wij gaan morgen de kinderwagen uitzoeken/kopen! bij van asten in Tilburg dus hopelijk hebben ze wat we zoeken, hebben nog echt geeeeeen idee welke!
wij hebben een maxicosi mura.. 4 wiel. geweldig ding haha, deze heeft tenminste wat grotere voorbanden in tegenstelling tot alle andere kinderwagens
mooie wagen zebra!! wij zijn op zoek geweest naar een kinderstoeltje, maar weinig keus vond ik. wilde een mutsy omdat we daar de wagen ook van hebben, maar die zijn alleen te bestellen en nergens te bekijken..... beetje suf.
hier een rot dag ( en nacht! ) gehad, hele nacht wakker gelegen met kiespijn. echt niet normaal! ik kon wel janken van de pijn vanmiddag naar de tandarts geweest, kon echt niet wachten tot maandag hoor verging van de pijn. blijkt het ontstoken tandvlees bij 1 kies. kies zelf niks mee aan de hand maar jezus wat een pijn! nu moet ik goed spoelen met mondwater en morgen waterstofperodixe 3% halen bij kruidvat en daarmee deppen 4x per dag schijnt bij een zwangerschap vaak voor te komen dat je ontstoken tandvlees kan krijgen pff, heb ik weer zeg nu is de pijn dragelijk maar zal vannacht wel weer helse pijn worden. baalde echt dat er vandaag geen kruidvat of etos of net wat open was!
Heb ik ook laten doen heel leuk en ik mag volgende week weer een 1 uurtje naar de uk kijken. zij zoeken idd regelmatig zwangere dames! groetjes Chantal
oh wat leuk! had je ook per mail een reactie gegeven? ben namelijk benieuwd of je snel wat hoort, misschien beter morgen kunnen bellen maar ja bedacht ik nadat ik de mail verzonden had haha
Mooie kinderwagen zebra, heb je hem al thuis?? Of foto's op internet gevonden ? wat balen van je ''kiespijn'' zeg. Pfft die pijn is echt vreselijk! En je kan er nog niet eens iets fatsoenlijks tegen innemen. Helpt paracetamol hier ook niet tegen?? Hoop voor je dat het vanacht een beetje gaat zeg!! Eindhoven is niet zo heel dicht bij hier, dichter bij jou denk ik?? Is wel leuk!!! Als ik de komende weken tijd had leek het me erg leuk maar helaas. Ik heb dinsdagochtend die 20 weken echo, toch wel spannend.. Ook voel ik de kleine nog niet
nee sab de kinderwagen heb ik al thuis hoor, meteen in elkaar gezet en foto gemaakt voor ons is eindhoven inderdaad maar een 25minuten spannend dinsdag zeg!
jaa zag m in de winkel, was op voorraad dus meteen meegenomen Ik wil ook zoiezo met 30 weken alles helemaal klaar hebben, dan de kleine bij wijze van direct kan komen. het kan maar klaar zijn en ik denk dat ik met zo'n bolle buik weinig puf meer heb om alles leuk te maken of te shoppen
heey meiden hoe is het met iedereen? hier gaat het minder ik begin nu echt te merken dat ik zwanger ben met mijn dikke buik. ik krijg bij het minste geringste een harde buik!! maarja vrijdag hebben we 20 weken echo dan heb ik het er wel ff over.
hier gaat het goed miss, vind mijn buik nog steeds ''klein'' voor een 21 weken zeker. zal straks nog eens even een nieuwe foto maken
wat voor kinderwagen heb je zebra?? zie idereen zeggen mooie kinderwagen maar ik zie hem nergens haha eidnhoven is hier helaas niet in de buurt maar misschien kan ik manlief overhalen haha foto's van het kamertje staan nu in mn album... ik wacht nog op wat kleine dingetjes maar hij is zo af...
Ik wil ook alles snel klaar hebben maar zit ongeveer vanaf 26 weken helemaal thuis en nu bijna dagelijks werken.