April 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door aliekeleppink, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Oke, nog niet helemaal. Mijn uitgetelde datum is 30 maart 2011.
    Maar de kans dat het april wordt is toch wel heeeel groot.

Wie kletst er mee met de april mama's??

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik, ik, ik, ik! ;)

Ik ben ook eind maart uitgerekend maar omdat ik eigenlijk vorige maand pas gestopt was met de pil en niet eens meer precies weet wanneer ik voor het laatst ongesteld was weet ik het niet precies.

Wachten het nog maar even af maar april vind ik een mooie maand! Ben zelf de 5e jarig :D en mijn moeder de 13e.

@ Alieke, zijn we straks Augustus en April mama's :D

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hoi, mag ik me bij je aansluiten, vind het zo moeilijk om in lopende topics binnen te vallen.
    Ik ben 29 maart uitgerekend, maar net wat je zegt dat is ook bijna April :D

4. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Gezellig zeg zijn we al met 3.

En delilah; inderdaad straks hopelijk augustus 2008 en apirl 2011 mama's. Eerst maar hopen dat alles goed gaat.

Pcootje; voor jou ook het 2e kindje lees ik? Leuk!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pcootje, welkom hier :D we lopen gelijk op hahaha...

@ Alieke, ja eerst die spannende tijd afwachten inderdaad.

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Klopt, voor ons ook het 2de kindje na 1*...... ons 2de wonder.
    Nu maar hopen dat het een plakbeebje is.

We gaan mooi gelijk op meiden, weten jullie al wanneer jullie een echo krijgen?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pcootje, ik zie aan je handtekening dat jullie lang zijn bezig geweest! Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan meis, we gaan er gewoon voor! Krijg jij nu ook eerder een echo?

Ik zag op de site van de vk dat ik pas moest bellen met een week of 7 dus dat duurt nog wel ff.

8. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik bel met een week of 6 de verloskundige. DUs nog 2 weken wachten. En dan hoop ik dat ik in week 9 een echo mag. Dat mocht ik de vorige keer ook dus....

Pcootje; jullie zijn echt al lang bezig. Hopelijk mag dit beebje lekker blijven zitten.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Omdat wij net verhuisd zijn kom ik bij een andere vkpraktijk dus weet niet precies hoe dat zal gaan. Zal de site van hun nog eens lezen, heb het niet allemaal onthouden.

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Klopt, voor ons was het een lange weg.
    De grootste verrassing is dat ik nu toch spontaan zwanger ben zonder hulp. Onze dochter was net zo'n verrassing na 6 jaar zat zij dr ook opeens :D
    Ik hoop ook dat het goed mag gaan, maar dat is voor iedereen die net zwanger is. Blijven spannende weken.
    Ik mag 12 augustus voor een echo, eerder heeft weinig zin omdat er dan toch nog geen hartaktie te zien is.
    Verder blijven we in het ziekenhuis voor controle en de bevalling, mn dochter kwam via een geplande keizersnee ivm stuitligging.

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hoe lang zijn jullie bezig geweest om zwanger te raken?

haha verhuizing....wij hebben net een oud huis gekocht die volledig verbouwd moet worden, als het goed is krijgen we de 2de helft augustus de sleutel. Ik had al grote plannen wat ik zelf wou doen ;) ik ga nu wel delegeren vanaf mn luie stoel :D

12. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij zijn gelukkig net verhuisd vorig jaar, dus die last heb ik niet meer. Al is er hier ook nog genoeg te verbouwen totdat de babykamer helemaal klaar is.

Wat super zeg dat jullie zo spontaan zwanger zijn geworden deze keer en de vorige keer ook.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar bij de 1e was de eerste ronde raak en nu de 3e. Dus ik mag helemaal niet klagen over het zwanger worden.
    Bij de 1e ben ik thuis bevallen en hoop dat nu ook bij de 2e te mogen doen.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pcootje, hahaha! Dat klinkt goed ;) Wij zijn net verhuisd naar een tijdelijk huis onze nieuwbouw woning wordt november opgeleverd dus dan moeten we ook nog eea doen. Maar bij mijn vorige zwangerschap hebben we tot het laatst in huis geklust dus ga er maar van uit dat ik dat dit keer weer kan ;)

Vind het een beetje vervelend om te zeggen maar ik was vorige maand gestopt met de pil.
    Ik lette niet zo op mijn cyclus omdat ik mijn eerste menstruatie wilde afwachten. Ik heb wel mijn ei gevoeld maar was er verder niet echt mee bezig. Omdat ik altijd een nette cyclus vn 28 dagen had en me "anders" voelde heb ik maandag toch maar getest. Meer met het idee dat het tussen mijn oren zat en ik dat wilde uitsluiten maar het was toch positief. Moet nog een beetje beseffen hoor, dat ik toch echt zwanger ben.

