Das een jongen op de foto hoor Sab. Hier was de echo goed! Alles keurig volgens het boekje en het gemiddelde.
ooooh minnie wat super dat alles goed was!!! Jaa jongen he, het zal ook wel maarja naar al die verhalen! Pijltje wijst het geslacht aan
nou ook hier weer terug van de 20 weken echo..... we waren 15 min te vroeg maar dat was helemaal niet erg, want ook hier een echoscopiste in opleiding die vroeg of zij eerst even mocht oefenen tot de echoscopiste de 20 wkn echo kwam doen. nou prima hoor..... dus we hebben uiteindelijk 15 min extra tijd gehad om naar de kleine te kijken... onze kleine vent (want dat is hij nog steeds haha, ook nu weer duidelijk te zien) is helemaal door zn apk gekomen en goedgekeurd... er viel echt een last van schouders want ik was zo zenuwachtig. de kleine is wel eigenwijs want hij ligt in stuit en dat lag hij 2 weken geleden ook al tijdens de pretecho... maar daardoor kon ze sommige dingen niet goed bekijken en heeft ze dit aan het einde nog een keer moeten bekijken toen had hij gelukkig even zn beetjes naar beneden. alles liep op schema en met de metingen kwam ze ook steeds op 19+6 en 20+1 uit dus dat klopte allemaal gewoon. hij weegt nu trouwens 320 gr
SUPER SHEENA hele geruststelling weer!! waarom mag ik dinsdag pas, en dan ben ik nog te vreog hahaha Okee,, ik ben overtuigd door jullie
ja die van ons is nog een licht gewichtje want op het andere topic zijn de kleintjes ook allemaal wat zwaarder....
ja ik zie het toch wel hahahah jongen zeker weten hoor!!! fijn dat bij iedereen de echo goed was. veel jongens al he!!
vind het niet erg hoor dat hij licht is... alles is qua groei goed dat is belangrijk en ik hoef geen 9 ponder hoor hahah
wat een heerlijk nieuws hier allemaal dames! echt heel super. helaas moet ik nog een weekje geduld hebben om ons kleintje te zien.... maar die week gaat vast wel snel.
ja behoorlijk ja, voor de dagelijkse dingen valt het wel mee maar voor mijn werk wel ja! ik moet geregeld een pauze nemen. ik werk in de schoonmaak dus.
Kan het me voorstellen! Wel mooi hoor, bij mij ziet nog niet iedereen dat ik zwanger ben al begint het toch wel duidelijk te worden hihi
ja klopt, ik had met 4 a 5 weken ineens een hele zwangerbuik (darmen enzo gingen ineens heel snel plaats maken) en vandaaruit is het alleenmaar gegroeid ik dacht zelf dat het stilstond want ik zie het namelijk zelf niet echt groeien maar nu ik op fb een paar oude en nieuwe foto's bij elkaar heb gezet zie ik het idd wel erg goed!!
Mooie buik miss en wat hebben jullie een mooie huiskamer zover ik kan zien!! Hier is het verven klaar in de babykamer klaar muursticker is binnen en morgen behangen ben benieuwd hoe het gaat worden. Vanochtend nog even samen naar babydump geweest, oa een wikkeldeken gekocht en ze hadden eindelijk de t-shirts born in 2012 dus gelijk 1 meegenomen.