De maart 2011 mama's 26 feb: Nina4- 2e kindje - BV 1 mrt: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 mrt: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 mrt: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 mrt: AnnaHanna 2 mrt: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 mrt: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 mrt: 1985 - - 1e kindje 3 mrt: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 mrt: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 mrt: Dnise 3 mrt: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 mrt: FallenAngel - 1e kindje 3 mrt: Lisszy - 2e kindje - zh - bv 4 mrt: Waardevol -1e kindje - bv 4 mrt: Ella - 1e kindje - zh- 4 mrt: Lonnie26 - 1e kindje - thuis - bv 5 mrt: Lesjek 5 mrt: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 mrt: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 mrt: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 mrt: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-ck:j 6 mrt: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 mrt: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 mrt: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? mrt: Patje20 - 1e kindje - zh, bv ? mrt: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? mrt: Sannie1981 ? mrt: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? mrt: yippieajee 1e kindje 10 mrt Layd - 2e kindje - zh-bv 13 mrt Ingef -2e kindje - thuis-bv 15 mrt Ellenore - 2e kindje - ZH 18 mrt Ydnic- 2e kindje-zh 18 mrt Schaapje 2e kindje-thuis-bv 19 mrt Zip - 2e kindje - thuis - bv -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 14 juli: anja89 gyn. 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 19 juli: Ladypink Echo vlk 20 juli: dreamer83 gyn. 20 juli: Lisszy 1e echo 20 juli: Tara26 2e echo 21 juli: Lisszy vk 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 26 juli: Waardevol 2e echo 27 juli: Sjoelke vk 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: lin80 vk+echo 4 aug: Lonnie26vk+echo 5 aug: Ydnic gyn+echo 5 aug: Zip vk-intake 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 10 aug: Ingef vak-intake+echo 16 aug: mariska echo 17 aug: Ellenore echo 01 sep: Ellenore vlk sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht *Lindanna *Daisybunk
heb ik af en toe ook hoor meis!! en bij mijn vorige zw ook... is gewoon het groeien van je bm... die is heel hard aan het werk!!
hahaha..volgens mijn man ben ik ook heel chagerijnig... ben ook errug moe.. en de yoga was zwaar gisteravond...phoe... energieniveau van een bejaarde..
o..meis, wat heftig zeg! mocht je er wel wat over kwijt willen dan weet je ons hier te vinden he?..knuff voor jou!
klinkt alsof het inderdaad heeft afgegeven....heb zelf ook veel afscheiding met dit weer...bah..komt ook door de zw natuurlijk.
phoe...heftig voor je zus.. en voor jou natuurlijk ook dubbel he?.. ik zou het haar alleen vertellen, niet waar iedereen bij is, maar haar de kans geven om even aan het idee te wennen.. anders is het zo'n schok....
phoe... irritante muggen ook! wij hebben van dat horregaas overal voorgemaakt...was die beesten zo zat!!:x
Ja dat is ook zo maar het is toch eng. Het voelt net als ongesteld worden. Ondanks dat het de tweede is ben ik zo vreselijk onzeker nu
goeiemorgen dames De ochtendmisselijkheid is hier begonnen pff...had gehoopt dat te mogen overslaan maar helaas Moet nog net niet spugen Bedankt voor jullie reacties over mijn breuk met m'n ex, ik kom er later nog op terug...Maar tuurlijk hoop ik dat we er uiteindelijk samen uitkomen...alleen niet op deze manier...
fijn dat de krampen minder zijn meid, ik herken het zeurende gevoel wel wat je omschrijft...is bij mij nu ook al veel sneller aanwezig dan bij de eerste.... hadden jullie een boom op de auto en het huis?..jeetje..heftig man! ja ze voorspellen inderdaad noodweer..pff...echt nederland he? even warm en dan direct weer noodweer...
snap ik hoor meid... ik heb soms dat ik weer even helemaal niets voel...pff.. dat maakt mij dan weer onzeker.. mutserig he?... zal blij zijn als ik de echo gehad heb en een hartje heb zien knipperen!!..
