@ladypink gefeliciteerd met je mooie echo! Vind je het jammer dat het geen tweeling is? @Dina ik hoop dat je misselijkheid uit blijft! @all, ik haat werken Wanneer is het vakantie!!!!!!!
lieve meiden voor de echo veel suc6... Ellenore: ook hier ben ik bob de bouwer, ik vind het ook leuk om te doen.. moet wel eerlijk zeggen manlief wil wel leren dat scheelt een heleboel.. verder ga ik vandaag op mijn vrije dag rustig aan doen hha.. zo even soppe.. en verder mooi genieten van niets doen.. yippie
nog anderhalf uur en dan is het zover Ben echt heel erg nerveus, dat was ik met de 1e echo ook alleen merkte ik dat daar pas, ging daar heel stoer in m'n eentje heen maar toen ik me ging melden bij de balie kreeg ik nauwelijks een woord uit m'n mond Nu ben ik al nerveus sinds ik wakker ben, loop mezelf enorm in de weg hahaha, hoop gewoon zo dat ik het hartje zie kloppen
Goede morgen alle Meiden met een echo heel veel plezier. Gisteren ook meiden met een goede echo top Je kunt het beste met een volle blaas heen gaan je kunt het daar altijd nog legen als het inwendig blijkt. Bloedsuiker tussen de 5 en 7 is normaal. Vreemd dat het bij je man zonder medcijnen of iets blijft. Qua kwaaltjes voel ik niet zo veel meer. Al een paar dagen niet echt misselijk geweest
dames die een echo hebben succes ! @kwaaltjes hier ook minder hoe meer ik eet hoe minder het wordt ... @moe gelukkig niet zo erg meer als de afgelopen 2 weken !
Dina wees blij dat de misselijkheid nog even op zich laat wachten of misschien helemaal niet komt.. @waardevol wat een verschil dan qua echo's bij mij zeiden ze dat ik qua afmeting 6 weken en 6 dagen was maar het groeit toch niet in 3 dagen meer als 3mm ons buikmuisje was 8,1mm en die van 5,9 bij 6 weken en 3 dagen?? @Ellenore ik was bang dat ik misschien teleurgesteld zou zijn maar nee dat is niet het geval ik ben zo blij met wat we gezien hebben en dat alles goed is. Buiten dat zei ik tegen mn man dan kan ik nog een keer zwanger zijn hihi. Ik hoop alleen dat het dan niet weer zolang nodig heeft. Tara heel veel succes...ben benieuwd..!! ik heb begrepen alleen als je echt heel mager bent dat ze vanaf 9 weken uitwendig doen maar verder alleen inwendig en dat kan met een lege blaas. ik heb eigenlijk nergens last meer van qua eten en misselijkheid.
goodmorning!!! @fallenangel: dat zou het mooiste zijn idd..gewoon wachten maar ik haaaaaat dat werk nu zo erg. ga er elke dag met lood in mn schoenen heen en als ik er ben loop ik me alleen maar boos te maken en te ergeren.en dan ook echt boos dat je hart er sneller van gaat kloppen en dat je het liefst iedereen tegen de grond zou willen slaan! nou dan blijf ik nog liever thuis dan dat ik straks een gestressed babytje eraan overhou. @tara en dreamer: ontzettend veel plezier vandaag bij de echo!!!! we zijn allemaal erg benieuwd! @ladypink: gefeliciteerd met je mooi echo meissie!!! toch geen tweeling..vind je dat erg jammer? @ellenore: ik haat werken niet ik haat mijn werk!!!!! erg goed geslapen vannacht een ook erg lang. viel rond 21.00 of volgens mij wel eerder inslaap en werd rond 06.30 even wakker omdat ik maddox hoorde maar ook hij viel weer inslaap. en toen werden we samen pas om 07.30 wakker!!! mannetje is nog steeds ziek..zal zo ff nog wat paracetamol voor hem halen want hij is echt niet lekker. ik zit in mn verveelde bui..dat is ook niet zo erg want dan ga ik bedrijven opbellen waar ik nog een appeltje mee te schillen heb zoals de woningbouw straks! dat wordt een groot zuur appeltje. ow en ook nog eens een klacht ingediend bij een of ander vervoersbedrijf. bracht vanochtend de kleine naar de creche, bij stoplichten stond er een busje stil en "kuste" zowat de bumper van de auto voor hem. dat viel mij al op..even later zag ik dat de bestuurder aan het smsen was. hij had niet eens door dat de lichten op groen sprongen zo erg zat ie in zijn verhaal. ergste was nog dat hij kleine kinderen vervoerde!!!!toen hij eenmaal begon te rijden was hij nog steeds ana het smsen!! nou mn hart sprong zowat uit mn lichaam van woede!!!! gelukkig stond de naam va nhet bedrijf in koeienletters op het busje dus heb het net metteen opgezocht en een klacht ingediend! ook goed uitgelegd hoe de jongen eruit zag waar het gebeurde hoelaar huppeldepup! miscihen gemeen om te zeggen maar ik hoop van harte dat hij zijn baan kwijt raakt.
