maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    even snel typen en dan bijlezen!
    Ik was hier vanochtend al om het nieuws te melden, maar helaas geen internet, dus gaan shoppen :)
    en kwamen we straks thuis deed ie het nog niet, + geen telefoon verbinding dus vast iets met upc :x

net ineens begon mn modem weer te knipperen, jeej!

Alles is helemaal goed! omtrek hoofdje was iets aan de kleine kant, maar niets om ons druk om te maken, ze zei heeft vast mama's bescheiden hoofdje :p

oja, de placenta lag hier nu ook ineens aan de voorkant!
    daarom voel ik dus minder

en it's a girl!!!!!!!!!!!

2. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    cvermeulen fijn dat je echo goed was!!

zebra jeeeej toch een meisje!!! nu krijg ik ook weer hoop hahahaa maa rik moet nog een week wachten volgende week vrijdag mogen wij voor de 20 weken echo!!

3. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    gelukkig was alles goed zebra....

4. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Fijn dat alles goed was Zebra, en toch een meisje gefelciteerd!!!

Nog veel gekocht met shoppen?

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Goed meiden de echo's :D:D
    Wat fijn dat alles goed is!!!

En zebra toch een meisje!!! Zie je wel :D
    Goed geshoptt??
    Hebt ons wel in spanning laten zitten hoor ;)

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou op zich niet heel erg veel geshopt, had 3 kledingsetjes en een paar schoentjes.
    vind het moeilijker dan ik dacht :p moet leuk zijn, maar ook fijn zijn voor de kleine
    en op zoveel dingen zitten toch knopen ofzo op de achterkant en dan denk ik tja.. daar liggen ze de hele dag op kan niet fijn zijn
    misschien iets té kieskeurig :)

7. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Fijn dat het allemaal goed was Zebra! Wij zijn over een uurtje aan de beurt.

8. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ohh minnie spannend!!

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    minnie en sheena , veel succes en veel plezier, laten jullie wat weten ? :)

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nou om 10.00 uur heb ik mn 20 wkn echo.... als ik nog leef tegen de tijd dat we in het zh aankomen haha...heb echt zo slecht geslapen vanacht en ben net maar uit bed gegaan want lag daar alleen maar te liggen met mn ogen open pffff

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    sheena , ik weet precies hoe je je voelt!
    heb trouwens net gemailt voor de afspraak 3d/4d echo op 24wk+4dagen , kan echt niet langer wachten hahah

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha muts.... dacht dat je met 26 wkn wilde gaan

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa was de bedoeling maar had gemailt gister, omdat placenta nu ineens tegen de voorkant ligt, of het dan wel duidelijk was etc.
    en hij zei dan kun je het beste met 25 wk komen, mocht het niet duidelijk zijn of geen goede ligging kun je wel 26/27 weken nog een keer terugkomen. als je dan pas rond de 30 weken een tweede keer terug komt zei hij dan kan het zijn dat de kleine helemaal met het gezichtje in de placenta ligt.

en je weet, ik laat me geen 2x zeggen om iets eerder te komen :D

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    ja dat snap ik wel haha.. de kleine lag hier ook met zn gezicht in de placenta...

ik ga dan met 26 weken maarja ik zie wel hoe hij dan ligt, ik mag dan ook weer terug komen zei ze tijdens de 3d echo mocht hij nog met zn gezicht in de placenta liggen...

we zien wel joh

15. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Meiden jullie weten vast al meer van jullie echo's :D

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Is zeker jammer dat hij er niet is in januari, hij zei al dat het misschien toch niet zolang gaat zijn deze keer omdat hij dus over 11 dagen ook een week gaat.

Onze zaak is ''gesloten'' (enkel op afspraak open) tussen Januari en april/mei.
    Daarna max. een dag of 2per week en dan Juli weer meerdere dagen om vanaf augustus/september weer alle dagen op te zijn.

