Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ben het eigenlijk wel met je eens! misschien is dat dan een optie? meiden die het hier te druk vinden reageren in het andere topic?

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    spannend zeg!! ik heb 10 augustus mijn echo...heb er ook zo'n zin in...ben benieuwd of we zo lang onze mond kunnen houden?

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Nieuwelingen, welkom allemaal en gefeliciteerd! :D

Het is inderdaad bij nader inziens toch best veel bijlezen per keer. Als je een halve dag niet bent geweest zijn er pagina's lang getypt... Is het normaal trouwens dat er zoveel mensen uitgerekend zijn in een bepaalde maand of is dit echt een uitzondering en komt er in maart 2011 een babyboom?:D

Tja hoe kunnen we dit toch oplossen?:( Ik zag ook dat er een ander topic was gemaakt maar het is daar nog niet zo druk dat ik me daar nou tussen ga voegen.

Tja je zult het toch op een bepaalde manier moeten splitsen.

@ Shenoby, heb je nog wat gehoord van Lotte? Want je had haar toch een PB gestuurd?

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Had je die poll nog ergens gemaakt?;)

5. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    @Ingef: Ja zeker spannend. Ik mocht mijn echo ook eerder ivm miskramen voorheen maar ik heb hem express later gedaan omdat die dan al wat groter is en dat is leuker denk ik. Dan kan ie al naar ons zwaaien :p.

En mijn mond houden is ook heel moeilijk. Ik heb het al aan mijn beste vriendin verteld en aan mijn yogalerares, die moest het weten ivm bepaalde oefeningen.

Helaas is mijn zus net op vakantie gegaan als wij terugkomen en dat is echt balen! Maar ja dan maar iets later vertellen.

En weet het al 1 iemand bij jou?
    En bij de andere meiden? Weten daar al wat mensen in de omgeving het?

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ waardevol.

lotte zou het in de groep gooien.
    ik heb nog geen poll geplaatst omdat onderwerpen die dubbel geplaatst zijn toch direct gesloten worden.
    dus als het sowieso niet mocht had het niet zoveel zin om die poll te openen.

ik heb me bij het andere topic gevoegd.

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    begrijp ik nu dat het maart deel 2 is voor meiden die minder tijd hebben of is het gewoon voor en na 15 maart ??
    snap hem niet meer :(

volgens mij krijg ik zenuwen voor de echo van dadelijk !pfffff

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    ik ben echt erg ...
    het spookt iedere keer door me hoofd van dadelijk kom ik daar voor die echo lig je daar en ben je helemaal niet zwanger ...
    ik denk dat ik nu nog effe een testje doe :)

hoezo onzeker ?:)

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Shenoby, ok dan ben ik benieuwd wat Lotte + de rest besluiten om te doen.

@ Baylee, ik blijf denk ik eerst gewoon nog in dit topic kletsen. We zien wel wat er besloten word..

Ik had gisteren ook best zenuwen voor de eerste echo. Maar zoals je kon zien: het resultaat van de echo was prachtig. En daar duim ik ook voor bij jou, dat je een mooi kloppend hartje ziet en een goed vruchtje. Veel succes straks.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zou dat testje niet doen, want wat schiet je ermee op? Heb ik zelf ook niet gedaan. Gewoon maar vertrouwen erin hebben dat het wel goed komt. Ik was ook best onzeker en ik denk dat alle dames dat wel hebben in het prille begin... Ik zou gewoon even deze laatste uurtjes rustig wachten totdat je naar het ziekenhuis mag straks. Succes!;)

11. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    ik heb het gezien baylee en heb ook maar gereageerd in het andere topic. Ben een paar dagen niet geweest maar kan me voorstellen wat er allemaal geschreven is. Idd jammer dat het niet bij een topic blijft maar idd het helemaal bijhouden kan ik ook niet. lees dan maar gewoon de laatste paar pagina's en dan ben ik ook wel weer bij. echt een moeilijke situatie want splitsen vind ik eigenlijk ook niet zo gezellig. Ik denk dat over een paar weken er al veel minder word gekletst en vooral als we allemaal de 12 weken gepasseerd zijn..

Maare je gaat zo voor je echo, komt helemaal goed meis!!!! ik denk aan je. Bij mij komt moeders voor moeders strakkies en dan kan ik hopelijk weer heerlijk naar een positieve test staren!!!!!!

groetjes allemaal, ik lees dus wel mee maar helemaal bijhouden kan ik het niet, wens jullie natuurlijk allemaal het beste!!!!

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    had nog een test van cb digi liggen zonde om weg te gooien toch ..?
    Hij zei net gewoon zwanger hoor ! gelukkig !

Belt me vriend op hij gaat zo mee naar de echo dat hij in de fille staat en dat de A16 is afgesloten ! Nou ben je lekker mee !
    Hopen dat ie alsnog op tijd is !

13. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    #1313 ladypink, 13 jul 2010
    Laatst bewerkt: 13 jul 2010
    niet omdat k steeds commentaar op jou wil maken maar zoals de groep nu is gaat het nog welmaar als die mensen vanaf 15 t/m 30 hier ook nog komen wordt het dubbel zo druk

en waarom ik weet je naam even niet meer zou je dat niet kunnen zeggen er ijn nog maar een paart die na 15 maart zijn uitegrekend de rest kjent elkaar al wat beter dan kunnen we beter nu de splitsing doen voordat je teveel met elkaar verbonden bent dan kan je je eiegn groepje/praatclubje hebben en daar heb je ook naar het einde toe toch meer mee want die zitten niet zo ver van jou uitgerekende datum af en hebben dus ok meer dezelfde klachten vragen..

14. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey dames

Ik eet al tijden geen brood meer, maar weten jullie of je als zwangere ook finse ronde mag eten ipv brood??

Liefs Ellenore

15. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    waarom eet je al tijden geen brood meer en wat is finse ronde anders dan bij brood??

16. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik eet al jaren geen brood en aardappelen omdat deze mij erg dik maken. Ik ben daardoor bijna 10 kilo afgevallen. Nu ben ik al een tijd gestopt met afvallen, maar heb ik er wel voor gekozen om geen brood en aardappelen meer te eten. Finse ronde is gewoon een volkoren cracker, en bevat waarschijnlijk andere of minder mineralen. (Denk ik).
    Gaat het om brood? Of gaat het om zetmeel. Dat is eigenlijk mijn vraag.

Ik zal het wel even aan de voedingsdeskundige vragen. Ik bedenk me net dat die ook gewoon op dit forum te vinden is :D.

17. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    zowiezo kan je beter volkoren brood dan wit eten maar het gaat ook om het jodium wat in brood zit dat is heel belangrij volegns mijn dieetiste

18. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Goedemiddag

@alle nieuwe zwangeren, welkom!!! en gefeliciteerd!

@echo's, succes vandaag!!!!

@bollebuik taart, ik ga zeker een fotootje plaatsen, heb er nu al zin in, maar het duurt nog zo laaaaaaaaaang
    dat met die shirtjes is ook een leuk idee!

@lennylenn, jeetje dat is al een hele buik! wauw! ik heb vooral 's vaonds alst van 'dikte' :D en gisteravond ontzettend warme en volle (.)(.)

@striae, ik heb het ook, maar typeer het nu als liefdesstrepen, heb er wel een mooie kindje in mogen laten groeien....

@ydnic, wat leuk, ook een tweede! ik heb een zoontje, zo leuk!!!!!! ligt nu nog gezellig te letsen, hoop dat hij nog ff slaapt, kan moeders ook nog ff een dutje doen (gaaap)
    Wauw heb jij dan al een echo? Ik ga er ook om vragen dan, want met 12 weken zijn wij op vakantie...en anders moet ik zo lang wachten, wil wel weten of alles goed zit....

pffff...eindelijk bijgelezen.
    jeetje, dat hele gedoe over dat spiltsen, ik lees 1 of 2 keer per dag, vaker lukt niet en heb dan veel te lezen, als ik wil reageer ik en het zal vast ook wel voorkomen dat ik niet reageer.

Gelukkig slaapt zoonlief inmiddels en ga ik ook even lekker op de bank, heb het gewoon nodig merk ik!!

19. Raw

Raw Niet meer actief

Haai meiden,
    Allemaal van harte gefeliciteerd!!!
    Hier een trotse mama die er nog een kindje bij krijgt!
    Ik kan niet wachten tot we kunnen zien wat het wordt!!!!!!
    We hebben een zoon en droom natuurlijk van een koningskoppel.
    xxx

20. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Jaaa weer een mooie test van moeders voor moeders hier naast me liggen!!.. en verwend met een fotolijstje, een serviesje en een tijdschrift dat ik straks eens rustig ga lezen...

Eerst moet ik nog even verder in huis.. heerlijk zeg dat het nu even wat minder warm is nu ik net mijn weekend aan het vieren ben..

Hoe is het verder met de dames hier.. Ik vind trouwens dat je het wel mooi hebt verwoord hoor ladypink, denk dat het gewoon een gevoelig onderwerp blijft (en dan nog al die hormonen erbij) hihhi

Zijn er nog meer vrouwen die zoooo moe zijn en ik slaap echt zo diep snachts.. sinds vandaag ook wat steken aan de zijkant van mijn buik, kan dat al bandenpijn zijn, lijkt me wel vroeg of niet??

Nou dames geniet van het heerlijke weer!!!

Deel Deze Pagina