Man dames wat is het hier vanavond spannend geweest! Poeh poeh!!! Dreamer ik ben echt mega blij voor je. Tara, ik heb je post nog niet gelezen, maar lees wel dat je ene goed echo hebt. Feli meid!!! Verdere echo's van vandaag??? Ik heb nog niet alles gelezen. Ga ik morgen doen. Moest vanavodn werken en ben nu echt op. Misschien niet echt slim, maar ik heb vandaag 12 uur gewerkt. Ben zo blij als ik vakantie heb. Ben echt heel moe nu. Trusten meiden en morgen lees ik terug en reageer ik weer op alle berichtjes. Liefs Sjoelke
Afsprakenlijst: 21 juli: Lisszy vk 22 juli: Mamaloe26 vk-intake 23 juli: FallenAngel gyn 2e echo 23 juli: dina88 echo 23 juli: Brigit gyn 26 juli: ella gyn 26 juli: nynke1980 echo 26 juli: Waardevol 2e echo 27 juli: Sjoelke vk 27 juli: Baylee 2e echo 28 juli: 1985echo 29 juli: yippieajee echo 30 juli: lennylenn echo 30 juli: Mamaloe26 echo+gyn 2 aug: Biancje termijn echo 2 aug: Ladypink 2e echo gyn 2 aug: LayD vk 2 aug: Joan81 vk 3 aug: Joan81 echo 3 aug: tara26 vk 4 aug: lin80 vk+echo 4 aug: Lonnie26vk+echo 5 aug: Ydnic gyn+echo 5 aug: Zip vk-intake 9 aug: LayDecho 9 aug Flotsje gyn en echo 10 aug: Biancje vk +echo 10 aug: Tara26 Termijnecho 10 aug: Ingef vak-intake+echo 11 aug: Dreamer83 intake gyn+echo 12 aug: peetjuhh vk+echo 12 aug: Dreamer83 3e echo 16 aug: mariska echo 17 aug: Ellenore echo 20 aug: Cindy1981 Termijnecho 01 sep: Ellenore vlk
dreamer ben heel blij voor je en zei de gyn dat omdat het hartje heel snel klopte want van een meisje klopt het sneller dan van een jongen toch?
Wow Dreamer! Ik lees nu pas je berichtje en wat ben ik blij voor je! Gefeliciteerd met de goede echo! Zei ze trouwens nog wat over dat bruinverlies/ geelverlies? Wat het was? Nou nu maar lekker genieten.
Dreamer wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd. Gisteren avond laat nog even snel wezen spieken om te kijken
Hallo allemaal, ik meld me hier ook maar want heb de 15e duidelijk positief getest! Ik heb al een geweldig zoontje, 30 juni is hij 1 jaar geworden en we vinden het fantastisch dat hij een broertje of een zusje krijgt! Vorig jaar heb ik veel meegeschreven met de Juli-mama's maar omdat ik nu niet meer zo veel aan internet toe kom zal ik niet heel veel meeschrijven nu, waarschijnlijk wordt dat tegen het einde aan wel meer haha. Ik zag ook al een bekende hier *zwaait naar Lennylenn* Omdat ik pas net gestopt was met de borstvoeding lag m'n cyclus nog aardig overhoop (28-45 dagen) en kan ik niet zeker zeggen hoe ver ik nu ben, maar uitgaande van de vermoedelijke eisprong net iets over de 5 weken. Als ik de termijnecho heb gehad vul ik het lijstje wel in Tot dusver geen echte klachten, alleen een wat weeïg gevoel in de buik, wat bandenpijn en moeheid. Misselijkheid en last van maagzuur begon de vorige keer pas na 6 weken (tot 14 weken) maar afgezien van dat vond ik het allemaal heel goed te hebben! Hopelijk is het deze keer net zo, we zien het wel. Heel veel succes met de zwangerschappen meiden!! (oh ja, voor wie dat leuk vind, in m'n fotoalbum staan nog foto's van mij, baby, kamertje en buiken)
Welkom daphne B. Zo net ff pas mn nest uitgerold. Mar was vanacht bij opa en oma. Heb het rijk voor me alleen gehad. Heerlijk. Dat is lang geleden dat ik later dan 7 uur wakker ben geworden. Kom maar op met de koffie
Wat lekker Cindy even lekker je slaap meepikken Daphne B welkom. En gefeliciteerd. Ook een 2009 kindje hahah te grappig zoveel
Haaalloo allemaal! @nieuwe zwangeren: helloo en welkom hiero. Leuk nog een mama van 2009 hallo daphne @eten vandaag: k wil ook kapsalon maar we eten aarddappel met vlees en groenten Zit nu op mn werk stiekem via mn tel. Te forummen. En viel net ook nog eens in slaap! Erg zeg naja mn bAas is voor 4 weken op vakantie hiiihiih en ik moet me toch vermaken nog 4 uur lang
Geloof mij 4 uurtjes duren ontzettend lang hier. Vooral met die nana mouskoerie of hoe dat mens ook heet muziek op de achtergrond. Gelukkig heb ik jullie om mee te kletsen. Straks iemand naar de kentucky sturen om kippies voor ons te halen. Wij mogen het krot niet verlaten.
Hey dames! @Lenny, lekker dutten op je werk hahaha heerlijk! @ Eten, ik heb ook wel trek in kapsalon gekregen Ik kom net terug van een ochtendje werken. Lang leve vertegenwoordigers werk. Lekker je eigen tijd indelen. Vanmiddag afspraak bij de hypotheker om te kijken of we niet een wat grotere woning kunnen financieren. Gewoon tijdens werktijd Mijn collega vroeg me vanochtend of ik was afgevallen. Ik zei, nee volgens mij niet... Zegt ze, jawel joh! Zie je echt goed! En in werkelijkheid zet mijn buik juist enorm uit door die opgezette darmen hahaha.