@Tara; Veel sterkte meis ik hoop dat jullie er op een goede manier uitkomen samen! @Muggen; Hier ook, zit helemaal onder. En als je gefrustreerd het licht aandoet om het beest dood te meppen is -ie nergens te bekennen. Grrrr. @Bijlezen en reageren; Heb nu weer wat meer tijd voor mijn computertje dus hoop wat meer te kunnen reageren op alle meiden want dat vind ik wel zo leuk zelf. @Hier; We hebben de eerste echo gehad en het hartje klopt! Embryo is precies groot genoeg voor 7 weken zwanger. (Wat zijn wij opgelucht!) En nu mogen we in week 10 weer voor een echo.
De maart 2011 mama's 26 feb: Nina4- 2e kindje - BV 1 mrt: Anja89 - 1e kindje - zh - BV - ? 1 mrt: Meara-2e kindje -zh - fv- ? 1 mrt: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 mrt: AnnaHanna 2 mrt: Kalfje - 3e kindje - thuis - bv - ? 2 mrt: Nynke1980 - 1e kindje - thuis - bv 2 mrt: 1985 - - 1e kindje 3 mrt: Mariska - 1e kindje - zh - ? - ? 3 mrt: Dreamer83 - 1e kindje - zh - bv 3 mrt: Dnise 3 mrt: XsjaninX -2e kindje - zh - b+fv 3 mrt: FallenAngel - 1e kindje 3 mrt: Lisszy - 2e kindje - zh - bv 4 mrt: Waardevol -1e kindje - bv 4 mrt: Ella - 1e kindje - zh- 4 mrt: Lonnie26 - 1e kindje - thuis - bv 5 mrt: Lesjek 5 mrt: ladypink 1e kindje-zh-?- ck:j 5 mrt: Baylee- 2de kindje- zh-ks-fv-ck:j 5 mrt: Dina88-1e kindje- zh- b+fv -ck:m 6 mrt: Sjoelke-1e kindje- thuis-bv-ck:j 6 mrt: Brigit - 1e kindje - ? - bv - ? 8 mrt: Tara26 1e kindje, thuis, bv, ? 8 mrt: lin80 - 2e kindje - thuis, fv, ck:m ? mrt: Patje20 - 1e kindje - zh, bv ? mrt: Janneke21 - 2e kindje - thuis - bv ? mrt: Sannie1981 ? mrt: lennylenn-2e kindje-zh-fv ? mrt: yippieajee 1e kindje 10 mrt Layd - 2e kindje - zh-bv 13 mrt Ingef -2e kindje - thuis-bv 15 mrt Ellenore - 2e kindje - ZH 18 mrt Ydnic- 2e kindje-zh 18 mrt Schaapje 2e kindje-thuis-bv 19 mrt Zip - 2e kindje - thuis - bv -------------------------------------------------------------- afsprakenlijst: 14 juli: fallenangel gyn 14 juli: meara vk 19 juli: janneke21 vk 19 juli: Kalfje; vk, echo 19 juli: nienke1980 vk 19 juli: Ladypink Echo vlk 20 juli: dreamer83 gyn. 20 juli: Lisszy 1e echo 20 juli: Tara26 2e echo 21 juli: Lisszy vk 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 26 juli: Waardevol 2e echo 27 juli: Sjoelke vk 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 2 aug: Anja89 2e echo gyn 2 aug: LayD vk 3 aug: tara26 vk 4 aug: lin80 vk+echo 4 aug: Lonnie26vk+echo 5 aug: Ydnic gyn+echo 5 aug: Zip vk-intake 9 aug: LayDecho 10 aug: Tara26 echo 10 aug: Ingef vak-intake+echo 16 aug: mariska echo 17 aug: Ellenore echo 01 sep: Ellenore vlk sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht *Lindanna *Daisybunk (Ik moet er even iets loos onderzetten want hij zeurt dat ik minstens 3 tekens moet invoeren)
Wat is er weer veel gekletst sinds ik voor het laatste hier keek. Even niet de energie om terug te lezen, voel me sinds eergisteren echt zwangerschaps-ziek. Blegh! Krijg eigenlijk de hele dag totaal geen eten weg.. Hoe hard ik ook m'n best doe, het lukt niet. Misselijkheid is te erg. Al 2 dagen nauwelijks wat binnengekregen, op drinken na. Pff.. Wat ga je je dan lusteloos voelen. Nu maar weer even proberen.. (Zal toch moeten he?!)
