Maart 2011 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by anja89, Jun 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

Jun 3, 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Dank je, ik zou morgen eens betadineshampoo gaan halen. wordt en echty niet goed van. Ziet er zo vies uit vind ik.

2. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

Jun 3, 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Gaat he dan weg??? Bij mij lijkt het erger te worden als ik niet smeer, maar met smeren gaat het ook niet weg.

3. Tara26

Tara26 Bekend lid

Apr 7, 2010
    783
    0
    16
    De kwaaltjes beginnen dus echt te komen nu :D
    Slecht slapen doe ik ook al 2 weken of zo, pff breekt je echt op op den duur...
    Neem je overdag wel genoeg rust dan Sjoelke?

4. Tara26

Tara26 Bekend lid

Apr 7, 2010
    783
    0
    16
    Hier niet echt veel last van kwaaltjes.
    Buikpijn is stukken minder geworden vergeleken met vorige week dus daar ben ik blij om...
    Ben enkel gisterochtend misselijk geweest maar daar is het tot nu toe bij gebleven...

Geen contact gehad met ex, wel geprobeerd maar hij reageert niet:(

5. ydnic

ydnic Actief lid

Jan 4, 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Hebben jullie met z'n 2en beslist om er even een punt achter te zetten? Balen hoor en helemaal nu de hormonen en emoties door je lijf gieren.

6. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Ik heb de huisarts gebeld en het even uitgelegd. Kon die middag nog Emasefene-zetpillen ophalen. Heb je ook in tabletvorm begreep ik, maar aangezien ik die ook niet weg zou krijgen dus zetpillen. Werken bij mij erg goed.

@ ladypink: gecondoleerd! Heftig zeg! Zou zelf in zo'n situatie wel gaan. Maar de keuze is natuurlijk aan jou zelf.

@ slecht slapen: wat vervelend voor jullie! Ikzelf slaap opzich wel prima, vooral nu de warmte wat weg is.

@ Sjoelke: zelf ook weleens zwemmersexceem gehad (ben ook vaak in het zwembad te vinden ivm sport), maar wat ik er precies aan gedaan heb zodat het wegging, geen idee meer. In ieder geval in het vervolg in de openbare/gemeenschappelijke doucheruimtes slippers aan. Draag zelf altijd slippers in zwembaden: zo ontzettend vies! (En dat terwijl ik zelf ook in een zwembad gewerkt heb ;) ).

@ Tara: emotionele en stressvolle situatie zit je in nu. Ontzettend heftig. Hopelijk neemt hij contact met je op en kunnen jullie er samen uitkomen!

7. Meara

Meara Niet meer actief

Bedankt allemaal dat ik gezellig mag blijven. Ik ben er eerder vanaf dan de rest hahaha. Nee hoor vind bevallen niet zo vreselijk. ( nu misschien wel)

Ladypink doe waar jij je goed bij voelt. Het kan geen kwaad om te gaan en als je achteraf spijt krijgt blijft die pijn zo lang hangen. Sterkte in elk geval de komende dagen

8. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

Jun 3, 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    Moet eerlijk zeggen dat ik het druk heb op mijn werk op het moment. Misschien neem ik toch wel wat veel hooi op mijn vork. Ik ga er toch weer wat op letten.

9. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

Jun 3, 2010
    905
    0
    0
    Noord-brabant
    He dames,

Ik ben er morgen weer. Ga nog even een beetje opruimen en dan lekker slapen.

Trusten

XXX

10. Tara26

Tara26 Bekend lid

Apr 7, 2010
    783
    0
    16
    #1550 Tara26, Jul 15, 2010
    Last edited: Jul 15, 2010
    @ydnic

Het was meer mijn keuze dan zijn keuze, en ik baal daar nu ook van.
    Maar ik had daar mijn redenen voor en tot nu toe vind hij het wel best zo, laat niks van zich horen...al bijna een week niet:(
    Dus mss is het maar beter zo:(

@sjoelke

Rust is belangrijk hoor meis, zwanger zijn vergt een hoop van je en je moet juist nu goed naar je lichaam luisteren...

