? maart: Patje20 - 1e kindje - zh, bv ? maart: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? maart: yippieajee 1e kindje 10 maart: Layd - 2e kindje - zh-bv 12 maart: peetjuhh 1e kindje thuis ?? 13 maart shenoby -2e kindje-zh-bv ck:j 13 maart Ingef -2e kindje - thuis-2e kindje-bv 18 maart Ydnic- 2e kindje-zh-? 18 maart Schaapje 2e kindje-thuis-bv 19 maart Zip - 2e kindje - thuis - bv 22 maart mielenl - 2e kindje - thuis - bv(?) ck:j (dus het zal dit keer wel een m worden ) -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 9 Juli:Tara26 echo 5w3d 12 juli: waardevol echo 12 juli: XsjaninX vk 13 juli: lennylenn vk 13 juli: baylee echo 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 20 juli: dreamer83 gyn. 20 juli: Lisszy 1e echo 20 juli: Tara26 2e echo 21 juli: Lisszy vk 21 juli: shenoby gyn + 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 27 juli: Sjoelke vk 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 30 juli: mielenl echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: ikke85 vk 4 aug: lin80 vk+echo 4 aug: Lonnie26vk+echo 5 aug: Zip vk-intake 9 aug: ikke85 echo 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 16 aug: mariska echo totaal: 38 maart mama's meisjes: jongens: verassing: 38 maart 2011 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten. * lindanna sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht
Bekijk bijlage 84988 Zo dames, ik ben er weer met geweldig nieuws!!!! Kijk eens wat een mooi vruchtje. Het hartje klopte heel mooi... Ik was helemaal ontroerd. De tranen liepen over mijn wangen. Ik ben alleen 5 dagen korter zwanger als verwacht. Namelijk 6 weken en 3 dagen. Dus 4 maart uitgerekend. Dus ik ga mijn banner straks veranderen.
he, he eindelijk gelukt Hebben jullie je trouwens ook al aangemeld voor Moeders voor Moeders? Ik heb het de vorige keer ook gedaan, en hoewel ik er wel een beetje tegenop zie, ga ik het toch weer doen. Wat sommige stellen moeten doorstaan om zwanger te kunnen worden, en ik hoef er alleen 10 weken mijn peace voor in te leveren
@ waardevol gefeliciteerd met die prachtige echo! Dat er nog maar vele knipperlichtjes mogen volgen de komende weken
@waardevol, wauw wat een mooie echo en wat heerlijk dat je het hartje hebt horen kloppen!!!! ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook.........
@mielenl, weet nog dat van mvm, twijfel nog een beetje. Krijg nog wat info toegestuurd van de vk, dus zal dat eerst wel eens lezen....heb het de vorige zwangerschap niet gedaan
Tsja het is wel een gedoe. Ik moet ook nog iedere week die flessen zelf wegbrengen. En dan die peacelucht.......ach, het is voor een goed doel, moet je je maar bedenken
wat is dat precies? klinkt leuk! ik denk hier het geijkte shirtje met stoer! grote broer! of zoiets.....binnenkort maar eens neuzen.