@zebra, balen dat je echo tegenviel, ga je de volgende echo ergens anders laten doen? @sab, lekker mazzel zeg!
hoi meiden hier net weer terug van de 20 weken echo!! alles was goed en het is toch echt heeeeel duidelijk een jongen!! nu dat ik het zeker weet ben ik ook wel blij want we hebben alles nog van ons zoontje dus dat scheelt weer een hoop geld!! ik had stiekum ook al wat geshopt hahaha. nou kan ik het kamertje ook kleur gaan geven. alleen die naam.........daar komen we neit uit zooo moeilijk.
Fijn dat alles goed was bij de 20wk echo. Hier is de babykamer geverft behangen en laminaat is gelegd. Alleen nog de randjes van het behang afsnijden en plintjes plakken. Maandag komt de babykamer. Heb er zo zin in. Maar wordt pas volgend weekend dat we hem in elkaar kunnen zetten want vriend heeft late dienst. En dan lekker inrichten gordijnen bestellen. Kast inruimen. Geniet hier zo van!!!!
@Miss wat fijn dat de echo goed was! Ik moet nog tot woensdag wachten voor mijn 20 weken echo. Ik ben heel benieuwd en ik hoop dat ze ook kunnen zien of het jongetje of een meisje wordt
BOYBOOOM Het is verder rustig hier zeg!! Ik heb weer druk werkweekend voor de boeg en ben morgen ook nog jarig dus savonds nog beetje visite! Druk dagje dus! Net me paardje lekker verwend met een dekentje, wordt zo koud!! Hoe is het met jullie meiden met de kwaaltjes en groeiende buiken
oh leuk sab alvast gefeliciteerd!! veel plezier morgen!! hier geen kwaaltjes meer eigenlijk, gaat helemaal lekker.. ja boyboom idd hoeveel jongens zijn er nu dan bijna allemaal toch op 1 of 2 na.
het zijn bijna alleen maar jongens haha... weetje wat de vrouw zei die onze pretecho deed.... in tijden van crisis worden er meer jongens geboren zodat die later kunnen werken... wanneer de economie aantrekt en het weer goed gaat worden er meiden geboren... begin het bijna te geloven..
Hallo meiden, Ik ben ook in maart 2012 uitgerekend hebben jullie nog plek voor iemand om mee te kletsen???
ja hoor plek zat!! welkom! hier vanmiddag lekker wezen wandelen kind en hond weer blij!! dus wij ook blij! nu lekker zuurkoolstampot eten!! hhhmmm
zuurkool, lekker!!! gaan wij komende week ook eten. afgelopen week als stamppot andijvie gehad, ook zo lekker. hier ook heerlijk buiten geweest, was druk in het bos!
hahah hier andijvie stampot vandaag.... woensdag eten we zuurkool.. lekker met dit weer welkom marsonny
Wij houden niet zo van stampot, maar krijg er gelijk trek in. Morgen komen onze babykamer meubels als het goed is. Spannend!
welkom marsonny hoe is het met iedereen ? hier uitpuffen van een druk weekend! morgen weer controle vk, op zich wel fijn want ik voel de kleine al een paar dagen helemaal niet. maar komt misschien ook omdat ik het zo druk gehad heb
Welkom marsonny, gezellig dat je mee komt kletsen! Loveazra, wat leuk dat morgen de meubeltjes komen!! Kun je lekker beginnen in de babykamer Hier ook erg druk weekend geweest en net me vriend alweer uitgezwaaid voor een weekje bah, echt zo rott. De komende week ook weer erg volgepland! Leuk zebra, morgen weer hartje luisteren! ik mag woensdag voor die extra echo
Ik zal me even netjes voorstellen; Ik ben 32 jaar nu voor de 2de keer zwanger, maar vorig jaar oktober een missed abortion gehad en een hele vervelende miskraam, ziekenhuis opname en curretage. In juni dit jaar er achter gekomen dat ik voor de 2de keer zwanger ben en tot nu toe gaat alles goed ben inmiddels 23 wk + 6 d onderweg. Op de 20 weken echo hebben we gezien dat ook hier waarschijnlijk en knulletje onderweg is. Moet deze week vrijdag wel een dagcurve bijhouden ivm controle op zwangerschapssuiker, ik ben zelf niet erg slank, maar tot nu toe ben ik nog maar 1,5 kl aangekomen, m'n buik ligt niet voor op de groei, heb niet teveel vruchtwater, maar de kleine uk is iets te lang. Ik hoop zo dat ik het niet heb zou een hele hoop gedoe schelen!
marsonny, wat een naar jaar hebben jullie achter de rug fijn dat tot nu toe alles goed gaat! dat is het belangrijkste op dit moment sab, jaa kijk er echt weer naar uit het hartje horen. en vooral of mijn buik in cm gegroeid is. en nu wel op schema want vorige keer lag ik eigenlijk qua buik 2 cm ''achter'' ( schaambot,baarmoeder weet ik veel hoe ze het meeten ) achja dat verklaard dat iedereen mn buik klein vind haha