Maart 2011 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by anja89, Jun 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Goedemorgen dames,

ik kom net mijn bedje uitgerold. :) Heerlijk geslapen!

@ Lennylen, van harte gefeliciteerd met Maddox en maak er een mooie dag van.

@ Maera, heb jij het nu pas dat de koffie niet meer smaakt? Ik heb het van begin af aan al... Dronk eerder wel 4 of 5 koppen op een dag, nu zero. IPV dat, thee!

Nou mensen, fijne dag vandaag.

Wij gaan vanmiddag naar Gardo in Groningen en misschien nog even shoppen in Groningen of Assen.

Liefs Waardevol!

2. Meara

Meara Niet meer actief

Ja heb het nu pas. Kan ook net dit bakkie zijn maar dat merk ik dan later vandaag wel hahah.

veel shop plezier

3. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

Dec 9, 2009
    341
    0
    0
    Hoi allemaal!!

@maera, gewoon lekker hier blijven hoor!! wat ben je al lekker ver zeg..

@ydnic, Zou dat gewoon even overleggen hoor, hier breng ik ze tot iedereen het mag weten gewoon zelf naar de consulente en kan ik dat doen wanneer niemand op straat is. Zodra mijn eerste echo is geweest komen ze het thuis ophalen en zet ik het in de schuur, wat dat betreft is er best veel mogelijk hoor, gewoon vragen..

@mamalou, van harte!!!

@ladypink, als eerst gecondoleerd, ik zou gewoon gaan als ik jou was anders kan je idd wel eens spijt krijgen. Jullie kleintje is sterk en heeft nu een engeltje die op hem past!!

@nina, van harte met je theorie

en verder is er weer veel meer gezegd en geschreven.. iedereen succes met de kwaaltjes en de dingen die jullie gaan doen vandaag.

zijn er trouwens nog meer dames die rare dromen hebben, ik weet niet meer precies hoe maar in ieder geval droomde ik dat ik bloed zag van onderen, word ik dan weer zo bang van he. Vanmorgen gelukkig wel lekker misselijk opgestaan maar liever heb ik die dromen niet meer natuurlijk!!
    Gister heb ik ook gewerkt en ik merk dat als ik op mijn werk ben ik me vitter voel, stom he. Net of je dan wel door moet en je lichaam ook zoiets heeft van hup doorgaan! eenmaal in de auto zit ik dan weer te gapen als jewelste hihi.

Nou dames groetjes weer

4. Meara

Meara Niet meer actief

Oh jee die dromen.

Droomde van de week dat ik van 3 jongetjes ben bevallen. Gewoon thuis op een stoel bij de voordeur. Volgende morgen want ben gewoon gaan slapen zaten de placenta's er nog in dus vriend bracht me naar het ziekenhuis. Moest geopereerd worden en ze vonden het stinken daaronder hahahahah. Moesten weer in de oude knip knippen.

Vannacht was ik in een zwembad buiten waar normaal een weg is. heel maf allemaal.

Peetjuh als je wat doet ben je ook veel fitter. Van het stil zitten word je alleen maar moeier

5. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    o...jee, kwaaltjes...;) ik drink al bijna 3 weken geen koffie meer... net als bij de vorige zw...veel te sterk he?

6. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Gefeliciteerd met Maddox!

7. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    dromen, nog niet heel vreemd, maar wel heel helder en ik weet ze 's ochtends allemaal nog..

haah..o,ja, toch een rare, mijn vader was twee nachten geleden aan het bevallen..hihihi..hoezo vreemd dromen?

8. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    hallo meiden,

Bedankt voor al jullie steun.
    IK heb toch besloten om niet te gaan ...ik ben al heel onzeker of het wel goed blijft gaan.
    spijt van het niet bijwonen van de dienst krijg ik denk ik niet ik heb namelijk vanacht gedroomd dat mn oom zei je moet aan jezelf en aan je kindje denken niet aan mij ik zal daar ook niet meer zijn daar.
    je moet aan het nieuwe leven denken.

duidelijker kan je niet dromen denk ik.

9. peetjuhh

peetjuhh Actief lid

Dec 9, 2009
    341
    0
    0
    dat denk ik ook niet ladypink!! het komt helemaal goed met je kleine en een sterretje in de nacht die over hem o haar waakt!!

"lenny, van harte gefeliciteerd!!

10. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    @ydnic
    Ik had een week vantevoren 1cm en kon niet meer slapen en ook een paar keer in het zh gaan slapen onder sedatie.
    Op donderdag naar de gyn strippen en slapen in het zh vrijdagochtend 2cm en verloskamer in om 9 uur ... nou ja het komt er op neer dat ik savends/snachts 17 uur later nog maar 6cm had en dat ik hele hoge koorts kreeg 40,5 graad en de hartslag van de kleine minder werd. dus alsnog snachts een spoedkeizersnede gehad om 1.00 uur is me zoon geboren en had flink klem gezeten.
    Achteraf gezien kon hij er gewoon niet door en is me bekken te smal !
    De vk zei al lang van hij ligt vast in je bekken terwijl de gyn op de echo een dag voor de geboorte zei dat hij helemaal niet vast lag in me bekken!
    Daarom heb ik absoluut geen vertrouwen meer in vk ! er zijn bij mij zoveel dingen gebeurd/gezegd die niet waar waren !

