Dat hopen wij ook, maar m'n gevoel zegt ook steeds meer t is een knul dat had ik voor de 20 wk echo ook al. Ben vandaag gestart met m'n dagcurve bijhouden voor evt zwangerschapsuiker had vanmorgen een nette 4.4 zegt de laborante ik geloof dat je wat moet eten, tja als je al nuchter ben vanaf 22.00 de avond de voor . 2 uur na ontbijt was het 4.2 ben benieuwd wat het strakkies is 2 uur na de lunch.
Ik wil ook zoooo graag mn 3d/4d echo! spannend! hoever zijn jullie allemaal in het kamertje en met alle spullen aanschaffen ? Ik dacht al redelijk goed op weg te zijn maar zo kom ik er toch steeds achter nogal veel nog nodig te hebben lijstje word steeds groter haha
Wij zijn wel met het kamertje bezig, maar manlief heeft niet zo'n haast. Kamertje qua meubels hebben we overgenomen van m'n broer. Kinderwagen, maxi cosi, wipstoel, box (hele oude hebben mn oudere broers & ik ook in gespeeld) had ik nog van de vorige zwangerschap. Qua andere spullen moeten we nog aardig wat heb wel al wat lakentjes & hoeslakentjes van m'n moeder gehad. Daarbij m'n moeder heeft een kringloopwinkel tic en die heeft laatst nog een badje + standaard & een flessenwarmer gevonden
ik moet nog een wiegje voor in onze eigen slaapkamer.... eerst wilde ik de kleine meteen in zn eigen kamer laten slapen maar omdat ik bv ga geven is het toch handiger als hij lekker naast mij ligt.. aangezien ik gister tijdens die bv avond in het zh gehoord heb dat je in het begin soms wel 8 tot 12 keer moet voeden als je bv geeft.. verder hebben we eigenlijk alles, op wat kleine dingen na zoals een speelkleed enz maarja dat komt wel.
jeetje, ik loop volgens mij een beetje achter met de kinderkamer.... we hebben nog niets eigenlijk. wel op zoek, maar nog niet iets gevonden.
Hier wel alle grote dingen besteld enzo maar moet nog heeeel veel kopen. Kamertje nog niks aan gedaan, we hebben pas veel tijd vanaf januari! Wel proberen we het voor die tijd alvast leeg te hebben en misschien ook al geschildert want begin januari komen de meubeltjes. Moeten dus nog heeeeeel veel kopen maar is leuk Al vind ik het jammer dat er nog niet veel in de kamer gebeurd maarja.
Wij gaan morgen de meubels voor het kamertje halen en hebben afgelopen woensdag de verf gekocht. Dus wij gaan nu zo'n beetje aan de slag met het kamertje
Hier is het kamertje geverft en behangen. Morgen gaan we de meubels in elkaar zetten. We moeten nog wel plintje op het laminaat plakken, een lamp en gordijnen. Verder ook nog geen kinderwagen. Lakentjes etc had ik nog veel ook een badje.met standaard hadden we nog. Kleding rompertjes en sokjes zijn we al een heel eind maar daar wil ik nog extra van. Verder alleen decoratie voor de kamer en een voorraad pampers en doekjes wil ik nog inslaan
Ik merk aan mezelf dat ik nog terughoudend ben met dingen kopen, was vandaag nog in de prenatal voor mezelf vest + shirt gekocht, maar voor de kleine nog niets. Zelfs nu ik weet dat t een jongen word durf ik nog niet echt jongens spullen te kopen. De terughoudendheid komt ook door de missed abortion van vorig jr
ja dat is wel te begrijpen dat je terughoudend bent.... merkte het hier in het begin heel erg omdat ik voor ik zwanger was van deze kleine een vmk heb gehad. dus dan ben je toch een soort van jezelf aan het beschermen... maar nu kan ik er gelukkig wel volop van genieten.... hier moet ik nog wel aardig wat kleding maar we krijgen ook steeds weer spulletjes... laatste tijd komen er steeds collega's met pakjes aan lopen die ze voor me gekocht hebben enz. en we gaan nog naar de beurs dus daar wil ik ook even kijken. rompers hebben we genoeg maar moet nog wel wat shirtjes en broekjes..
Welke beurs bedoel je sheena?? De 9mnd beurs is toch ergens in maart?? Daar wil ik ook graag heen maar wordt krap denk ik
9maanden beurs is eind februari.... ik ga 22 februari dus 4 weken voor mn uitgerekende datum we zien wel hoe het dan gaat haha.. de kaarten heb ik al in huis
die beurs lijkt me ook heel leuk, maar inderdaad wel beetje krapjes met de bevallingsdatum...... zie het tegen die tijd wel
jaaa ik wil ook naar de 9 maanden beurs!!! Zie tegen die tijd wel hoe het gaat Al gaat het nu allemaal wel hard he meiden???
Ik wil ook graag naar de negen maanden beurs maar dan niet op zaterdag of zondag dat is echt niet te doen! Maar heb er afgelopen jaar al even overheen gelopen en ik vond het heel erg leuk! Ik probeer ook tot 4 weken voor mijn bevalling door te werken, al wil ik wel een weekje voor mijn verlof ingaat een weekje vakantie opnemen van alle vakantie uren die ik nu nog heb staan. Dacht eerst dat doe ik na het verlof, maar dan is het nog maar een week tot de zomervakantie. Ik werk op een BSO en dat betekend voor mij dus dat ik dan hele dagen moet werken in plaats van halve en dat lijkt me gewoon niet zo'n heel fijn begin.
Ik vind de tijd juist heel langzaam gaan heb het gevoel al weeeken rond de 21/22 weken te zitten schiet echt niet op vind ik * vriend en ik verschillen van mening over het avondeten haha ik wil ongezond macdonalds, hij wil gezond boerenkool * wie gaat er winnen
en wat was het lekker die hamburger haha vriend zegt altijd neee, is ongezond voor de baby! tja heeft ie ook wel gelijk in maar ik kan de verleiding dan niet weerstaan