Ja we zijn er echt blij mee. @ Nina, kan me voorstellen dat het leuk is dat die herinneringen weer omhoog komen van je eerste kindje. @ Tara, het valt niet mee om een leuke geschikte te vinden. @ Cindy1981, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom in dit topic.
Wel raar idee weer hoor. het is nog zo kort geleden en toch ben ik de helft weer kwijt. Daarvoor heb ik jullie
Cindy welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd. Ik heb ook een kindje van 2009 grappig Mooie wagen Waardevol. Mijn voorkeur is ook naar een 4 wieler gegaan Is net wat steviger met de hond ook
Ik heb geen hond, dus dan kan het. We hebben hem getest, een stuk ermee door de winkel gelopen, en het liep heerlijk. De wielen draaiden heel soepel mee. Ideaal.
Dat is super. Jullie moeten er blij mee zijn toch? Ik wil geen andere wagen maar als ik met twee kleintjes op stap ga ik het toch wel erg makkelijk een duowagen te hebben.
@Cindy; Gefeliciteerd en welkom! @Waardevol; Wat leuk dat jullie al zo uitgebreid aan het winkelen zijn gegaan! Mooie spulletjes ook.
Goedemorgen iedereen, Alle nieuwe zwangeren van harte welkom en veel kletsplezier toegewenst . Ik heb zelf een mutsy en daar kan ik een duowagen van maken heel handig. Had dit gelijk al gevraagd in de winkel waar ik hem toen heb gekocht. Voor dat blijft wandel en dan kan er nog iets op klikken en dan kan ik daar de bak waar straks ons 2e kindje in ligt achter geklikt worden . Het nadeel is wel dat mijn zoontje niet kan liggen, die moet rechtop blijven zitten 8). O en ik heb 4 wielen, lekker stevig. Heb vorig jaar mijn vriendin zien aankloten met 3 wielen. Had ze de ene kant wat zwaarder dan dan de andere kant met spulletjes (waren aan het winkelen) Kieperde zo de wagen om met kindje en al dus gelijk maar voor 4 wielen gegaan. Maar is ieder zijn eigen hoor wat hij neemt. Het kan natuurlijk ook niet. Dat ze hem gewoon overbelast heeft met die spulletjes Gisteren ging het wel met de kwaaltjes maar mijn misselijkheid is weer in alle hevigheid terug JAK Fijne dag iedereen
XsjaninsX welke wagen van mutsy heb jij als ik vragen mag? Gisteren weer een bloedneus gehad. Bij mijn vorige zwangerschap ook 2 keer gehad maar verder nog nooit dus schrok toen zo vreselijk hahahahaha
Hmmm... niet echt druk hier vandaag. Wil even weer iets genants vertellen. Als ik het niet doe dan loop ik me weer suf te piekeren wat het kan zijn. Kunnen jullie me even geruststellen alsjeblieft? Mijn man en ik hadden toen straks weer eens seks. Maar kort voor die tijd werd ik dus nat, zoals altijd, en wat vrij normaal is lijkt me. Voor de daad ging ik even plassen en toen had ik wat bloedverlies. Kan het zijn dat door de opwinding je vaginawand van binnen ervoor kan zorgen dat er weer een adertje is gesprongen of zo? Tijdens de daad ook bloed op zijn *piep* en daarna nog ff plassen en toen veegde ik bruin bloed af. Ik heb verder geen kramp of buikpijn en denk dat het nu ook weer over is met bloeden. Moet ik me nou zorgen maken of niet? Ik had het eerder ook een keer gehad. Maar kort daarna hadden we de eerste echo en het hartje klopte en alles was in orde. Dus op zich ga ik er van uit dat dat nu nog steeds zo is. Maar het maakt me toch weer angstig.
pff ik ben vandaag echt lekker helder hhaha niet man.. ben zo verschrikkelijk zwanger hahh echt.. vandaag gewoon beroerd op gestaand.. is dat de sleutel van 6 weken of zo.. geef niet hoort er bij... gelukkig op me werk kunnen regelen dat ik met de late dienst eerder weg kan als alles slaapt. ( heb er nu 4 achter elkaar) gisteren kon ik om 21.30 ipv 23.00 naar huis Heerlijk hoor.. morgen word me nichtje 1 dus voor de late dienst nog even op visite.. nog 12 nachtjes slapen en dan weten wij of alles goed is..het er 1 of 2 zijn.. Ook dan gaan we pas kijken naar de spullen.. wel zijn we bezig op het zolder om te zorgen dat we de kamer beneden leeg krijgen.. maar het komt allemaal goed.. ben straks 1,5 vrij.. dan maar even gaan schilderen dacht ik zo.. word toch een neutrale kamer .. liefs yippie
@Lenny: nog gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine! Wat worden ze al groot met 1 jaar he. @Tara: ik ga duimen dat het goedkomt meis! @Dromen: hier wel hele drukke dromen. Nog niet over zwangerschap/bevallen trouwens! @Waardevol: leuk dat jullie alles hebben gekocht! Is het de Mura? Ah lees het al Wij willen ook de Mura, maar dan de 4 wieler (is steviger met winkelen haha en makkelijker met bos/strandwandelingen) @Yippie: fijn dat je hebt kunnen ruilen! @All: hier nog steeds niet misselijk ( al 6 dagen niet inmiddels!) En ook amper nog moe. Ben dus best bang. Nog 3 lange dagen wachten en dan zien we hopelijk een mooi kloppend hartje en goed groeiend beebje. Liefs Dreamer
Waardevol ik kan me je angst heel goed voorstellen. Als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon even je VK bellen. Ik denk dat het best door de opwinding kan komen hoor
Nou ik denk dat ik maar niet bel. Denk idd dat het daar mee te maken had, heb het eerder dus ook gehad. Allen was het nu meer bruinverlies ipv rood. Maar het was één keer en nu met plassen niks meer.... Ik hou het in de gaten. Bedankt voor je reactie.
@ Dreamer, ja de Mura3 idd. Die vonden we erg mooi en fijn... maar veel succes met wachten. Niet fijn als je bijna geen kwaaltjes hebt. Maar aan de andere kant kun je daar nou juist ook een mazzelaar in zijn...
geen dank. Als ik zo je stress gevoel weg kan nemen is dat al heel waardevol whahaha grapje. Nee ik ben blij dat je je er niet druk om maakt nu.
wauw maart 2011 mama's in de maak alweer Gefeliciteerd allemaal! Groetjes van een maart 2007 ( uiteindelijk 3 april geboren ) EN een maart 2010 - mama