Mijn liefje vroeg van de week of we niet eens een tasje moeten inpakken (morgen ben ik 33 weken). Ik had daar nog helemaal niet aan gedacht en vond het zo schattig! Vanaf wanneer hadden jullie dit klaarstaan? Ik ben er nog helemaal niet mee bezig... Moet nog 3 weken werken... maarja, het komt natuurlijk wel steeds dichterbij...
Ik had hem ongeveer met een week of 34 klaarstaan. Ik had zoiets van, het kan maar geregeld zijn. Je bevalling kan natuurlijk beginnen (al gaan we daar niet van uit en hopen we ook dat het nog een weekje of 7 duurt ), maar het kan wel en dan is het wel fijn als je alles bij je hebt. Ik had er ook allemaal dingen in gedaan die ik normaal gesproken niet echt nodig had, dus hoefde er ook niks meer uit te halen of bij in te stoppen. Mocht je dan pas over 5-9 weken bevallen, dan staat ie er maar vast!
Nog niets ingepakt maar krijg wel elke avond de zenuwen dat ik echt een tas moet inpakken. Als ik weeen krijg moet ik gelijk naar ziekenhuis voor ks. Vandaag maar de baby kleertjes klaargelegd. Moet alleen nog extra toiletartikelen kopen want die gebruik ik natuurlijk nog en zie het niet zitten om deze elke keer eruit te halen
Ik heb de babykleertjes er al wel inzitten en de rest gebruik ik nog, dat ga ik zo inpakken. Ik ga waarschijnlijk vanavond naar het ziekenhuis om een nachtje bij te tanken. Mijn toiletspullen heb ik altijd in een toilettas op de badkamer, das zo ingepakt! En de rest is snel gepakt hoor.
Ik vond het al 'lastig' om te bedenken wélke tas ik mee moest nemen. Dus daar heb ik eerst lang over nagedacht, uiteindelijk gekozen voor een trolleykoffertje (zo'n ding dat je ook in het vliegtuig mee mag nemen, zo'n kleintje). Die ligt nu natuurlijk helemaal ingepakt klaar, maar ik denk dat ik met ongeveer 35 weken die koffer open neergelegd had, zodat ik daarna rustig steeds wat dingen erin kon gooien. En zo heeft ie zich langzaam gevuld, denk dat ik met 37 weken echt het laatste erin gegooid heb.
Hier ook met 33 weken. Met Justin volgens mij eerder, maar had ik lang niet zoveel mee. Nu weet ik nl zeker dat t n ziekenhuis bevalling word.
Ik heb hem geloof ik met 35 weken ofzo ingepakt, wel fijn opzich want gisteren zijn we heel de dag weggeweest ( 39 weken zwanger ) en hebben toen wel even de tas + maxi cosi in de auto gezet voor 't geval dat...
Ik ben geloof ik met week 32 eens wat gaan verzamelen. Met 33/ 34 was ie zo'n beetje helemaal klaar! Misschien wat vroeg, maar aangezien het bij ons geen vluchttas, maar echt een ziekenhuistas is, wilde ik dat graag klaar hebben. Gaf me rust!
Ik heb sinds mijn weekendje ziekenhuis een tas met dingen voor mezelf klaarstaan en daar zal over een week of vier de kleertjes en spulletjes voor de kleine bij komen.
met een week of 37 geloof ik, ben niet zo snel dit keer haha, en de beeb zit nog steeds veilig in mijn buikie!