Hier heeft het maar een half uurtje geregend en gewaaid maar zeker geen noodweer (overijssel) Nu alles heerlijk open staan en het word hier nu lekker kooooeeeel. Vandaag weer de hele dag zo moe geweest maar merk dat het savonds wat beter gaat, ben vanmiddag ook begonnen met centrum pilen voor zwangere vrouwen, kijken of het wat doet.. trusten dames
Peetjuh, Sorry ik had je van de lijst gehaald. Het was niks persoonlijks. Ik had alle namen die in het andere forum langskwamen opgeschreven en die van deze lijst gehaald. Juist doordat deze lijst te groot was en er niks meer bij kon. Had het er ook al bijgezet dat het niet de bedoeling is om kwaad bloed te zaaien.En als er iemand hier weer bij wil is dat hartstikke goed natuurlijk. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Dus voor iedereen ik heb juist geprobeerd om de lijst overzichtelijker te maken en er niks verkeerds mee bedoeld. Vond dat er toch wel wat heftig op reactie's op waren. Iets wat gewoon niet mijn bedoeling is geweest! Dus bij deze SORRY En ik was idd ook degene die Dasybunk erbij had gezet niet wetende dat ze zich hier niet gemeld heeft.
@Nina: hoeveel mag je er per dag? Ik neem er 2 per dag. 1 voor het slapen gaan en 1 snachts rond 5-6 uur. Hebben ze al geholpen? @All: ik ben zo bang Ben nu al 3 dagen niet misselijk geweest en heb ook al 3 dagen krampjes. Plus dat ik sinds gisteren amper nog slijm verlies en dat had ik echt heel veel. En ben minder moe. Ben zo bang dat het mis is Elk toiletbeurt ben ik bang dat ik bloed te zien krijg. Zou zo graag bevestiging krijgen dmv een echo, maar we krijgen pas dinsdag de 1e echo. Wat is zwanger zijn toch eng...
liever dreamer... ik begrijp je angst.... heel erg goed... k voel namelijk al die tijd nog niet veel.. maar mijn gevoel is wel rustig en goed..(innerlijk) probeer voor jezelf de rust te vinden en anders gewoon morgen bellen.. dat je het niet vertrouwd misschien kan je er dan voor het weekend nog bij tussen.. schroom niet lieverd.. je bent het waard.. knuffel van mij..
nee het zijn geen warmtebultjes en het is ook niet rood het is heel gek je ziet het ook niet je voelt het.
zo goede morgen... pff in plaats van ochtend misselijkheid ben k hier s avonds zo beroerd als een kat.. Gisteren ik ging liggen en dacht menn.. alles komt er weer uit... pff wat is dat naar zeg.. nu vanmorgen weer nergens geen last van.. kan wel moelijker eten.. zouden de kwaaltjes nu dan gaan komen.. iedereen een goede dag gewenst geniet er maar van nu het wat koeler is.. ik ga nu lekker werken. liefs yippie
Hi meiden, Jemig weer veel gekletst hé! Ik kan het echt niet bijhouden hoor! Ik heb er simpelweg geen tijd voor met mijn werk en de kleine meid... dus ik kom af en toe even spieken en reageren als dat oke is! @yippieajee Oh vervelend die misselijkheid! Ik heb er bijna geen last van, ook neit toen ik zwanger was van mijn meisje. Kleine beetjes eten en rustig aan doen. Maar ja, het is en blijft een ongelooflijk rotgevoel... @Dreamer Dus jij dinsdag ook eerste echo? Wij ook!! Spannend he? Die krampen kunnen ook je baarmoeder zijn die aan het oprekken is. Je lichaam heeft het heel erg druk van binnen nu! Het slijmverlies gaat bij mij ook heen en weer, geen teken voor ongerustheid, lijkt mij. Ik voel me verder wel op en top zwanger! Hoe zit het met je boobs? En je humeur? Heeeerlijk dat het weer wat koeler is!! Trok die warmte toch erg slecht, terwijl ik normaal altijd zo'n zonaanbidster bent en het niet heet genoeg vindt... gekke hormonen!
