Zie dat we ook gelijk lopen met BorstVoeding en FlesVoeding. Grappig, ik dacht dat er veel meer BV zouden zijn dan FV, maar blijkbaar heb ik dat verkeerd. Wat is jullie reden om BV of FV te geven? Mijn reden om FV te geven is dat ik allergisch ben voor borstvoeding en dat mijn 3 broertjes en zusje hetzelfde hebben gehad, mijn schoonzusje is 2 jaar geleden bevallen van mijn neefje en hij had hetzelfde. Ik wil het ons kindje niet aandoen om ook zo allergisch te reageren. Liefs
hallo allemaal, zat op het werk vandaag en ja hoor daar kwam de bekende vlaag van misselijkheid, schoot me ineens te binnen dat dat er helaas ook bij hoort.maar het gaf me wel weer het leuke ik ben zwanger gevoel. info voor de lijst: afspraak bij de v.k: moet ik nog maken 2 kindje ziekenhius bevalling flesvoeding
Hallo dames, Ik kom me ook melden bij de maart moeders! Heb gister positief getest... En dat na 3 jaar!!! Nou weet ik niet wat mijn uitgerekende datum is. De ene site zegt 28 februari en de andere zegt 2 maart. Vandaar dat ik me toch maar bij jullie kom melden! Groetjes Nynke
Dit herken ik heel goed!!! Ik ben de dag na testen gestopt, maar vind het heel moeilijk. Maar het is voor een goed doel!!
Gefeliciteerd Nienke. Wow na 3 jaar. Bij mij is het ook tussen 27 feb en 1 maart. De feb mama's schrijven al zo een tijd en mijn eerste was te laat dus het word maart hahaha
@nynke: van harte gefeleciteerd en welkom in de maart 2011 groep!!! @ella: ach ik weet wat je meemaakt. volhouden meid. ik heb jarenlang gerookt. toen ik zwanger was van maddi moest ik ook stoppen. met heel erg vele moeite lukte dat maar eenmaal ik bevallen was en geen bv meer gaf zat ik weer aan de sigaret.(nooit in huis gerookt altijd buiten) nu ik weer zwanger ben gaat het me veel makkelijker af dan bij de eerste. ben er wel blij mee hoor. dus blijf goed volhouden voor je kleintje he!!! gewoon allemaal lekkere dingen eten als je trek in een sigarettje krijgt.
@Ella: Ik heb me ook aangemeld voor MvM. Is wel het minste wat ik kan doen voor alle mensen die het zo nodig hebben. En ten slotte heeft een andere vrouw mij nu ook geholpen zwanger te worden . Maar ik had een vraag, belden ze je snel nadat je aangemeld had? Ik zit nu namelijk op Terschelling en heb hier heel slecht telefonisch bereik....
@Nynke: gefeliciteerd meis! Je moet vanaf je IUI rekenen. Hier 11 juni IUI gehad en van daaruit gerekend. Elke site zegt weer wat anders, want de ene houdt wel rekening met een eisprong eerder dan dag 14 en de ander niet. Je uitgerekende datum wordt vanzelf aangepast na je 1e echo. @Stoppen met roken: hier cold turkey gestopt na 12 jaar 2 pakjes per dag (jaja een volleerd kettingrookster!) Niks geen last van gehad en was ook niet gepland. Maar dames, hou vol, je krijgt er zoveel rust voor terug! @BV/FV: ik wil proberen bv te geven ivm osteoporose en allergieën. Al zal ik niet moeilijk doen wanneer blijkt dat bv niet lukt (voor mij of voor de beeb) Het moet wel leuk blijven! Liefs
@dreamer83: Ja, ik wacht gewoon de echo af. Krijg jij ook je eerste echo via de fertiliteit? En maak je dan ook gewoon een afspraak bij de verloskundige?
Ik krijg de 1e echo bij de kliniek en daarna moet ik naar een gyn ivm schildklierziekte. Een heel andere wereld is het ineens he!
Ja, ineens ben je van ervaren fertiliteits klant een onervaren zwangere. Hihi.. Maar bevalt me prima!
1 maart: Lindanna Gyn ?? - 1e kindje - zh - fv - ? 1 maart: Anja89 gyn 14 juli - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara vk 14 juli-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje vk 19 juli - 3e kindje - thuis - bv - ? 3 maart: Mariska ? - 13 kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 3 maart: Dreamer83 - 20 juli gyn - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 4 maart: Ella - gyn 26 juli - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: Baylee-echo 13 juli- 2de kindje- zh-ks-fv 7 maart: Tara vk 03-08, 1e kindje, thuis, bv, ? ? maart: Janneke21 - vk 19 juli - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: Sjoelke ? maart: lennylenn En hopelijk net zo'n bevalling als bij Jayro.. en heb 9mn bv gegeven, ga toch wel weer voor de 6mnd. Maar goed, je weet van te voren nooit hoe het allemaal gaat lopen... Datum weet ik echt nog niet. Dat weet ik dus pas 19 juli. Ik werd vorige keer met 7-8 weken ofzo pas misselijk, ben nu nog niet misselijk. Gerommel in mn buik is wel geweest, maar weer over... we zullen zien...
