sheena, wij hebben deze; neckermann.com | SAFETY 1ST Roadmaster kinderwagen Compleet met buggyzitje en wieg alleen dan niet van de neckermann maar bij Van Asten ( Tilburg )
Hier gaan we waarschijnlijk morgen nieuwe auto bestellen of evt. woensdag omdat ik dan pas proefritje kan maken! Kan niet wachten!!! EN voor me eigen auto komt er vrijdag iemand kijken! Morgen dan toch echt die 20 weken echo, ben zo benieuwd en vind het wel erg spannend!!
spannend hoor sab, laat je het even weten... hoe het gegaan is.. ik ga morgen even bellen voor die echo.. eindhoven is een uurtje rijden voor ons maar mn ventje vind het niet erg haha dus toch even een belletje wagen morgen., ben benieuwd
Extra echo is altijd welkom toch sheena hahaha het is dat wij deze 2 maanden superweinig tijd hebben anders had ik ook zeker even contact met hun opgenomen!
spannend sab!! hoe laat heb je de echo? ik kijk ook al erg uit naar vrijdag dan hebben wij de 20 weken echo!!
De echo was helemaal goed!! Ze hebben 1 dingetje niet goed kunnen zien omdat de kleine niet goed ervoor lag dus mag ik volgende week woensdag nog ff voor terugkomen!! Maar alles zag er gewoon goed uit en 256 gram weegt hij Ow en nu de knoopdoorgehakt toch maar in Nederland te bevallen omdat dit vele malen gemakkelijker is!
fijn sab!!! netjes! en een keertje terug, oh wat erg ... ! leuk haha nog een keertje spieken naar de kleine!
nee dat snap ik wel haha.... ik ook niet hoor, heb me nu ook aangemeld bij fontys... het is een uur rijden maar dat vind ik een extra kijkje wel waard hihi 18 nov om 12.00 uur mogen we komen
oehh leuk sheena!! Lekker lang naar jullie kindje kijken Justme, komt vast allemaal goed meid!! Best spannend he??
we zien er enorm naar uit! bij de 12 wk echo hebben ze al zoveel gezien dat we ons absoluut geen zorgen maken.
Nog 2 daagjes geduld Het is ook gewoon zo mooi te zien wat in je groeit, ik besef het nog steeds niet hihi..
nee, vind het ook nog een beetje onwerkelijk hoor. ik voel de kleine al wel elke dag, maar echt tastbaar is het niet.... maar dat komt vast wel!
mag ik jullie even jaloers maken? morgen 3d/4d echo! op de valreep haha sab, ik ga morgen avond , dus ben erg benieuwd!