@Meara lekker hier kletsen joh. En er moet toch iemand het spits afbijten. En lekker al een week verder dan gedacht alleen maar mooi toch. Dat is weer een week dichter bij de 40 +- @Ingef nee dan moet je het maar een weekje zonder ons doen. Zal aan je denken @ Dina wat voor werk doe je dat je zulke diensten hebt? @ Mamalou, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en hartelijk welkom hier. @Lennylyn pffff klinkt niet zo lekker allemaal. Was je bij de 1e ook zo misselijk? Ik kan je geen tips geven aangezien ik er geen last van heb maar heb geloof ik hier wel iemand over pillen gehoord voor de misselijkheid. Ik meende Nina maar weet het niet zeker. Iig succes ermee en hopelijk neemt het een beetje af. Dat zou wel prettig zijn. Zo net een heel stuk met de kleine wezen fietsen en wie is er nu het meest moe? Juist ja ik dus! Zal haar nu lekker in bad doen dan heb ik dan ook lekker rust. Groetjes
@ydnic: ja bij de eerste ook erg misselijk geweest tot week 26 nog wel. maar dat begon ook niet zo vroeg in de zwangerschap. het begon rond week 11. heerlijk zo een stukje fietsen he maar het put je idd uit. hoop dat je strakjes lekker kunt uitrusten mn vriend heeft nu maddi voor zijn rekening genomen en eiste dat ik op bed ging rusten. heerlijke vent. morgen mag hij lekker uitslapen @nina: weet jij iets over die pillen waar ydnic het over heeft? en kan je die gewoon bij de apotheek halen of moet je er eerst naar de ha. voor. en dan nog een hele kinderachtige vraag...zijn die pillen groot? en mag je erop kauwen of in stukjes snijden?
@ego berichtje... Heb net te horen gekregen dat mn oud oom is overleden waar ik een goede band mee had een beetje mn opa zeg maar. Nou hebben we maandagochtend de eerste cho en 's middags de begrafenis maar mijn moeder raadde me af om te gaan omdat het zeer emotioneel is en die stress niet goed voor het kindje zou zijn...wat denken jullie ik denk zelf wel dat ik het er zwaarder mee zou hebben als ik wel ga...maar zou ik er misschien spijt van krijgen. Hij wist trouwens wel dat ik zwanger was en was heel blij voor ons en wenstte ons het allerbeste en veel geluk dit betekent nu wel heel veel voor me.
phoe....ben ook benieuwd of ik het straks een beetje volhoud...heb nu vakantie, dus alles in de relaxmodus...hahaha
@ladypink: oow jee meid gecondoleerd en heel veel sterkte!! en tjah is ene moeilijke keuze..stress is idd niet goed voor jullie kindje maar als jij denkt dat je er spijt van zult krijgen als je niet gaat dan is het ook niet erg handig om niet te gaan zeg maar. kijk zo een moment maak je maar 1 keer mee er komt geen tweede begravenis. anders zou je mischien na de begravenis eens een keer naar get graf kunnen gaan om een bloemetje neer te leggen en nog even met je oom te praten waarom je er niet bij was? mischien is dat een ideetje
dank je ik wou graag horen dat meer mensen het onverstandig vinden .....hij begrijpt het wel dan maak ik een mooi bloemstuk voor hem die mn moeder dan meeneemt en dan probeer ik het zo af te sluiten.
thanx!! heb er ook veel zin in.... fijn dat je je zo zwanger voelt...hahah... wat een kwaaltjes kun je dan hebben he?.. heb het ook steeds meer... maar ben er erg blij mee..geeft me het gevoel dat de hcg stijgt.. maar inderdaad in combi met een plak-kleuter is het pittig weet ik toevallig...ahahah..al is die van mij over het algemeen errug zoet hoor!
ja, dat heb ik ook wel eens gehoord...waarom ook al weer? ik drink zelf eigenlijk het meest water...verder inderdaad maar 1 á 2 glazen light...mocht van sonja bakker namelijk ook al niet meer...
jeetje meis...gecondoleerd! was hij ziek? wat betreft de begrafenis...tja, daar kan ik je niet in raden meis... volg je gevoel..sterkte!