Ik heb ook een uitwendige gehad met 8 weken en 5 dagen en was heel goed te zien. Ken ze zelfs die behoorlijk zwaar zijn die uitwendig hebben gehad op dat termijn. Als je kiest voor uitwendig wat je kunt aangeven natuurlijk kan dat vaak wel. Als ze het niet goed genoeg zien dan kunnen ze altijd nog inwendig doen
@meara misschien verschilt dat ook per ziekenhuis. Bij osn heb je niks te kiezen ik zal tot 14 weken waarschijnlijk inwendig moeten omdat ik overgewicht heb. Maar ach ik klaag niet met follikel metings moest dat ook altijd dus ik weet niet beter en het intresseert me ook niks meer
Ze mogen je nooit verplichten tot inwendig. Als jij perse uitwendig wilt met overgewicht moeten ze dat eerst proberen. Sommige hebben er heel veel moeite meer dus mogen ze niet weigeren. Wat een vreemd weer trouwens vandaag. Geen vierdaagse wandelaars onder ons
zoasl ik al zei ik weet niet beter en bij ons zeggen ze tot 14 weken met dat gewicht is het niet goed te zien en als ze alletwee moeten proberen bij iedereen kost dat veel tijd ik dnek als je er moeite mee hebt dan kan je dat gewoon zeggen en dan mogen ze niet weigeren om het uitwendig te proberen maar om het standaard te doen vindt ik ook overbodig.
Ik ben terug en heb een prachtig hartje mogen bewonderen Vruchtje was bijna 1 cm zei ze en alles zag er prima uit, vruchtje was ook goed zichtbaar terwijl ik met de vorige echo nog geen vruchtje zag Echo is uitwendig gedaan, als dat niet goed zou gaan zou ze het alsnog inwendig doen maar er was meer dan genoeg te zien dus dat was niet nodig Ben zoooooo blij
haha ik hou wel van de 4 daagse... dit jaar voor het eerst dat we zelfs met de intocht thuis blijven.. het is wat.. broer lief loopt niet mee.. ik ook niet.. dus tja .. ik wil heb nog steeds een keer uitlopen. weet alleen niet of het er van gaat komen..
Ladypink: gefeliciteerd met je echo! Hoe groot was het wormpje in je buik? Ow, ik lees het al. Die van ons was 8 mm bij 6w5d, dus dat komt aardig overeen. En dat het geen tweeling is... idd dan kun je later nog een keer zwanger worden! Ivm mijn rugklachten probeer ik me erop in te stellen dat dit wel eens mijn eerste en laatste zwangerschap kan zijn, zodat ik er extra van geniet. Want als ik totaal in de kreukels kom te liggen, dan krijg ik mijn vriend nevernooit meer overtuigd voor een tweede zwangerschap... Hopelijk gaat dat gewoon niet gebeuren *duimen voor mezelf* Dina: nog een paar daagjes en dan kun je het zelf zien Zoals mijn yogalerares zegt: vanaf het moment dat je zwanger bent, zit je nooit meer zonder zorgen. En dat begint dus al met de eerste echo en of het hartje dan wel klopt. Dus het hoort er gewoon bij, kun je alvast wennen aan de zorgen Ik meet de omtrek ook pas weer dan wanneer mijn dagboekje erom vraagt, zal volgende week wel zijn, dus misschien meet ik iets eerder ivm vakantie. Ik ben ietsjes afgevallen tov de eerste keer dat ik me woog, maar dat heeft vast te maken met vocht vasthouden toen het zo extreem warm was. Nu is mijn buik wel ietsje boller en zijn mijn (.)