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Ladypink: warmtebultjes zie je ook niet, die voel je alleen.
    Zijn gewoon huidskleur.
    Ze kunnen ook nog gaan jeuken.

@Yippie: bij mij ging het met 6 weken ook over van smorgens naar savonds!
    Apart he!

@Lisszy: ja wij ook dinsdag de echo :D
    Nog maar 5 nachtjes slapen!
    Haha tel echt elke dag af.
    Boobs zijn de eerste week 2 cupmaten gegroeid, staan nu stil.
    Doen nog wel een beetje zeer, maar dat is wisselend.
    Humeur is niet anders dan de afgelopen weken.
    Lastig hoor, al die wisselende kwaaltjes!
    Je wordt er zo onzeker van.

@Waardevol: als het goed voelt, lekker gaan shoppen!
    Heerlijk toch :D
    Ahhh eng zeg, jezelf prikjes geven!
    Succes daarmee meis.

@Nina: oei, ik mocht er echt geen 3 per dag, meerdere dagen.
    Ik wilde het vorige week proberen met 1 minder, maar toen werd ik snachts al kotsmisselijk wakker.
    Heb het dus maar niet geprobeerd haha.
    Wil het misschien dit weekend weer proberen .. als ik durf ;)
    Gefeliciteerd met je theorie!
    Echt goed!

@Ydnic: hier ook een ons kent ons dorp, dus durf MvM niet aan nu.
    Wij willen de zwangerschap geheim proberen te houden tot we ongeveer 12 weken zwanger zijn.
    En MvM heeft nou eenmaal de naam niet echt subtiel te werk te gaan!
    Helaas!

@Meara: wauw wat ben je al ver ineens zeg!
    Gefeliciteerd :D

@Inge: fijne vakantie!

@Lenny: haha moest even lachen om je pillen vraag :p
    Het zijn zetpillen, dus erop kauwen kan je beter niet doen haha.
    Je kan gewoon een recept vragen bij de huisarts.
    Emesafene zetpillen.

@Tara: dikke knuffel meis.

@All: pff vandaag flinke ongi krampen gehad.
    Nog altijd niet misselijk (vraag me echt af of ik het nu een vloek of een zegen vind..)
    Zie nog elk wc bezoek met angst en beven tegemoed.
    Hoop dat het snel dinsdag is en dat er dan een gezond beebje naar ons zwaait met een goed kloppend hartje!

12. ydnic

ydnic Actief lid

Jan 4, 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Tara, zou het misschien een reactie van hem kunnen zijn om je terug te pakken? Dat je hem pijn hebt gedaan en hij het wel even goed vind en je ook even wil laten ploeteren? Het is iig niet de meest ideale situatie voor je nu. Ik hoop dat hij snel weer iets van zich laat horen. Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen.
    Liefs en een grote knuff voor jou.

Dreamer, dat is idd voor mij ook het geval. Een klein dorp waar iedereen mekaar kent. En tsja iets vreemds zien ze altijd!

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi!

Zo, er is weer een hoop getypt in korte tijd. Ik zal de pagina's weer ff langs gaan..

@ Ladypink, ik houd ook mijn adem in met urine gieten. De combinatie van het urine met die conserveringsmiddel stinkt als een otter. Echt goor...

@ Baylee, ach ja je went er vast wel aan vanzelf, aan het prikken. Maar in het begin zal het ff eng zijn denk ik...

@ Maera, mooi dat alles in orde was. Dus jij bent al best lang zwanger... Maar het kan natuurlijk best zijn dat je wel gewoon in maart bevalt uiteindelijk...
    Je mag gewoon hier blijven hoor. :)

@ Nina4, wat goed, gefeliciteerd met je theorie-examen.

@ Ingef, ja het is zeker voor het goede doel... dat prikken!

@ Ydnic, hier zetten we de flessen voor MvM niet op de stoep, maar ik breng het zelf weg. En wel in een grote groene anonieme tas, zodat niemand enig idee heeft wat ik in mijn auto aan het laden ben. Ik zou het idd niet fijn vinden als je het voor je huis op de stoep moet zetten...

