hahahaha zou niet eens weten hoe ik het op moet nemen. En dat doe ik jullie oortjes niet aan. De beebs zullen zich voor schik dubbel omdraaien hahaha
Wat fijn de goede echo's! Ben erg blij voor jullie! Hier een beetje druk en ziekig, dus reageer niet zoveel, maar lees wel met jullie mee!
hah cindy... toch nog zingen.. solly hoor ik lag te slapen op de bank... nee was niet moe... hoe is he hier is dreamer al geweest... liefs yippie
ik was helemaaaaaaaaaaaaal alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :'(. was maar een spelletje gaan doen. Komt zo raar over als ik tegen mezelf ga praten
Hahahahaha lekker vrij vandaag dames??? Zo, ben weer volledig bijgelezen. Lenny, ik heb niet veel meer, maar de laatst 4 kilo mag je gratis afhalen. Oh waar blijft dreamer toch. Ben echt benieuwd hoe het gegaan is. @Tara, wat fijn dat jij een positieve echo ervaring hebt gehad vandaag @all, vandaag gewerkt en daarna eens langs de hema gegaan. Kom ik een hele handige tent tegen voor de helft van de prijs. I love korting!!! We gaan naar pukkelpop dit jaar (Belgisch festival) dus dat komt helemaal goed uit. Net in huis even opgezet en oh wat vind Chris het leuk! We moeten hem nu alleen ook weer opruimen. Dat is minder... Tot straks!!!! Liefs Ellenore. Ps nog steeds kwaaltjes vrij al worden mijn borsten wel zwaarder.
@cindy: ach arme jij!! ik was even boodschappen wezen halen. nee dreamer is nog niet geweest. hoop dat ze gauw iets van zich laat horen @ellnore: heerlijk he kortingen. i love them to!!!! net ook een "korting" gehad...naja was niet echt een korting.eerder een fout van de kassiere. gin gbij de blokker een trekker en een stok kopen maar ik had het al in elkaar gezet omdat ik ook mn handen vol had aan boodschappen. kom ik bij de kassa, moest ze eingelikj de trekker van 3.50 aanslaan en de stok van 5 euro. hiihh sloeg ze alleen de trekker van 3.50 aan. dat wordt dan 3.50 alstublieft. nou alsjeblieffftttt en een fijne dag nog. wel gemeen van mij he.
pffffff ik zit ook te wachten op een berichtje van dreamer hoop dat alles goed is ! en wat is het weer warm vandaag weer nergens puf voor bah bah
dat is nog eens mazzel hebben. Knaag het schuldgevoel nu niet aan je knaag knaag knaag knaag whoehahahaha. Dreamer zit in de kroeg te drinken dat alles goed is gegaan. Die komt vandaag niet meer
Oh Lenny, die zou ik ook gewoon pakken hoor, die korting. We hebben zo'n ronde tent gekocht die meteen uiteen klapt als je hem uit de hoes haalt. Het in elkaar zetten is dan weer 10 keer moeilijker. Tot op heden niet gelukt hahahaha. Maar, het rolgordijn hangt wel dankzij schoonpapa!!
@cindy..hmmm neee hahahahahhahaaa @ellenore: bedoel je een tent voor de kleine? de deryan huppeldepup? he heeee je rolgordijn hangt er hhhahahaaaaa
hah wat een gezelligheid hier.. kennen jullie die camping dingen van deryan.. weten jullie of dat wat is.. wij zitten daar over te denken.. wij zijn nog al kamperdeers.. maar eerst nog maar eens wachten.. knuffels van uit hier..
@yipie: yup wij hebben zo een deryan tent. wel een heel handig ding, kunnen geen enge beestje in kruipen is lekker luchtig, heeft een matrasje erbij echt superhandig. is snel in en uitgeklapt..alleen het inklappen is een paar keer oefenen maar alsje het eenmaal door hebt is het zo gepiept. jongetje hier kan er lekker in slapen