@ladypink: nee ik ben zelf erg dun dus kan niks intrekken striae...goh geen idee. ik heb ze op mijn benen, van die witte strepen zeg maar. komt omdat ik bij de vorige 24 kilo was aangekomen en na de bevalling ook bizar snel afviel. echt van die groeistrepen heb ik nu op mijn bovenbenen! ggrrrrr ik haat ze
nou lennylen dan vraag ik me af of je niet al veel langer zwanger bent want dat is niet normaal toch zo'n dikke buik..
Straks alles bij gelezen en een heel verhaal getyp, komt er iemand op bezoek die niet weet dat ik zwanger ben. Moest ik de laptop dicht doen en was alles weg! Sorry nu weet ik het allemaal niet meer dus het kan zijn dat ik niet overal op reageer. Waardevol: Wat een super echo. Gaaf hoor. FallenAngel: Ik ben zondag 6 maart uitgerekend!! Is het dan caranval???? Lennylen: Wat een buik al meid. Dat heb ik nog niet. Weer: Hier heeft het vandaag een aantal keer flink hard geregend. Leuke kinder cadeaus: een loopkarrtje met blokken erin. Een voorleesboekje, bijv van kikker (max velthuijs) of van de Heme met je kind in de hoofdrol. Memorie, want daar kun je op jonge leeftijd veel verschillende varianten op spelen. Nou Dames, Ik heb eigenlijk niet zo heel veel symptomen. Mega tepels en af en toe een vleugje misselijk, maar wel moe moe moe. Ik gaap me toch veel!!! Het stoppen met roken gaat echt mega goed. Ik kan het erg goed laten op het moment. Af en toe denk ik nog ik wil een sigaretje!!!! Maar dan denk ik aan de baby en dan zou ik niet eens meer durven roken. Ben nu nog wel in de fase, nog 250 dagen en dan kan ik er weer eentje roken, maar ik denk dat dat ook wel over gaat!! Trusten voor dadelijk meiden!!! Liefs Sjoelke
Hallo meiden Ik kom me ook even aanmelden. Afgelopen woensdag had ik mijn eerste positieve test in handen en pas vandaag geloof ik het echt! Ik ben een behoorlijke mazzelaar als het gaat om zwanger raken. Ik heb al een zoon van 24-01-2009. Ik raakte 3 dgn na het verwijderen van de implanon zwanger van hem. (na terug rekenen). Nu ben ik weer meteen in de eerste ronde zwanger geraakt. Mijn eisprong is schijnbaar meteen na de menstruatie! Ik heb al met de vlk gebeld en waarschijnlijk ben ik 15 maart uitgerekend. 17 Augustus ga ik voor een termijn echo. Ik ben wel wat onzeker, want ik voel niet zo veel. Bij mijn 1e zwangerschap had ik last van veel huilen, vermoeidheid, gevoelige borsten. Nu ben ik wel een beetje moe, maar niet overdreven. Ik ben duizelig en heb af en toe krampen. Meer voel ik niet. Hopelijk blijft het wel zitten! Hopelijk kunnen we hier lekker kletsen over kwaaltjes en leuke anekdotes! xxx Ellenore
@ladypink: kan niet langer want daarvoor was mijn partner in tsjechie voor honkbal. en ik ben niet vreemd gegaan ben benieuwd morgen.
hahahha een tweeling oke maar meer dan moet ik echt ff bijkomen! gefeliciteerd elenore leuk dat je erbij bent.
nou ik denk zelf dat we een tweeling krijgen maar het maakt mij niet uit...dan ben ik in 1 keer klaar.
Gefeliciteerd nieuwe en welkom Lenny je moet wel langer zwanger zijn. Anders heb je vreselijk opgezette darmen joh. Heb niet echt bij gelezen. Sorry geen puf voor
zal ik een poll plaatsen in de lounge over het splitsen van het topic?? is misschien wat handiger dan dat iedereen het lijstje moet kopieren. vooral omdat er al lekker in gekletst word, en door die lijsten missen we dan misschien iets belangrijks.
meiden wat is er weer veel gekletst! lennylen, weet je zeker dat je niet verder bent?? je hebt al n aardig buikje... heb ik ook wel hoor. maar dat is vet hahahaha wonderfull was het geloof ik, gaaf joh die echo! hoop dat wij morgen ook wat te zien krijgen. ben serieus heel bang dat het niet goed is ofzo. vind het wel erggg gezellig hier hoor! kan jullie amper bij houden!
dames, ik heb even lotte een bericht gestuurd met oog op drukte in het topic. mij gaat het in ieder geval veel te snel. en er zijn er een paar meer. heb dus gevraagd of het uberhaubt mag om het topic te splitsen. of dat de meiden die het te druk vinden een aparte club mogen starten onder een andere naam ofzo. want als dit niet mag is de poll soweiso overbodig. ik begrijp dat sommigen mij nu een vreselijk regelneef zullen vinden en irritant. maar ik vind het leuk om met de meiden te kletsen die in dezelfde maand zitten als ik alleen zou ik het graag wat beter bij kunnen houden en ook wat beter reageren. als ik op een dag 3 pagina;s bij moet lezen vind ik nog niet zo erg. maar moet hier wel 3x per dag bij lezen. dus al met al denk ik dat me afmeld hier. het gaat me gewoon te snel. veel succes en plezier met jullie zwangerschappen. mochten jullie nog wat kwijt willen aan mij. mijn pb staat open.
Zip, whahahaa ik zou antwoorden op je vraag en nu weet ik hem niet meer Was het niet iets over 2e kindje. Nou iig ik heb een dochtertje van bijna 2. Echt een schatje. Helemaal fliefd als ik haar zie en nu komt er nog zo'n schatje bij of meer..... Nou het maakt me niet uit ik vind het super gezellig. En jij? We hebben op dezelfde dag de 1e echo gezellig.