Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Waardevol; Ja ik moét echt een beha dragen anders doen mijn borsten echt ontzettend pijn. Beha's worden te klein ook, mijn tepel piept er af en toe bovenuit dus ik denk dat het tijd wordt voor een maatje groter. ;)
    Moest wel bijna huilen tijdens de echo, was wel super ontroerd. Maar lag daar met een enorme lach en die zit nu nog steeds op mijn gezicht haha.

@Meara; Scheelt idd een hoop stress nu we een kloppend hartje gezien hebben. Was er de laatste dagen serieus van overtuigd dat het niet goed zat..

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @anja
    Wat super dat je het hartje heb zien kloppen !
    Gefeliciteerd !
    en hoe groot is het vruchtje bij jou ??

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Baylee; De echoscopiste zei ongeveer een centimeter en dat was goed voor 7 weken.

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Volgens mij kan ik het hier weer niet meer volgen
    Nu zie ik plots op de lijst staan onderin bij
    sterretjes die twinkelen in de nacht,houden over ons de wacht
    Daisybunk ??
    maar wie is Daisybunk ??

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Dat vroeg ik me ook al af...

6. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Zo weer even bijgelezen.

Tara wat een vervelende situatie zeg, ik hoop dat jullie er samen uit komen!!

Maar aangezien ik uit dit forum ben gezet omdat ik ook in de andere heb gereageerd ga ik daar maar verder lezen..
    Dames allemaal heel veel succes tijdens jullie zwangerschap en we komen elkaar vast wel ergens nog tegen toch!!

groetjess

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @peetjuhh
    Nou das ook lekker dan omdat je daar een keer een reactie heb gegeven ben je er hier uit gezet ?? Dacht dat we mochten kiezen ?
    Waar wil je echt meekletsen hier of daar ?

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Peetjuh dat moet toch niet uitmaken of je hier of daar kletst? Wat mij betreft hoef je hier niet weg hoor omdat je in dat andere topic ook een bericht hebt geplaatst.

9. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ben ik het ook mee eens :)

10. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nee dat bedoel ik nu nu krijg op die manier verdeeldheid en daar ben ik het helemaal niet mee eens om nu mensen eruit te zetten die al vanaf het begin meekletsen dan kan jebeter ergens een lijn trekken van mensen die nog niet zo lang meekletsen dus later uitgerekend zijn daar een deel 2 voor te maken.

11. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Dat vind ik zelf een prima idee en moet zeggen dat ik er toevallig gisteravond over lag na te denken in bed...
    Ik betwijfel alleen of hij dat ook wilt, op dit moment is er iets enorm mis in onze communicatie en ik denk zeker dat een relatietherapeute daar wellicht bij kan helpen...
    Maar dit moet hij dan ook willen en daar ben ik bang voor :(

Hoe dan ook wil ik iig goed contact houden vanwege de baby en hem overal bij betrekken...dus we zullen toch moeten gaan praten op de één of andere manier ;)

12. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

9 dec 2009
    341
    0
    0
    Hoi meiden,

bedankt voor de lieve reacties hoor, dat is nou juist het probleem, ik wil helemaal niet kiezen en blijf dus overal gewoon lekker meekijken en reageren als ik daar zin in heb. Het zullen de hormonen wel zijn maar vond het toch wel even jammer mijn naam hier zo ineens niet meer in het lijstje te zien. Het weekend ga ik 4 dagen weg en dan is het toch niet meer bij te houden hihi We willen volgens mij allemaal gewoon hetzelfde, lekker kletsen en je ei kwijt kunnen bij vrouwen die hetzelfde meemaken.

groetjes

13. Meara

Meara Niet meer actief

Lekker blijven hoor Peetjuh

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Peetjuh, dat is niet leuk inderdaad dat je naam ineens verdwenen was. Ik weet niet wie dat heeft gedaan, maar denk ook niet dat die persoon het persoonlijk bedoelde jou eruit te zetten.... Misschien per ongeluk gegaan of zo. Nou, je ziet maar waar je gaat kletsen. Ik vind het wel gezellie hoor als je hier blijft. :)

@ Daisybunk, ik meen dat ik in het andere maart topic heb gelezen dat daar iemand een miskraam gekregen had. En volgens mij was zij dat. (Ik heb die naam er trouwens niet neergezet hoor, ik weet niet wie wel). Maar is Lindanna er nu dan vanaf? Want die mogen we natuurlijk niet vergeten!

@ Tara, excuses, ik lees ineens dat ik in het stukje waarin je mij gequote hebt 'ex' neer heb gezet. Maar ik bedoel natuurlijk gewoon nog vriend. Want het is eigenlijk dus niet de bedoeling he dat het je ex word. Ik hoop dat het beter word met de communicatie tussen jullie en dat hij naar die relatietherapeut wil.

15. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

@ Anja, fijn dat je een mooie echo hebt gehad en precies 7 weken bent :)

de rest ben ik weer kwijt :$

Ik ben net een half uurtje thuis, mocht gelukkig eerder naar huis, dus zo lekker ff een paar uur slapen.

Liefs Dina

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @waardevol
    Nee lindanna staat er nog op maar ik vond het zo vreem dat er plots een vreemde naam bij stond terwijl ik haar hier nooit gezien heb eigenlijk en dat andere topic die bestaat ook nog maar een paar dagen dus vond het een beetje vreemd :)

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Dina, slaap lekker. Dat je weer lekker uitgerust zult zijn...

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja dat is het ook eigenlijk wel. Dan moeten ze die naam eigenlijk in het andere topic op een lijstje zetten.

Bah! Ben misselijk! :)
    En ik moet eigenlijk zo lunchen.

19. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

waardevol, ja op ons huis en auto. De hele straat lag trouwens vol met bomen en al onze weides ook. Hier menig schuur van de buurmensen omgewaaid...echt een zooitje.

Over verschillende topics...laat de iedereen lekker wat plaatsen waar ze willen en wanneer ze willen. Het moet geen verplichting zijn om perse hier of daar te komen. Vandaag ben ik bijvoorbeeld "actief" maar kan best zijn dat ik nu een poosje niets post. Neem elkaar dat gewoon niet kwalijk en hou het gezellig dan komt alles goed toch?

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @waardevol

Ik ben erachter gekomen hoe minder ik eet hoe meer misselijk ik ben
    dus vanmorgen al een groot stokbrood met kaas op maar euhh heb alweer honger !
    Ik merk gewoon dat ik regelmatig moet eten want anders wordt ik misselijk ...

mss gewoon wat eten dat het gewoon over gaat ??

Deel Deze Pagina