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    @ladypink
    gecondoleerd!

@mameloe
    welkom en gefeiciteerd !

@echo
    een paar dagen geleden vroeg iemand naar de echo of ik deze hier kon plaatsen maar weet niet meer wie ??
    Op mijn echo was er alleen een zwangerschapsring te zien en aan de buitenkant op die ring een klein vruchtje ...
    Nu vraag ik me af ofdat er nog meer mensen zijn die dat gezien hebben op de echo want hoor wel vaak dat er iets in die ring zat maar bij mij is het gewoon een vruchtje erbuiten op die ring ???
    ja ben nog steeds onzeker ...:)

12. Tara26

Tara26 Bekend lid

Apr 7, 2010
    783
    0
    16
    Volgens mij is dat heel normaal hoor, de gyn zei tegen mij tijdens de echo dat straks aan de rand van het ringetje iets zou gaan kloppen (het hartje), het ringetje is de dooierzak, geen idee of daar iets in kan groeien maar volgens mij hoort het vruchtje gewoon aan de ring te zitten en niet erin ;)

But correct me if I'm wrong :)

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    @tara
    had jij dat ook bij je echo van 5w3d ?
    Klopte het hartje ?

Ik voel me nog steeds zoo onzeker omdat ik zover achterloop op de echo en ik weet zeker hoe wat en wanneer ... pfff nog ruim 1 week in die onzekerheid voel me er echt niet goed bij !

14. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    ik heb dit nu wel gevonden dus ze kunnen er nog 10 dagen naast zitten !!!! dat kan gewoon niet anders ... bij me vorige zwangerschap zaten ze er met de 5-6w ook 8 dagen naast ze hadden ook 8 dagen te weinig gerekend !
    Hoe precies is de leeftijdsbepaling bij een echo?

Niet zo nauwkeurig als velen denken! Het hangt af van de leeftijd van de zwangerschap.
    5 - 7 weken: Als de echo tussen week 5 en 7 wordt gedaan is de nauwkeurigheid ongeveer plus of min 10 dagen.
    7 - 14 weken: Het meten van de hoofd-romplengte geeft een nauwkeurigheid van plus of min 3 dagen bij 7 weken.
    14 - 26 weken: Het meten van de hoofdomtrek en de lengte van het bovenbeen geeft een nauwkeurigheid van plus of min 7 tot 10 dagen.
    26 - 40 weken: Later in de zwangerschap wordt de leeftijdsbepaling minder nauwkeurig en kan deze er wel drie weken naast zitten..

15. Tara26

Tara26 Bekend lid

Apr 7, 2010
    783
    0
    16
    Op mijn echo van 5w3d was er nog geen vruchtje te zien, alleen het ringetje en dus ook nog geen hartje.
    Dinsdag ben ik 7 weken en dan heb ik weer een echo, dan zou ik het vruchtje wel moeten zien en het hartje zien kloppen...

dus ben benieuwd, hoop dat alles goed is met beebje...

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    @tara
    bij mij was er dus ook een ringetje en vruchtje en kloppend hartje maar het was nog zo klein dat de pc nog geen weken en dagen aangaf nou weet ik niet vanaf wanneer dat ding begint te tellen...
    Ik ben benieuwd bij jou echo dinsdag !

17. Tara26

Tara26 Bekend lid

Apr 7, 2010
    783
    0
    16
    Bij mij meette ze wel de vruchtzak op en die gaf aan dat ik idd 5w3d was....dus dat klopte

18. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

Jun 3, 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He dames,

Ik heb weekend. En man o man wat ben ik moe. Ik ben net thuis van het werk. Ik ga nu eerst even een half uurtje op de bank liggen. Moet idd denk ik meer naar mij lichaam luisteren zoals Tara ook zegt. Morgen heb ik een drukke dag. We gaan naar het Veen museum met mijn schoonouders. Dus vanavond extra rustigaan.

@Yippie: Inderdaad dodezeezout, dat heb ik ook in huis. Dat ga ik eens proberen. Dank je.

@Lennylen: Dat kan inderdaad ook. Ik denk dat hij dan hetzelfde is in zo’n dingen als mijn vriend!hihihhi Gefeliciteerd met de verjaardag vam Madi!!! Maak er een knalfeest van!!

@Dromen: Nee daar heb ik nog geen last van. Wat een droom meare! Hihihihi

Liefs

19. Meara

Meara Niet meer actief

@Baylee meid niet te druk maken hoor.

@tara lekker rustig aandoen. Niks moet alles mag.

@ dromen tja ik droomde in mijn vorige zwangerschap helemaal iets raar. Ga ik niet vertellen want dan word ik meteen herkend. Wil anoniem blijven zo veel als mogelijk nog

20. Tara26

Tara26 Bekend lid

Apr 7, 2010
    783
    0
    16
    Ik en m'n ex hebben vandaag kort gesproken, we hebben voor morgen afgesproken om te gaan praten en hopelijk redden wat er te redden valt...dus duimen maar dat alles goed gaat:)

Jullie nog plannen voor het weekend?
    Het weer zit niet echt mee helaas ;)

Share This Page