Nee hoor niks mutserigs aan ( wat een woord ahahahah) Ik was twee dagen niet misselijk. Nou wat een stress meteen weer zeg bah.
@Meara; Dat had ik ook hoor, 2 dagen kotsmisselijk tot overgeven aan toe en daarna ineens helemaal niet meer misselijk. Nu alleen nog maar met vlagen. Ik was er ook van overtuigd dat het niet goed zou zitten. @Nina; Wat vervelend dat je zo misselijk bent dat je niets kunt binnenhouden.
Een hele goeiemorgen, ben nog maar net zo'n driekwartier uit bed en heb lekker geslapen en de muggen hebben zich gedeisd gehouden. @ Sjoelke, ik zou het inderdaad persoonlijk aan je zus gaan vertellen. Waar verder niemand bij is. Ik heb ook een zus die het lang heeft geprobeerd met haar toenmalig man, om kinderen te krijgen, waarvoor ze in het ziekenhuis liepen. Die relatie liep fout, in een scheiding en nu, na zo'n 5 jaar, is ze nog steeds kinderloos, maar ook partnerloos. Ja, de ene na de andere scharrel heeft ze. Toen we haar opbelden om haar het blije nieuws te vertellen ( ze woont 190 km verderop en hadden geen behoefte om bij iedereen langs te gaan) toen was ze echt wel oprecht blij voor ons, maar ze vond het wel jammer dat haar vier jaar jongere zusje tóch eerder kinderen krijgt als zij zelf. Vond het een beetje raar dat ze dat zei, had liever dat ze dat voor zich hield. Dan moet ze ook maar een vaste partner hebben. Maargoed.... Ze is in elk geval niet in huilen uitgebarsten of zo. Maar ik zal het toch je zus persoonlijk vertellen, Sjoelke. @ Dina88, wat jammer dat je zo slecht geslapen hebt. Hopelijk kun je ondanks het werken een beetje uitrusten vandaag... @ Kalfje, denk dat dat gewoon kwaaltjes zijn hoor die je opnoemt. Je buik rekt natuurlijk helemaal op. Over het noodweer: bedoel je dat er een boom op jullie huis en auto is gevallen? @ Ingef, dat muggengaas heeft bij ons weinig zin. We hebben niet altijd ons slaapkamerraam open, omdat we buiten last hebben van de kraaien die een verschrikkelijk lawaai maken waar je ook geen oog dicht van doet. Wel hebben we dus de slaapkamerdeur open staan dus de muggen komen overal vandaan dan... @ Tara, hoort erbij he? Die ochtendmisselijkheid. Ik heb het zelf niet in zulke hele erge mate. Hoop dat het goed komt met je ex. Kunnen jullie niet een relatietherapeut inschakelen? @ Anja, nee idd. Ik weet niet waar die muggen zich verstoppen als je het licht aan doet. Maar ze zijn dan ALTIJD weg. Wat gaaf dat jullie ook een mooie embryo met kloppend hartje gezien hebben. Was je ook ontroerd? Ik moest er echt van huilen. Zo gaaf! @ Nina4, sterkte met je misselijkheid. @ Hier: hier gaat het goed. Af en toe spelen de kwaaltjes op. Hebben jullie ook dat als je geen bh aan hebt en je wilt bukken om iets van de grond te rapen, dat je dan een heel zwaar en pijnlijk gevoel in je borsten hebt? Ik wel iig. Fijne dag allemaal.