vanaf wanneer had je je vluchttas klaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danielle2911, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Mijn liefje vroeg van de week of we niet eens een tasje moeten inpakken (morgen ben ik 33 weken). Ik had daar nog helemaal niet aan gedacht en vond het zo schattig! Vanaf wanneer hadden jullie dit klaarstaan? Ik ben er nog helemaal niet mee bezig... Moet nog 3 weken werken... maarja, het komt natuurlijk wel steeds dichterbij...

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik had hem ongeveer met een week of 34 klaarstaan. Ik had zoiets van, het kan maar geregeld zijn. Je bevalling kan natuurlijk beginnen (al gaan we daar niet van uit en hopen we ook dat het nog een weekje of 7 duurt ;)), maar het kan wel en dan is het wel fijn als je alles bij je hebt. Ik had er ook allemaal dingen in gedaan die ik normaal gesproken niet echt nodig had, dus hoefde er ook niks meer uit te halen of bij in te stoppen. Mocht je dan pas over 5-9 weken bevallen, dan staat ie er maar vast!

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Nog niets ingepakt maar krijg wel elke avond de zenuwen dat ik echt een tas moet inpakken. Als ik weeen krijg moet ik gelijk naar ziekenhuis voor ks. Vandaag maar de baby kleertjes klaargelegd. Moet alleen nog extra toiletartikelen kopen want die gebruik ik natuurlijk nog en zie het niet zitten om deze elke keer eruit te halen

4. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mn eerste met 7 maanden ingepakt..
    bij mn tweede begon ik met inpakken tijdens mijn weeen :D

5. MissT

MissT Niet meer actief

Met 34 weekjes stond ie klaar :D

6. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Ik heb de babykleertjes er al wel inzitten en de rest gebruik ik nog, dat ga ik zo inpakken. Ik ga waarschijnlijk vanavond naar het ziekenhuis om een nachtje bij te tanken.
    Mijn toiletspullen heb ik altijd in een toilettas op de badkamer, das zo ingepakt!
    En de rest is snel gepakt hoor.

7. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Heb hem sinds een week helemaal klaar staan.

8. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik vond het al 'lastig' om te bedenken wélke tas ik mee moest nemen. Dus daar heb ik eerst lang over nagedacht, uiteindelijk gekozen voor een trolleykoffertje (zo'n ding dat je ook in het vliegtuig mee mag nemen, zo'n kleintje).
    Die ligt nu natuurlijk helemaal ingepakt klaar, maar ik denk dat ik met ongeveer 35 weken die koffer open neergelegd had, zodat ik daarna rustig steeds wat dingen erin kon gooien. En zo heeft ie zich langzaam gevuld, denk dat ik met 37 weken echt het laatste erin gegooid heb.

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    1e zwangerschap: met 35 weken geloof ik?
    deze zwangerschap: 37 weken

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook met 33 weken. Met Justin volgens mij eerder, maar had ik lang niet zoveel mee. Nu weet ik nl zeker dat t n ziekenhuis bevalling word.

11. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik zet hem in mn verlof klaar, zo rond de 35-36 weken denk ik..

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier moet ik het nog doen *oeps*

13. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Ik moet m ook nog klaarzetten... weet eigenlijk niet eens zo goed wat er allemaal in moet :$

14. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    ik met 30 weken maar hij is nog niet compleet.. Oma slipjes zitten er nog niet in....

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb hem geloof ik met 35 weken ofzo ingepakt, wel fijn opzich want gisteren zijn we heel de dag weggeweest ( 39 weken zwanger ) en hebben toen wel even de tas + maxi cosi in de auto gezet voor 't geval dat...

16. misa

misa Niet meer actief

Ik ben geloof ik met week 32 eens wat gaan verzamelen. Met 33/ 34 was ie zo'n beetje helemaal klaar! Misschien wat vroeg, maar aangezien het bij ons geen vluchttas, maar echt een ziekenhuistas is, wilde ik dat graag klaar hebben. Gaf me rust!

17. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Doe het ook pas in mijn verlof, dus met 36 weken en een beetje.

18. CindyCM

CindyCM Actief lid

21 mei 2010
    112
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn tas van het weekend klaar gemaakt.

19. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik heb sinds mijn weekendje ziekenhuis een tas met dingen voor mezelf klaarstaan en daar zal over een week of vier de kleertjes en spulletjes voor de kleine bij komen.

20. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    met een week of 37 geloof ik, ben niet zo snel dit keer haha, en de beeb zit nog steeds veilig in mijn buikie!

Deel Deze Pagina