maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon even opbellen naar de kraamzorg waar je je hebt opgegeven dan weet je direct waar je aan toe bent. Hou er wel rekening mee dat de bevalling zich zo vlug kan aandienen dat je niet naar het zh kan dan is het misschien toch fijn voor iedereen dat het bed hoog staat

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik denk dat je wel kan overleggen hoor zebra met de kraamzorg.
    Nu ik toch in NED beval moet ik ook nog een oplossing verzinnen aangezien ons bed een beetje krakkemikkig is. Zo gaat het goed maar als er iets onder moet weet ik het zo net nog niet hihi..

Marsonny wat leuk een pretecho!!! De kleine was dus beetje verstoppertje aan het spelen ;) hahaha

3. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik zou het ook gewoon navragen bij de kraamverzorgende.

hier weer een mijlpaal bereikt thuis, ik probeer ons zoontje al heel lang op het potje te krijgen wat niet lukte. nou wou hij weer wegduiken om een grote boodschap te gaan doen dus ik zeg dat moet je op het potje doen en als je dat doet dan krijg je een kadootje van mama. oh ik wil potje zegt ie. dus ik zet em dr op en wat denk hij plast dat hele ding vol!! en hij wou er niet meer af hahaha. hij vind het hardstikke leuk. gelukkig had ik de camera bijde hand dus heb alles opgenomen! ik ben zoooo trots! nou hopen da hij het straks nog een keer wil als papa thuis komt.

4. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wat leuk miss, heeft hij het nog eens gedaan gisteren?? :D:D

5. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    jaa hij heeft het gisteravond nog aan papa laten zien en vanmorgen ook weer en op de peuterspeelzaal heeft hij op de wc gezeten. nog niks gedaan maar dat hoeft ook nog niet vind ik het begin is er!!

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat goed:)

Ik verwacht vandaag een deel babydump bestelling *jeej!*
    en dan komende weken nog wat in huis halen en dan hoop ik toch ergens eind december het hele kamertje klaar te hebben

kruidvat luiers is nu trouwens 2+1 gratis.
    denk dat ik alvast haal in maatje Mini, die newborn heb ik 2 pakken via zo'n gratis bonnetje

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Leuk Miss, volgens mij ben je dan echt trots hihi :D

Oeh zebra spulletjes, wat krijg je binnen :p??

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    maxi cosi, kledinghangers, flesjes en speentjes, hydrofiel doeken en een kruik! :D

dus ik kan straks weer aan het rommelen gaan met alle spulletjes haha

9. sab1988

sab1988 Niet meer actief

oehhh gaaf zeg is het er al :D:D

Jij hebt ook een aerosleeop toch?? Mocht dan een kruik wel??
    Zit daar zelf nog mee te dubben want heb ook een aerosleep gekocht.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja wij hebben ook alles van aerosleep, wat ik gelezen heb kan het wel als je er een molton bij op legt
    en anders oplossen met een gewone hoeslaken ipv die van aerosleep als het kindje echt met kruik in het bedje moet.

omdat de aerosleep ook nog warmte afvoert is een kruik wel erg handig als je een kindje hebt wat zichzelf niet goed kan warmhouden de eerste tijd.

11. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja dan ben echt heeeeel trots. maar ja dat ben je toch al gauw hoop op je eigen kinderen hihi. ik wel teminste.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou die bezorger neemt zn tijd zeg :p
    Ik wil mn spulletjes! haha

13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Oke, thx voor de uitleg zebra!

Zijn je spulletjes gisteren nog binnen gekomen???

Ik ben gisteravond heel de avond door nog aan het werk geweest en voelde me echt een wrak dus toen ik thuiskwam gelijk gaan slapen.
    Dan ook echt last van al me spieren.
    Nog 31 dagen en ik ben VRIJJJJJ!!
    ((valt het op dat ik de dagen aftel :p))

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa de spulletjes zijn binnen, jeej!

wat heerlijk nog 31 dagen. hier heeft vriend tussen kerst en oud en nieuw een weekje vrij.
    toch wel erg lekker.
    dan willen we de box in de huiskamer gaan zetten
    ( ivm hond die eraan moet wennen ruim optijd )

15. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Leuk zebra, Denk dat het vanaf januari ineens allemaal heel dicht bij komt he :p Jij zit dan al rond de 28 weken enzo. 3de trimester :)

16. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik vind het nu wel eng worden want eerder voelde ik de kleine best wel goed maar nu voel ik em steeds zachter of zelfs niet.....zal ik dan toch weer veel vruchtwater krijgen....hoop het niet.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa op 10 januari ben ik 30 weken! jeej
    dan gaat het echt heel snel denk ik :D

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja of juist niet!! want dan ga je er echt op zitten wachten!!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha ja dat is ook weer zo! daarom ben ik wel blij dat zo nu die feestdagen allemaal zijn. heb je toch genoeg te doen en dan gaat de tijd lekker snel.
    en hebben we in januari allemaal wat om naar uit te kijken!

20. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik heb gisteren de Blije doos opgehaald, zitten wel een aantal erg leuke dingen in! Ik ben ook echt aan het aftellen, na vandaag nog 11 weken werken waarvan 1 week vakantie dus eigenlijk nog 10 weken echt werken. Ik kan echt niet wachten tot het zover is net als de rest hier volgens mij haha. Ik ben in ieder geval blij als het januari is dan gaat het vast snel tot het verlof begint.

Deel Deze Pagina