Was ik gisteren eindelijk zo ver dat ik tijd had voor zp, wilde ik doorklikken naar de volgende pagina was er onderhoud op de pagina. Is ook wat hihihihihihi!!! @zus vertellen: Bedankt voor de tips en reacties. Ik ga wel even kijken hoe ik het ga doen. Ik hou jullie op de hoogte. Ik wacht in ieder geval nog een paar maandjes met haar vragen voor peettante, dan kan ze eerst aan het idee wennen. @slechte nachten: Ik heb al twee nachten erg slecht geslapen. Terror muggen, vliegen en gewoon echt mijn draai niet kunnen vinden. Overdag ben ik echt kei moe. Herkennen jullie dit? @kalfje: Is Dit dan jou eerste?? Of heb je al meer kindjes? Je hebt het vast al eens gezegd, maar dat ben ik kwijt hihihihi! Poeh wat erg van die boom op huis en auto. Hoop ik nooit mee te maken. @anja89: Wauw! Gefeliciteerd met je goede echo. @honger: Man dames wat heb ik een honger. Lijkt wel of ik de hele dag kan eten! Heeft iemand meer dit? @fallenangel: Dan hoopt mijn vriend nu al dat ik op 6 maart ga bevalllen hihihihi. Die heeft zon hekel aan carnaval!!! Gefeliciteerd met je echo!! @Waardevol: Ik zou ook wel al willen gaan kopen! Hihihii. Ik vind het niet gek!! En al helemaal niet als het zoveel scheelt. Ik zou zeggen lekker doen!!! @Zware pijnlijke (.)(.) Heeft iemand BH tips. Ik heb wel een grote maat al voordat ik zwanger was (85E) @nina: Gefeliciteerd met je theorie. Een taartje heb je zeker verdiend. @ingef: Fijne vakantie en zorg ervoor dat je weer veel te vertellen hebt als je terug bent ok!!! @Meara: Dan blijf je toch gezellig bij ons. Maakt mij echt niets uit!!! Alleen maar leuk!! @Mamaloe26: van Harte gefeliciteerd. Klets gezellig mee. @ladypink: He wat erg zo iemand die je dierbaar is verliezen. Als ik jou was zou ik wel gewoon gaan. Ik denk dat het best kan. En anders heb je straks spijt. Sterkte meid!!! @hier: IK heb vandaag weer wat steekjes. Weet niet wat het is. Maar ja, zal er wel bijhoren hihihhi. Ik lees het namelijk bij meerdere. De misselijkheid begint ook op te spelen. Gelukkig nog niet over gegeven. Dat vind ik toch zo akelig. Het is mega druk op mijn werk. Bah!! He dames ik heb nog een vraagje. Ik heb last van zwemmerseczeem. Ik gebruik al een zalfje van de huisarts wat ik mag gebruiken tijdens de zwangerschap, maar heb niet echt het idee dat werkt. Heeft er nog iemand tips????? Ik denk dat ik weer een beetje bij ben! Liefs Sjoelke
@zwemmersexceem: mijn vriend heeft er vaker last van (verplciht douchen na trainen) dus ik zal even vragen welk zalfje hij gebruikte. mischien is het wel een andere dan wat jij hebt
het kan zeer zeker tijdens de zwangerschap want hij gebruikte niks!!! kwam elke keer terug dus dan maar niet. ging vanzelf weg
Gecondoleerd met het verlies. Persoonlijk zou ik wel gaan. In mijn vorige zwangerschap in week 38 had ik ook een begrafenis van een nog jong iemand en ben toen ook gegaan. Kon toen gelukkig zitten en heftig was het zeker maar een begrafenis is meestal niet vrolijk en er komen altijd emoties bij los. Het was mijn manier om het goed af te sluiten. Maar doe gewoon waar je jezelf goed bij voeld dat is het belangrijkste. En echt kwaad voor de baby kan het volgens mij niet. Succes met het maken van je keus.
Sjoelke, eerst je voeten wassen met betadine shampoo. Dit dessinfecteerd je voeten waardoor je voeten de zalf beter opnemen. Verder schoenen met talkpoeder in strooien. Afwisselen met schooeisel en sokken. Zorg dat je geen zweetvoeten kan krijgen en even met badslippers douchen dit voorkomt verdere besmetting en goed afdrogen. Succes ermee