Maart 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anja89, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    nou ik schroef de dop los van de fles dan plas ik in de maatbeker dan neem ik een teug adem en adem inhouden dop los urine dr in snel dop weer vast en op enige afstand houden anders ga ik echt over mn nek
    'sochtends helemaal

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @waardevol

Maarals je het zelf doet is het niet meer erg hoor zo'n vingerprikje k heb het ook eens een tijdje moeten doen en ik kan niet tegen naalden en sinds na de keizersnede ben ik helemaal niet meer bang voor naalden (ze hebben me ruggeprik voor me keizersnede circa 30 keer moeten prikken voor ze goed zaten)
    Succes met prikken hoop dat je geen zw suiker heb !

3. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    ik ga eens wat nuttigs doen !

4. Meara

Meara Niet meer actief

Met beeb was alles in orde.
    Ben alleen echt een feb mama.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hoi Dreamer,

Ik mag er 3 per dag. Dus neem er eentje bij het opstaan, eentje in de middag en een voor het slapengaan. Voel me zoveel beter! Echt heerlijk :) Nog heel lichtjes misselijk, maar kan gewoon weer eten. En dat heb ik dan ook gedaan sinds gisteren ;) Hopelijk mag ik ze blijven gebruiken, want toen ik vanochtend dacht 'eens kijken hoe het zonder gaat', pffff.. Was weer kots- en kotsmisselijk. Anderhalfuur na de zetpil voelde ik me weer gewoon ok. Bij jou helpen ze ook goed?

Houd nog even vol tot dinsdag. Je kunt het als het misgaat niet tegenhouden, dus je zorgen maken moet je echt niet doen. Is ook niet goed voor jou en je kindje. Zwanger zijn is idd ontzettend zenuwslopend; zowel in het begin, rond de 20 weken echo en dan weer naar het eind toe. Maar het genieten gaat echt nog wel komen! Echt waar. Dikke knuf!

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ MvM: Vind de lucht van de flessen ook wel meevallen. Weet nog van mijn 1e zwangerschap (2007) dat de lucht niet te harden was.. Haha! Mijn man brengt ze voor me weg, hij zet ze ook 's ochtends in de auto en brengt ze pas rond 19.00 weg. Zoveel kwaad kan dat toch niet? Thuis was het ook erg warm de afgelopen tijd en die kist staat ook in de volle zon. Of ben ik nu gek? ;)

Trouwens vandaag met m'n zwangerschapsgeheugen (gatenkaas) toch mijn theorie-examen (voor rijbewijs) gehaald, joehoe! Straks een taartje eten, had ik wel verdiend vond ik :D

7. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Van harte gefeliciteerd :D

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    denk ik ook...haaah...ben het zo gewend om op zp te zitten minstens een paar keer per week... maargoed, ik overleef het vast wel..;)

de reis gaat niet ver, we blijven in nederland en gaan naar een landalpark...lekker makkelijk!

de misselijkheid en kwalen komen bij jou ook vast nog wel meis..;)

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @meara
    Fijn dat alles goed is met de beeb !
    Dus je ben vooruit gezet ?? leuk !
    wanneer was jou eerste dag van je laatste menstruatie dan ?
    Ik ben een beetje nieuwsgierig hoor ;)

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat goed dat je weer wat tips hebt gekregen van deze man. En jezelf prikken is inderdaad niet leuk...maargoed, klikt afgezaagd, maar het is wel voor een goed doel he?..;)

en inderdaad sap en roosvice is allemaal niet zo goed voor je bloedsuikerspiegel...beter water en thee en ligtdrinken...

11. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    @Waardevol, Ik zou ook gewoon voor dat kamertje gaan. Wat klaar is is maar klaar toch!
    @Meara, Hoe is het gegaan bij de echo?
    @Ellenora, hier ook helemaal geen klachten. Moet het ook afkloppen maar had bij mijn dochter ook nergens last van. Het enige is is een opgezette buik in de avond.
    @ Peetjuh,fijn en gelukkig no hard feelings. We gaan er een gezellige boel van maken.
    @ IngeF, Een hele fijne vakantie toegewenst en geniet er maar lekker van. En je gaat ons echt wel missen nu moet je partner het ontgelden met al dat geklets. Hihi fijne vakantie. Lees net dat je in Nederland op vakantie gaat, (stiekem toch de laptop mee? ):D
    @Waardevol, pittig maar wel fijn dat je het zo zelf kunt bijhouden en je niet telkens ergens moet melden.
    @Baylee, mag ik vragen waarom jij een keizersnede hebt gehad?
    @ Nina, Van harte gefeliciteerd zeg en dat met zwangerschapsdementie, hihi Geniet maar lekker van je taartje

