In week 8 al? Jeetje, dat is helemaal vroeg! Maarre .. waar moet je op letten bij de aanvraag? Hoe weet je welke goed is? En hoe zit dat als je in het ziekenhuis moet bevallen en daar een paar dagen moet blijven? We weten pas net van de beeb zijn/haar bestaan en moeten nu al van alles regelen Doen hier dames mee aan Moeders voor Moeders?
Dreamer ik moet je eerlijk zeggen ik heb geen flauw idee hoe het zit met kraamzorg... Moet dat ook eerst opzoeken allemaal. Ik doe mee aan Moeders voor Moeders, morgen komt er een mevrouw voor de intake. Zie het een beetje als 'het minste wat ik kan doen' aangezien ik zelf ook zulke medicijnen nodig heb gehad.
Me 1ste zwangerschap heb ik er wel aan meegedaan ! Maar nu denk ik het niet ! Niemand weet het nog en als die groene kratjes voor de deur staan dan weet iedereen het ... IK denk ook niet dat ik de eerste 2 maanden veel thuis ben (oa vakantie) dus ja ik ben er nog niet helemaal over uit maar denk het niet ! Zijn er kandidaten om een lijstje te maken ?? Ik weet naemlijk niet hoe dat werkt maar vind het wel leuk zodat we een beetje op de hoogte blijven van elkaar !
Ik wil op zich wel meedoen met MvM, maar wil de zwangerschap nog geheim houden. Lees idd vaak dat ze niet zo subtiel zijn (de chauffeurs dan) Plus dat ik de kans klein acht dat ik mee mag doen ivm medicijngebruik. Ik denk er dus nog even over na.
zo vroeg al de kraamzorg? ik had het tegen de 16 weken pas gedaan en ze waren mij nog vergeten ook voor de intake dus pas in week 26 dacht van nou toch maar even bellen en kreeg toen een telefonische intake....
** Inbraak ** Heey LennyLenn wat lees ik nou!! ben je zwanger ja??? GELICITEERD!!!! haha maart is een mooie maand om te bevallen liefsz 8) ** breekt weer uit **
hey meiden!! poehoeee wat een hitte!! Normaal ben ik wel het tiep van oeehh lekker bakken in de zon! nou nu echt niet kan het niet zo goed hebben! verder ben ik s'avonds echt giga opgeblazen!! niet normaal lijk wel 20 weken Maar goed verders nog geen kwalen gelukkig!! Met iedereen hier ook alles goed??
ik was net een heel bericht aan het tikken met al mijn kwaatljes hahaha maar ineens kreeg ik bericht website wordt onderhouden hahaha maar ik heb dus ook idd last van misselijkheid maar ook erg last van me onderbuik.... niet normaal soms. hebben meer meiden daar last van... maar ben ook moe, last van me tepels
Sjoelke welkom! en van harte gefeliciteerd! Mariska , wat vervelend zeg... ik heb soms ook wel wat buikpijn... maar sta daar dan niet al te lang bij stil , want wordt daar wat angstig van! Verder nog niet misselijk hier... maar had al gehoord dat , dat nog wel kan komen! Dreamer , ja hahaha idd , ik weet echt niet wat en hoe en wanneer ik van alles moet regelen! ik had me juist daar nog nooit in verdiept! hier een leuk weekend gehad! ben echt zooo blij met dit weer! Heb net weer late dienst gehad! was wel gezellig... welterusten dames!
Ik heb ook (nog) geen last van misselijkheid gelukkig! Wel ben ik steeds zó moe en ook af en toe wat last van m'n onderbuik maar niet heel hevig ofzo. Zo eerst even de HA bellen, heb echt last van hooikoorst en die pillen die ik had, mag je niet nemen als je zwanger bent... Loop het hele weekend al te niezen en te snotteren Vandaag ook maar VK bellen, ben benieuwd! Kraamzorg moet ik ook allemaal nog uitzoeken, maar eerst maar even goed aan het idee wennen dat ik echt zwanger ben!!! haha Fijne dag allemaal!
Hallo meiden! Ik sluit me ook aan bij dit clubje. Ik ben 31 jaar en nu bijna 5 weken zwanger van de tweede! Ben op 20 januari van dit jaar bevallen van ons eerste zoontje (Laurens) door middel van een geplande keizersnee ivm stuitligging (een draaipoging mocht niet baten). Na de bevalling ging ik nog niet aan de pil omdat ik wilde dat mijn lichaam eerst zelf op gang zou komen. We gebruikten condooms maar ondanks dat.... ben ik nu weer zwanger!! We zijn even helemaal beduusd geweest, want dít hadden we niet verwacht. Maar natuurlijk is de kleine hartstikke welkom. Er zal - als alles goed gaat - straks 13 maanden tussen nr 1 en 2 in zitten . En alles van de eerste ligt nog vers in ons geheugen Eigenlijk moet je na een keizersnede minimaal 6 maar het liefst 12 maanden wachten met een nieuwe zwangerschap, maar ja, de natuur heeft anders beslist. Omdat ik me op dit moment een 'ervaren' baby-mama mag noemen: mocht iemand vragen hebben, vraag maar raak! Ik weet niet of ik heeeeel actief ga meelezen. Zit namelijk met de januari 2010 mama's op een gesloten forum en klets daar al behoorlijk wat.... maar ik hou dit wel in de gaten! Ik heb trouwens nog geen kwaaltjes; bij Laurens had ik al vóór mijn NOD van van alles 'last'. Nu alleen geen zin in zoet meer, terwijl ik een echte zoetkauw ben. Dat had ik bij Laurens ook. Iedereen heel veel succes in de zwangerschap!!
Nieuwe van harte welkom en natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Kraamzorg-Organisatie maakt niet veel uit. Het gaat erom wie je krijgt. MvM-Ik doe zeer zeker weer mee. Als ik op die manier moeder kan helpen die moeilijk zwanger worden is het toch prachtig. Het is een kleine moeite en je maakt mensen er gelukkig mee. Weer-Veel te warm niet leuk zo. Kwaaltjes-Niet echt last van. Er is tegenwoordig ook een armband tegen de misselijkheid. Sea-band. Sula leuk zo kort op elkaar maar oh zo druk straks.
Ik denk dat dat met de kleintjes kort op elkaar qua drukte nog wel mee valt. Ze rollen er zo in mee om eht maar zo te zeggen. Hier zwanger van de 3e en straks zit er zo'n 15.5 maand tussen. Dit zit er ook tussen de 1e en 2e. Ik moet zeggen dat het me reuze mee valt
Toch wel fijn om te lezen, Kalfje, want daar zie ik wel tegenop. Maar mijn moeder heeft al aangeboden om veel te komen helpen...
Sula , wat leuk zeg dat je nu weer zwanger bent!!! haha zit idd echt kort tijd tussen! ik ken ook iemand die dat heeft! zij noemt het haar ''tweeling''
1 maart: Lindanna 1 maart: Meara 2 maart: AnnaHanna 3 maart: Mariska 3 maart: Ikke85 3 maart: Dreamer83 3 maart: Dnise 4 maart: Ella27 5 maart: Lesjek 6 maart: Anja89 6 maart: Baylee 7 maart: Tara ? maart: Janneke21 ? maart: Sannie1981 ? maart: Kalfje ? maart: Sjoelke ? maart: Sula ? maart: lennylenn