Nynke welkom! en van harte gefeliciteerd! wat fijn he! ook wij zijn eindelijk na 2 jaar mmm zwanger!!!!!!!! ben met behulp van menopur zwanger geraakt... !! echt zo fijn en zo onwerkelijk! Dreamer , wow das knap! zo ineens stoppen met roken! maarre goed he! van 2 pakjes per dag naar 0 per dag.....! het schijnt toch de beste manier te zijn he om gelijk te stoppen! Lindanna , jij had toch nog een pakje liggen!??? oooh wat moeilijk dan om te stoppen he! maar wel doen hoor! ik ben nu ook helemaal gestopt... best moeilijk af en toe , maar ik weet waar ik het voor doe!!! succes met stoppen!! BV of FV: tja ook daar heb ik totaal nog niet over nagedacht!!!! net als Nynke schrijft , eerst was je een ervaren fertiliteits klant en nu echt een onervaren zwangere haha Oja Nynke , ik had mij gisternacht aangemeld voor MvM en ik werd vanmorgen al gebeld! heb 6 juli afspraak staan! wat leuk he dat jullie lekker op terschelling zijn!!! heerlijk met dit weer!!!! Meiden hier weer hard gewerkt! we hebben ons maar eens getrakteerd op een ijsje.. was wel gezellig met mn collega's! morgen weer late dienst... zag net op mn rooster dat ik alleen as woensdag vrij ben..... en dan pas volgende week woensdag weer vrij... En dan heb ik ook lekker eindelijk 2 weken vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs!
1 maart: Lindanna Gyn ?? - 1e kindje - zh - fv - ? 1 maart: Anja89 gyn 14 juli - 1e kindje - zh - BV - ? 1 maart: Meara vk 14 juli-2e kindje -zh - fv- ? 1 maart: Sula - 2e kindje - zh - fv 2 maart: AnnaHanna 2 maart: Kalfje vk 19 juli - 3e kindje - thuis - bv - ? 3 maart: Mariska ? - 13 kindje - zh - ? - ? 3 maart: Ikke85 - echo 9 augstus - 1e kindje - thuis - bv 3 maart: Dreamer83 - 20 juli gyn - 1e kindje - zh - bv 3 maart: Dnise 4 maart: Ella - gyn 26 juli - 1e kindje - zh- 5 maart: Lesjek 5 maart: Baylee-echo 13 juli- 2de kindje- zh-ks-fv 7 maart: Tara vk 03-08, 1e kindje, thuis, bv, ? ? maart: Janneke21 - vk 19 juli - 2e kindje - thuis - bv ? maart: Sannie1981 ? maart: Sjoelke ? maart: lennylenn Ik moet echt nog lang wachten op de 1e echo! 4 augustus intake bij vk en dan 9 augustus pas echo!
Goeiemorgen allemaal! Gister de HA gebeld ivm hooikoorst en heb nu pillen die wél mogen bij zwangerschap. Vannacht werd ik om half 4 wakker van het niezen dus maar een pilletje ingenomen en heb tot kwart over 5 niet meer kunnen slapen 8) Ook gister de VK gebeld en heb 4 augutus een intakegesprek en 9 augustus een echo. Nog 6 weken wachten..... pfff Hier ook weer meer klachten, gister ineens super misselijk! En ben toch zó vergeetachtig zeg! Hebben jullie daar ook last van? M'n koffie is ook niet meer te drinken! Ik heb steeds een rare smaak in m'n mond. Nou dames fijne dag vandaag!
Hallo dames, ik kom hier gezellig meekletsen als het mag. Ik heb gisteravond en vanmorgen positief getest, dus hartstikke zwanger. Ik ga zometeen de gynaecoloog bellen en dan hoop ik dat ik daar snel heen kan. Ik wil snel duidelijkheid. Alle andere dames met positieve testen: allemaal van harte gefeliciteerd.
Goedemorgen dames, net al bloed wezen prikken en zo even naar de apotheek. Die ochtendmisselijkheid begint langzaam te komen hoor Slaap wel slecht doordat ik savonds laat veel last van buikpijn heb, hebben jullie dat ook?