Goeiemorgen maart-mama's! Hebben jullie lekker geslapen? @ Dreamer83, ja klopt, nu lijkt 1 dag verschil heel wat, maar aan het eind vd zwangerschap niet meer. @ Peetjuh, ok, je hebt dus al pillen speciaal voor zwangeren. Dan is het goed. @ Maera, veel succes vandaag met de echo. Mooi dat het bij de VK goed was... @ Noodweer, het is hier in prov. Groningen reuze meegevallen. Ik had wel erger verwacht. Een paar keer flinke flitsen en hele harde regen, maar daar bleef het dan ook bij. @ Lennylen, veel plezier met je neefje. En alvast gefeliciteerd met je zoontje. @ Ellenore, denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Elke zwangerschap is weer anders denk ik... @ ydnic, kan gebeuren. @ Dreamer83, hopelijk is alles goed met jou en baby. Dan duurt een halve week best lang... Sterkte. En als je het niet vertrouwd dan zou ik gewoon de VK bellen. @ Yippie, balen joh dat je moest spugen. Dat hoort bij zwangerschap helaas. Al mag ik zelf afkloppen *klopt af* dat ik nog niet heb hoeven spugen. Allemaal een fijne dag! XX
goedemorgen allemaal! jeetje wat een avond en wat een ochtend godsiedorie! het was warm..te warm maddi kon om de een of andere reden niet slapen dus werd elke keer snikkend wakker. als hij dan sliep en ik weer naar bed ging, lag mn neefje naast me heel hard tandenknarsend te slapen. zuuchhttttt. sochtends wakker met zo een honger alsof ik 3 dagenn niks gegeten had. maddi wakker zo vervelend alsik weet niet wat nu. hij doet alles dat niet mag!
Even iets anders he? Wij kregen gister of eergister een folder in de bus van een babyzaak. (ik zal geen reclame maken ) En die zaak heeft hele mooie aanbiedingen. Tot 70% korting. Er stonden in de folder ook hele mooie aanbiedingen van slaapkamers (commode, kast en ledikant) voor 400/ 500 euro. En hele mooie ook. En daar krijg je dan ook nog een gratis autostoeltje bij. Kortom, hele mooie aanbiedingen. Zijn wij gek als we er morgen gaan kijken en eventueel gaan kopen? Want morgen ben ik 7 weken zwanger en het is allemaal nog wel pril. Maar we hebben er tegelijk ook vertrouwen in dat het allemaal goed blijft gaan met mij en baby. Aangezien de echo ook goed was... Verklaren jullie ons voor gek als we al een complete babykamer en eventueel kinderwagen gaan kopen of niet? Het kan namelijk honderden gaan schelen met deze mooie aanbiedingen.
@ waardevol Ik heb de babykamer ook al hoor, dus ik vind het niet gek. Als je een leuke aanbieding tegen het lijf loopt waarom niet Wordt wel erg nieuwsgierig naar die winkel
Hey waardevol Allereerst wil ik je vertellen dat ik zojuist weer een test heb gedaan en die was VET positief. Ik ben dus blijkbaar een mazzelaar die weinig kwaaltjes heeft deze zwangerschap. Ik voel me een stuk geruster! Wat betreft je babykamer. Meid, ga er voor zou ik zeggen! Als je al een ruimte in huis klaar hebt dan zou ik zeker gebruik maken van zulke enorme kortingen! Ik heb bij onze eerste ook al heel snel een kamer via mp gekocht. Ook rond 7 weken als ik me niet vergis. Zulke aanbiedingen zie je niet snel en als je er iets tussen ziet staan wat je sowieso mooi vind zou ik me niet laten tegen houden. Ook al (niet van uit gaan) zou het mis gaan, dan blijft je kinderwens bestaan en heb je gewoon al een kamer! Succes met shoppen!!!!
@ Tara, nou vooruit. Dit is de website en je kunt online kijken in de folder: Gardo Babysuperstore - Babykamers, kinderwagens, autostoeltjes, buggy @ Maera, nogmaals veel plezier/ succes! @ Ellenore, mooi man, die positieve test. Dan heb je zeker mazzel ja met weinig kwaaltjes. We gaan maar kijken dan morgen. En wie weet wel kopen, kopen, kopen. Hoop geld mee... Maar misschien heeft de winkel ook wel een regeling dat mocht het misgaan, je de bestelling dan kan annuleren. Dat was bij baby-dump tenminste wel zo. Maar weet alleen natuurlijk niet of het ook voor aanbiedingen geld.
Nog even een vraagje. Vandaag moet ik de urine voor MvM weer inleveren. Nou moet ik vanmiddag eerst werken. Kan ik dan de flessen urine gewoon een hele middag in de auto laten staan? Ik vraag me af of het dan goed blijft, als het warm word. En gaat de auto er dan niet naar stinken?
Bedankt Waardevol. Ellenore je kwaaltjes kunnen nog komen je bent net zwanger. Zou echt nog niet gaan juichen
@waardevol het stink gedeelte weet ik niet want ik heb ze gister ingeleverd in een kist voor huis bij mn consulente stond ook in de zon en ik kon wel over mn nek gaan van de geur...als ik er nu aan denk kan ik gelijk wel naar de wc lopen
@ waardevol thnx Ik vind die Topmark motion combiwagen erg mooi, ben benieuwd of hij ook makkelijk in gebruik is