Hoe is het bij jou gegaan meis?

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Klinkt misschien raar, maar ik kan me dr niets bij voorstellen dat vrouwen zo snel zwanger worden:) Super voor jullie hoor, die lange weg van de MMM ,die veel vrouwen moeten afleggen, gun je niemand.

Wij hadden een rustperiode ingelast, ik moest in Juni voor onderzoek naar de dermatoloog, het leek erop dat dit een operatie ging worden ( wat gelukkig niet het geval was).
    De combi van 2 verschillende artsen en 2 keer spanning in 1 maand leek me teveel. Daarom besloten om in Juni niet te behandelen.
    Het zhuis zelf heeft zomerstop met IUI tot september, dus ik zou in september weer verder gaan, beginnen met spuiten en verder met de IUI.
    Na mn IUI werd ik ongesteld en 2 weken daarna alweer..... in de cyclus die toen kwam ben ik zwanger geraakt.

Hebben jullie al kwaaltjes?
    Ik zweet me een ongeluk en heb brandende ogen en weinig eetlust, verder niet.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pcootje, wat fijn dat jullie dan nu toch zwanger zijn geraakt. Wat je zegt die MMM gun je niemand! Wij kletsen ook in een ander topic waar iemand ook al die weg aan het gaan is, ik vond het ook erg moeilijk om te zeggen dat ik zwanger was meteen. Maar ja, ik kan er ook niks aan doen L
    De vorige keer was het ook meteen raak toen we er echt voor gingen en ik heb nu weer, net zo als toen een heel raar gevoel. Echt tijd om er naar toe te leven krijg je natuurlijk niet. Dus het kwartje moet nog altijd wel een beetje vallen bij mij. Maar ik ben natuurlijk ook blij dat ik geen lange weg heb hoeven gaan tot nu toe.

Kwaaltjes; ik heb echt een opgezette buik, het rommelt, steken in m’n borsten zo nu en dan en beetje misselijk, vol gevoel.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb overigens wel echt heel erg gerommel en gesteek in m'n buik. Kan me niet herinneren dat ik dat bij m'n vorige zwangerschap ook zo had.

17. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik heb bij vlagen kramp in mijn buik. En vooral veel last van mijn darmen. Eigenlijk al direct na de bevruchting. Veel dunne ontlasting en ook echt kramp. Verder ook een opgezet gevoel. Moe en bij vlagen misselijk. Gisteravond ook al geen izn in het warme eten.

Heb net nog een clearblue test gedaan. Had er vanmorgen 1 gedaan met zo'n pipet voor 4 druppels urine. Kon namelijk niet plassen toen ik wilde testen. En nu lukte het wel en ook hier is een dikke + te zien. Dus het is echt waar :D

Hoe doen jullie dat trouwens met verhuizen i.v.m verven enzo?

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Alieke, de vorige keer heb ik Wesley's kamer zelf ge-sausd met de ramen open. Dat is toch niet zo heel schadelijk? Gewone witsel? De rest zie ik met de tijd wel. Heb ik nog niet over na gedacht.

Leuk he die testen die maar postief blijven uitslaan ;)

Ik heb echt al een hele dikke pens joh! Gewoon van het omhoog drukken, voel ook echt mijn eten in m'n keel en heb alleen maar drinkontbijt en drinklunch op met een liga. Bij Wesley had ik ook snel een buik. Weet niet of ik het nu kan verbergen zo lang.

19. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik wil heel graag met een week of 12 al een buikje hebben hoor! Vond het zoooo mooi mijn zwangere buik. Normaal altijd moeite doen om buik te verbergen en nu alleen maar trots showen.
    Heb net al even geteld voor mijn zwangerschapsverlof. Haha hoe erg kun je zijn. Moet werken tot aan de voorjaarsvakantie en dan nog de laatste 4 weken van het schooljaar. Zou toch wel heel mooi wezen moet ik eerlijk zeggen!

Enne, ik heb nog niets gegeten vandaag. Ga nu toch echt wat klaarmaken, maar heb eigenlijk nergens zin in

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Alieke, ik had ook al zitten rekenen met de hoop mijn zomervakantie er achter aan te kunnen plakken hahaha...

Ga maar snel wat eten! Je moet goed voor jullie zorgen he ;)

Ik had bij Wesley met 12-13 weken al echt een zichtbaar buikje, ik was ook zo supertrots hoor!

Ik had nog even gekeken bij de vk op de site en hun doen tegen week 8-9 een echo. Dat is eerder dan bij Wesley.

Deel Deze Pagina