@ Tara: Wat goed dat jullie van plan zijn in ieder geval te praten. Is toch een 1e mogelijke stap in de goede richting! @ plannen weekend: niet veel, heb wat werk liggen. Maar ben eigenlijk te gaar om wat te doen. Hmmz.. Nouja, misschien vanavond toch nog wat doen dan..
Ik duim zeker voor je meid! Ik hoop zo voor jullie en vor de baby dat jullie er samen uit komen. Denk aan je
Hey Tara Wat fijn dat jullie dit weekend even gaan praten! Ik hoop dat er een hoop goeds uit voort komt. Zondag wordt het wel mooi weer hoor, lekkere temperaturen. Ik ga niet zoveel doen, schoonmaken en zondag een verjaardag Sterkte morgen!!! Liefs Ellenore
Thnx meiden Ik heb er wel een goed gevoel over, hij zei aan de telefoon dat hij mij ook heel erg mistte dus dat is in elk geval positief... Ik laat het jullie weten morgen Fijn weekend alvast voor iedereen
Dan hebben die paar dagen elkaar niet zien of een paar dagen (weet niet precies hoelang) uit elkaar zijn misschien juist een positieve werking bij jullie ! Ik hoop het zo dat jullie weer bij elkaar komen in deze tijd !! knuff
Hoi Allemaal! @ Tara, wat goed dat jullie gaan praten. Hopelijk komt er wat 'goeds' uit. Goed teken iig dat hij zei dat hij je mistte! Wij hebben vanmiddag de babykamer uitgezocht. Dat wil zeggen: een commode met plankje erboven, een kledingkast en een ledikantje in de kleur wit. En een wandelwagen van merk Maxi Cosi waar je 3 onderdelen op kunt klikken: de kinderwagenbak, het autostoeltje en later nog de buggy. Dat was ook een hele mooie aanbieding van wel 250 euro goedkoper. Helemaal geweldig. En het is er één met drie wielen. Een mooie vlotte wandelwagen. We hebben gezegd dat ze het in oktober mogen bezorgen, dan zit ik ongeveer in de 19 of 20 weken zwangerschap. We zijn helemaal blij.
WOW super!!!!! Gaaf hoor!!!! En dan komen ze het in oktober brengen, ruikt alles nog naar nieuw en kun je niet uit het kamertje wegblijven hahahaha. Die maxi cosi is volgens mij een prima wagen. Wij hebben zelf de quiny speedy, maar dat was een grote fout, kan ik iedereen afraden.
Hey super zeg, kan me voorstellen dat jullie helemaal happy zijn Ben benieuwd naar de kinderwagen die je hebt gekocht. Ik zie wel soms met 3 wielen maar dan zitten er 2 wieltjes aan elkaar, dan is het toch niet echt 3 wielen of wel Ik zou wel graag één willen met 3 grove wielen, maar vind van de meeste de rest van de kinderwagen niks aan Wordt nog problematisch dus
Wat leuk dat je al vanalles gekocht hebt Waardevol! Wij hoeven eigenlijk vrijwel niets te kopen, wel weer jammer.. Maar aan de andere kant alles is nog prima: dus komt als alles goed gaat nr. 2 ook in dezelfde wandelwagen, ledikantje, maxicosi etc. Heeft ook wel weer z'n charmes Weet nog goed onze ronde door de babywinkels op zoek naar een wandelwagen. Ik wilde er zelf perse eentje met 4 wielen en dan niet van die mini's, vind persoonlijk die 3-wielers gewoon niet mooi (sorry!) en hij moest ook voor onze lengte lekker zijn (zijn beiden rond de 1.82). Liepen er vrij vlot tegenaan, en de wandelwagen is voor de paar keer dat we hem nu nog gebruiken nog steeds ideaal!
We hebben gekozen voor de maxi cosi mura3. Maxi-Cosi | Mura 3 En dan in de kleur blue note en het autostoeltje in de kleur Fast forward geloof ik. Deze: Maxi-Cosi | Cabriofix @ Tara, ja het heeft als je zo rekent, 6 wielen. Inderdaad 2 wieletjes aan elkaar... Gaaf he?
@ Nina4, dat kan, smaken verschillen! Wij zagen de twee wagens naast elkaar, met 3 en met 4 wielen. En ons oog viel tóch het meeste op de 3 wielen. Die met 4 was ook nog 20 euro duurder. Maar kan prima toch, om dat voor meerdere kinderen te gebruiken. Doen wij ook als we ooit een tweede mogen krijgen.
@ Waardevol: ja, is ook wel weer leuk dat straks alletwee onze kindjes erin gelegen etc. hebben. Zal dan ook weer herinneringen oproepen aan hoe het toen was.. Wel weer leuk! Stond al even op zolder te zoeken naar wat er allemaal nog was. (Waarom: geen idee, want voor zover ik weet hebben we niets weggegooid. Haha!) Even lekker rommelen tussen het babyspul! ('Ahhh had ze dat echt aan, wat klein he' )
Tot nu toe is mijn oog gevallen op de Topmark motion, een 4 wieler haha, maar meer omdat ik nog geen leuke 3 wieler heb gevonden... Vind de X adventure researcher wel leuk maar vind de reiswieg niks aan Op zich is de mika 3 wieler van Titaniumbaby ook erg leuk, maar ik blijf het apart vinden, het voorwiel bestaat uit 2 kleine wieltjes, dan is het toch nog steeds een 4wieler
whoehoeeeeeeeee dames ik mag me eindelijk bij jullie aansluiten. precies de datum weet ik niet want ik heb een cyclus overgeslagen. Dus ga uit van 19 maart. Toppieeeeeeeeeee