Zo volgens mij ben ik weer een beetje bij.
    Misschien een domme vraag maar hoe doen jullie dat met moeders voor moeders?
    Ik woon bv echt in een klein dorp als ik flessen op de stoep zou zetten weet toch meteen het hele dorp het dat ik zwanger ben?
    Of is het redelijk anoniem?

12. Meara

Meara Niet meer actief

Ik ben nu 8 weken en 5 dagen. Scheelt een week en een dag.
    Heb een vroege eisprong of beeb heeft net de groeispeurt gehad hahahaha. Ben de 19 uitgerekend. Maar wil hier niet weg snik

Hier hebben ze vanmorgen aangebeld van MVM

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mooi! fijn dat alles goed is meis! maar dus naar februari?

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    de laptop gaat niet mee hoor!! anders zit ik er de hele dag achter...hahaha..niet echt gezellig voor de rest van de familie he?..;)

16. Meara

Meara Niet meer actief

:( Dat wil ik helemaal niet. Die hebben al zoveel geklept ondertussen

17. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Dan blijf je lekker hier toch, mijn zegen heb je ;)

18. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

Net thuis van een hele dag werk 1e x hele dag sinds ik zwanger ben, dus was erg zwaar zonder middagdutje, nu ff gegeten, zo bedje in, heb wel geregeld dat ik 4 halve dagen werk ipv 2 hele dagen

@ Meara, fijn dat de echo goed was en toch eerder uitgerekend, maar blijf hier maar mee kletsen hoor ;)

@ Inge, fijne vakantie :)

@ Nina, gefeliciteerd meis en dat met zwangerschapsdementie ;)

Mvm, ik vind de stank ook wel meevallen, behalve als ik de fles losdraai ;)

zo ga ff door met wat eten en dan weer afsluiten ;)

fijne avond en weekend meiden

Liefs Dina

19. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik mag me bij jullie aanmelden meiden.
    Ik heb vanochtend een test gedaan en zwanger! Ik ben zo ontzettend gelukkig. Dit wordt ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 26 maart 2011.

Liefs Mamaloe

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@waardvol: GEK??? ik zou je juist voor gek verklaren als jullie dat niet zouden doen. weet je hoeveel geld dat scheelt. gewoon doen hoor!
    urine: geen idee...ik denk dat het wel gewoon goed blijft hoor. bij mij op de wc(daar staan de flessen) is het ook erg benauwd maja ze blijven toch echt daar staan en mn wc ruikt er niet naar.

@ingef: een hele fijne vakantie meid!! en tot gauw!!! geniet ervan

@mvm urine erin gooien: oke..ik plas in de maatkan. doe eerst alles afvegen down under.. adem inhouden draai dan de fles open. schenk snel de urine erin en fles dicht. dan even naast de deur staan en daarna pas doe ik de maatkan wassen en handen wassen. stinken doet he tniet echt maar et heeft wel zo een hele rare geur.

@nina: gefeliciteerd met het behalen van je theorie!!!! mag ik nou ook een stukje taart mee pikken? heb ik zo een trek in

@maera: een feb. mama?? ga je ons nu verlaten dan? wel leuk hoor dat je verder bent dan je dacht.

@maera nog een keer:D : blijf je toch lekker hier kletsen. wat geeft het.

@mamaloe: gefeliciteerd!!!!!!! :D:D

@myself: ik begin me steeds meer zwanger te voelen zeg. vanochtend broodje kaas gegeten en die kwam er kort daarna weer uit. na elke kleine handeling ben ik moe en misselijk(ook niet echt handig nu met een eerste verjaardag en een "ik plak de hele dag aan mama kindje". aan mn tepels moetik niet eens zitten. door de misselijkheid eet ik weinig. ik ga zo weer wat hapjes avondeten proberen.

Deel Deze Pagina