@ Dina, jij ook een fijn weekend. ;)

@ Mamaloe26, van harte met de zwangerschap en welkom in dit topic. :)

@ Lennylen, haha ok ok we gaan al. Morgen lekker shoppen met een giga bankrekening. :D En ik heb trouwens dezelfde volgorde als jou over het plassen in de maatbeker...;)
    En wat vervelend joh, die misselijkheid.

@ Ladypink, ik las ook ergens dat light drinken helemaal niet goed is. Dus dan hou ik het toch liever bij water...
    Gecondoleerd met je oom. Het is natuurlijk moeilijk om vanaf hier te adviseren over je oom wat je moet doen. Maar ik denk dat ik persoonlijk wel zou gaan. Veel sterkte ermee...

@ Honger: ik heb ook meer honger als anders. En ook snel rare knorgeluiden in mijn maag.

@ Sjoelke, als het zalfje niet helpt, dan zou ik weer terug gaan naar de HA als ik jou was. Wellicht kan hij je wat anders voorschrijven. Ik ben zelf gelukkig net van mijn zwemmerseczeem af.

@ Tara26, wat balen dat je ex niet reageert. Moeilijk hoor. :(

@ Dreamer, komt vast goed toch... een mooi kloppend hartje.

Hier ff niet zoveel bijzonders te melden. Morgen zit ik al weer op 7 weken zwangerschap. Joepie!:D

14. hah die dreamer. dat is idd apart...

sjoelke hier ook heel erg zwemmersexeem.. mijn voeten en zijkant van voeten slaan soms wit uit..
    Bij mij helpt eignelijk alleen de hydrocortison maar die mag je nu dus niet gebruiken..
    Ik ga 2 keer per week als het heel erg is in een bak met dode zeezout.. dit helpt bij mij word het dan echt minder..
    je haalt dit bij de tuinen..

suc6 er mee ... ik ga slapen... ben moe en moet nog 4 late diensten werken.. liefs yippie

15. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    slaap lekker iedereen...bedankt voor jullie advies ik weet het even allemaal niet meer.
    ik spreek jullie later wel weer..

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@waardevol: heel veel plezier met het shoppen

@dreamer: hihhi oo oke. ik ga maandag mijn ha bellen en vragen of ik die pillen ook kan krijgen. wordt niet goed van die misselijkheid. ben zowat de hele dag duizelig terwijl ik echt optijd eet.

@zw.exceem: nee het gaat niet over zonder medicijn maar mijn vriend is gewoon een viespeuk en kijkt er niet meer naar om. hij is ook veels te lui om naar de ha te gaan en hij schaamt zich ervoor pfffff.

nou dames dit was voor vandaag even mij nlaatste berichtje. zoals jullie weten is maddi vandaag 1 jaar geworden en het word een drukke dag. nu ligt ie lekker een dutje te doen en straks gaan we zijn taart ophalen. heel veel kletsplezier en tot morgen!!!

groetjes,
    nancy

17. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    Hey meiden,

@ Ladypink, gecondoleerd meis, zal idd erg dubbel voor je zijn maandag

@ Lennylenn, gefeliciteerd met Maddox 1e verjaardag :)

Weet niet meer wie het vroeg, maar werk op een kwekerij dus daar zijn ze wel flexibel gelukkig :)

Veel geslapen gister, maar ben nog moe, dus word veel slapen vandaag.
    Druk weekend voor de boeg, m'n ma vroeg net of ze morgen middag langs kon komen met m'n pa, zus en vriendje en ze blijven eten :p
    Zondag krijgen we ook al visite, mans dochter + man en 2 kids en 2 honden, dus word ook lekker druk en blijven ook eten. dus duur weekendje ;)

Liefs Dina

18. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat vervelend meis...

19. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd met maddi!!! fijne dag hoor!!

20. Meara

Meara Niet meer actief

Lenny gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van Maddi.

Hier alles goed. Vreselijk misselijk geweest gisteren pfff. Koffie smaakt ineens ook vreselijk smerig

Share This Page