nou dames ik ben erug van me echo ! volgens de datum van me laatste menstruatie zou ik 6w 5d moeten zijn nou dan ging ze eens kijken ... nou het was in ieder geval geeeen 6w5d maar wel een hartactie te zien. De vroegste hartactie dat ze op de echo ooit gezien had was 5w3d dus ik moet mss net een paar dagen langer zw zijn. Alleen het vruchtje was heeeeeel klein 2,5mm Bij me vorige zwangerschap werd ik ook steeds achteruit gezet maar goed het is niet leuk en zeker niet omdat ik precies weet wanneer ik me ei heb gehad ! En ik zei tegen der dat het morgen 3 weken geleden is dat ik pos heb getest toen keek ze me raar aan dus ja... hetkan nog alle kanten op ... over 2 weken mag ik terug voor een echo...
Jeetje dat is vervelend. Welke schatting gaven zij dan aan de hand van de lengte van het vruchtje? Toch vreemd dat er ruim een week verschil is dan. Maar gelukkig!!! Er klopte wel een hartje!!! Nog even 2 weken geduld dus.. Liefs!!
Nou dat apparaat kon nog geen lengte van zw aangeven maar weet niet vanaf wanneer hij gaat meten als hij pas meet vanaf 6 weken ?? Nou ja het hartje klopt daar ben ik al heel erg blij mee ! Volgens de boekjes (internet) ben ik gewoon tussen de 5-6 weken Ik laat me banner even zo tot ik meer duidelijkheid heb over 2 weken !
@ Brood, ik denk dat het helemaal geen kwaad kan als je een keer crackers eet en geen brood. Maar ik zou dat niet altijd doen. Er zitten toch hele andere ingredienten in brood dan in crackers. Dikmakend of niet, brood heb je gewoon nodig. @ Baylee, gelukkig dat er een hartactie was te zien. En wel klein zeg, 2,5 mm. Ben benieuwd dan hoelang je zwanger bent... Heb je ook een uitdraai meegekregen? En heeft je vriend het nog kunnen redden om erbij te zijn?
@waardevol Ja hij heeft het precies gered ! Ja ik heb een echo foto meegekregen ! En ja erg klein he !? Maar wel hartactie ! Nou ja we wachten het maar weer af ! 13 juni had ik een positieve ovu test mss dat me ei dan de 14juni is geweest ? Maar goed 23/6 had ik toch een mooie pos test en de 24/6 CB digi pos
@ Baylee, fijn dat er al hartactie hebt gezien wel raar dat ze een week terug willen zetten. bij mij echo was het ook nog te klein voor 6 weken, terwijl ik zeker weet dat ik 12 juni m'n eisprong heb gehad, maar dat komt vaker voor zei ze. @ Alle nieuwelingen welkom, gefeliciteerd en geniet ervan
baylee geweldig dat je het hartje hebt gehoord/gezien ik weet niet horen jullie het hartje of gewoon gezien?? enne hoe groot is normaal dan voor 6 of 7 weken wie heeft ervaring. ben ook zeer benieuwd naar de echo foto...
baylee.. gaaf hoor een echoo en een hartje.. nu hopen dat het kindje nog weer wat bij gaat komen.. heb hier steeds een spierpijn gevoel in mijn onderbuik.. yippie
waar ik net aan za te denken he baylee doe je ook zwaar werk want daardoor kan het ook zijn dt het kindje minder snel groeit misschien moet je 's middags gaan rusten als dat mogelijk is??
meiden, ik heb even zitten rekenen maar, ik moet me gaan melden bij de februari 2011 mama's, ben rond 26 februari uitgerekend, heel veel succes allemaal en misschien komen we mekaar nog tegen op het forum!
@ Ladypink, ik heb het hartje niet gehoord, maar gezien. Je zag echt zo'n piepklein dingetje op en neer/ heen en weer bewegen. Echt mooi. Maar ik weet niet of Baylee het wel gehoord heeft? @ Yippieajee, maak je je er zorgen over dan? Over dat spierpijngevoel? Waarom bel je niet ff met je gyn. Even vragen of dat normaal is... @ Patje20, veel plezier met kletsen bij de andere dames van de februari-mama's.
inderdaad een ware babyboom.. ik zou zeggen ,wie het hier te druk vind gaat naar het andere topic en de rest blijft?
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.., ik geloof dat ik hier maar blijft. Vandaag is er niet eens zo heel veel getypt, of lijkt dat zo?
hey! mijn echo is met ruim 9 weken, dan is het ook al echt een beebje, wel bijzonder... doe zelf ook aan yoga (bodybalance) vanaaf les, dus zal mijn instructeur ook inlichten... verder weten bij mij al veel mensen het.. veel mensen wisten ook dat we bezig waren.. vooral vrienden heb ik het verteld, de familie wachten we nog even mee...beetje omgekeerde wereld he?.. wij gaan nogal veel met onze vrienden om en dan valt het zo wie zo snel op dat ik ineens geen wijn meer neem...
jeetje, nou wel even schrikken misschien? maar wel hele fijn dat er al hartactie te zien was!!dat is toch een heel goed teken meis!!
@ellenore: Welkom en van Harte gefeliciteerd. @shenoby: Succes met je zwangerschap en we spreken elkaar vast nog wel ergens. @ testen voor Echo: Ik heb toevallig vanmorgen hetzelfde gedacht als Baylee. Stel je zou daar inderdaad liggen en niet meer zwanger zijn. Maar ja, ik blijf er inderdaad maar in vertrouwen. @Echo: dames gaaf man die echos. Ik wil ook HIHIHIHIHIHIHIH!!! Mij lijkt het zo bijzonder om een hartje te zien kloppen. @patje20: Succes met je zwangerschap meid. Dames, Ik blif ook gezellig hier. Ik heb echt geen zin om me nu weer helemaal in een ander topic in te lezen. Hoe gaat het met jullie en de klachten. Ik heb vannacht weer erg slecht geslapen. Liefs Sjoelke
hallo dames! vandaag naar de vk. geweest maar het had niet teleurstellender kunnen zijn vandaag. mij werd verteld toen ik de afspraak maakte dat ik ook gelijk een echo kreeg. ik de hele tijd daarnaar uitgekeken een waslijst aan vragen moeten beantwoorden bloed prikken maar geen echo!!! 'moest weer een andere afspraak voor gemaakt worden. 30 juli pas. werd ook niet naar het hartje geluisterd. opweg naar huis kon ik wel huilen moest echt op mn tanden bijten. thuis ben ik maar uit woede en verdriet gaan slapen. had ook geen zin meer in plaswijckpark. echt stom zo een drama om een echo hahahaa slaat nergens op maja @baylee: hoe was jouw echo? leuk gehad
fijn ! ja, het valt wel mee he?.. en anders gewoon niet op iedereen reageren...lukt mij straks ook echt niet meer als ik weer aan het werk ben...( heb nu vakantie..)