(.) ook groter geworden, dus het klinkt logischer dat ik aangekomen ben, maar dat is dus niet zo. Waardevol: ok, bij mij hebben ze geloof ik de zwangerschapsduur gemeten nav de grootte van het vruchtje. Die "nieuwe" duur (scheelde zich 1 dag) staat ook op de echo. Haha, ivm vakantie mag ik vrijdag alweer! Heeft toch voordelen he, om bij de gyn te lopen 8) Wat betreft je suiker: als je jouw eten goed aangepast hebt (misschien onbewust) dan kun je het daarmee misschien goed onder controle houden. Zou mooi zijn!! Meara: fijn he, dat de misselijkheid minder wordt! Ik heb er iig geen problemen mee. Ik voel aan de rest van mijn lichaam ook wel dat ik zwanger ben, daar heb ik die misselijkheid echt niet voor nodig Werd vanochtend wakker van de pijn in mijn (.)(.). Hoop niet dat er alweer een nieuwe groeispurt aankomt... Lennylenn: tja, als het zo erg is op je werk, dan maakt dat de situatie natuurlijk wel anders. Jouw en beebs gezondheid staan nu voorop. Maar had je er voor de zwangerschap geen last van dan? Probeer je in ieder geval niet te veel op te winden over alle situaties die je tegenkomt, want dat geeft alleen maar extra stress. Goed dat je gebeld hebt naar dat vervoersbedrijf, maar probeer je emoties in de hand te houden, zodat dit soort situaties je niet persoonlijk beinvloeden zeg maar. Tara: super dat je een goede echo gehad hebt! @inwendig/uitwendig: ik kreeg geen keus. Eerlijk gezegd interesseert het me ook niet, laat ze maar lekker doen wat het beste is op dat moment. Maar zolang de echo's inwendig zijn, mag mijn moeder niet mee om te kijken hoor
@tara! leuk hoor!!! kan echt niet wachten! nog 10 dagen en dan mag ik. gefeliciteerd met je mooie echo!!! @fallenangel:ja dat had ik bij de eerste zw. ook al maar toen was de situatie net iets anders. wij zaten net in de verhuizing mijn vriend was toen ook niet bijna klaar met studeren en we moesten nog alles voor maddox kopen dus we waren echt afhankelijk van mijn inkomen. nu niet meer..naja wel een beetje maar we zouden het ook redden als ik tijdelijk niet meer zou werken. nu hoeven we eingelijk niks meer te kopen voor de baby alleen een bedje en een wagentje. na de zwangerschap ook de pest gehad aan mn baan en ben toen ook langzaam aan opzoek gegaan naar iets anders maar ben nog niks leuks tegen gekomen.
Meiden thanx dat jullie mij erbij hebben gezet. ik kreeg namelijk ook die melding dat er teveel tekens waren of ik er ff 1000 af wou halen, dus ik dacht dat het aan mij lag. @klussen: gelukkig is mijn vriend rust zelf (van huis uit niet gewend, mn vader scheld alles bij elkaar als het niet lukt hahhaa) en hij vind klussen geweldig. Ik kan zo weleens thuis komen uit het werk en er hangt weer ergens een plankje wat ik overbodig vind. Meiden die vandaag een echo of een afspraak hebben heel veel plezier
@inwendig/uitwendig: ik hoop dat ze bij mij inwendig een echo doen, want als ze uitwendig doen weet ik nu al dat ze niets zien. Ik ben namelijk niet een van de dunste en heb een goed beschermlaagje om de baby zitten. Ben met Marley 20 kilo aangekomen en daar is er maar 5 vanaf :s.
@tara: gefeliciteerd met het kloppend hartje. Mooi gezicht is dat he? En wat een gewicht is er van je schouders af, of niet?
Ja idd, het is toch altijd spannend of dat het hartje gaat kloppen of niet...Het was een prachtig gezicht, had het ook nog nooit eerder gezien of mee gemaakt dus heel bijzonder
En het wordt steeds byzonderder. Daarlijk de eerste schopjes. Het handje dat daarlijk over de echo naar mama zwaait. Weet nog goed bij marley haar eerste echo, was ik de eerste die het hartje zeg. Zelfs de gyn had het nog niet eens gezien haha. Was een leuk moment. Hopend 20 aug dat ik weer zo opgelucht kan zijn.