Ik zit voornamelijk altijd met mijn broer in de winkel en mijn vriend erbij in de weekenden omdat hij ook bij het groothandelbedrijf werkt waar wij mee samenwerken.
    Heel ingewikkeld dus allemaal :)
    Nu staan we in de weekenden met wat meer personeel zodat ik het ook wat rustiger aan kan doen :)

Moet zeggen dat ik me wel druk maak over de laatste weken die hier al als je niet zwanger bent heeeel zwaar zijn.
    Maar zal allemaal wel loslopen!

** ff klaar met me geklaag, zit er gewoon ff doorheen laatste dagen, terwijl ik gewoon dolgelukkig moet zijn natuurlijk.

Jullie niet van die momentjes?

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    begrijpelijk hoor sab!
    Ik heb ook van die dip momenten en dan heb ik nog niet eens de zorgen van werk. vriend werkt in loondienst en heeft tot zover nog genoeg uren om na de bevalling 2 weken vrij te kunnen nemen.
    dus daarover hoef ik me geen zorgen te maken.
    maarja dan zijn er wel weer andere dingen waarover je zit te piekeren! zo is het altijd wat :)

Ik vind het ook best vervelend dat ik nu eigenlijk gewoon riching maart aan het leven ben.
    tussendoor genoeg leuke dingen waar ik me normaal op zou verheugen en nu heb ik alleen zoiets van , ohja, maar ging de tijd maar sneller! dat vind ik soms ook wel erg vervelend.

nou dames, zijn jullie al terug van de echo :D

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik maak me vooral zorgen over de bevalling! en over hoelang ik door kan werken en op mijn pand waar ik werk gaan ze uren korten dus ik hoop dat dat na mijn verlof gebeurt anders ga ik mijn verlof in met minder uren en dat kan ik er nu niet bij hebben!! ik zit al aan het minimum ik kan nu net mijn dingen betalen anders meoten we het een paar maanden zeer rustig aan gaan doen. maar ja gelukkig heeft mijn man nog een paar beunklussen is electrcien en die tikken altijd lekker aan dus dat scheelt wel weer. nu op het moment maak ik me druk of het toch misschien niet een meisje is hahaha oh erg he heb gewoon nog steeds mijn voorkeur en ik geloof die echo van de pretecho gewoon niet, ik weiger het te geloven tot we volgende week de 20 weken echo hebben gehad als ze dan nog zeggen dat het een jongetje is dan is het voor mij goed en leg ik me er bij neer.
    al moet ik zeggen dat ik een jongen ook leuk vind hoor het maakt eigenlijk niet echt uit maar ja toch weer die voorkeur he!!

en zijn er al mensen terug van de echo ben nieuwschierig!!!

19. sab1988

sab1988 Niet meer actief

De momentjes zullen er dus toch echt bijhoren bij het zwanger zijn.
    Toch is het fijn effe van je af te praten he!
    en Zebra, voor mij kan het ook niet snel genoeg volgend jaar zijn :)
    Al heb ik dan maar de zekerheid een gezond kindje in me armen te hebben wat ik nu op 1 of andere manier dus ook nog niet kan geloven
    Wel fijn dat je vriend 2 weken na de bevalling thuis is.
    Al vliegen die volgens mij toch ook weer echt!

Miss, kunnen ze bij jullie zomaar uren afpakken?? En je hebt toch gewoon recht op zwangerschapsverlof?
    Oww ik lees het al.. zou minder zijn als ze net voor je verlof uren korten.pffft
    Zou je dit niet kunnen overleggen op je werk?
    Toch fijn dat je man ook wel wat kan bijverdienen, geeft toch nog een beetje rust.

Oww ik heb trouwens ook nog beetje twijfels of de echo wel klopt, het zal wel, maar al die geslachtsswitchen hier :p
    Ik heb wel de foto van het geslacht zal hem es posten. Hij is zo duidelijk datik toch weer twijfel want hoe kan die al zo duidelijk zijn met 15 weken :p

20. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    als ik niet zwanger was geweest hadden ze me zeker wel uren erbij of voor terug gegeven maar nu doen ze dat niet omdat ik in hun ogen elk moment kan uitvallen en dan moeten ze weer op zoek naar een ander dus ik begrijp ze wel.

ik weet niet hoe ik die echo moet bekijken sorry?

Deel Deze Pagina