ik heb vandaag maar een nieuwe buikfoto gemaakt.... nu snap ik wel waarom mn buik in de weg gaat zitten haha hij staat in mn album...
ja vond al dat hij in de weg ging zitten met sokken aandoen enz... en het was weer tijd voor een nieuwe foto maar op foto zie je het dan opeens heel anders dan wanneer je in de spiegel kijkt. had zelf namelijk het idee stil te staan
ja hele mooi buik!! ik zal er straks ook nog 1 maken. ik dacht ook dat ik stilstond maar dat is dus niet zo hahaha. ik zat net te denken dat ik dit een perfecte tijd vind voor een 2 de aangezien ons zoontje nu 2 en een half is, dit is zo een mooie tijd. ons zoontje word groot!! en kan al heel veel zelf. en ik heb echt van hem kunnen genieten tot nu toe en dat doen we nog steeds hoor. kunnen jullie mannen de kleine al voelen? die van mij voelt het nog niet, nou is het ook zo dat als hij zijn handen erop legt dat de kleine ook heel stil bijft........flauw he hahahaha.
Miss, mijn man heeft het al een paar keer gevoeld, maar dan moet de kleine wel heel enthousiast te keer gaan anders heeft het niet veel zin dat ik manlief erbij roep!
Vandaag heeft manlief het opgegeven & z'n eigenwijze zwangere vrouw dr zin te geven & ik heb lekker mee geholpen met schilderen van de muren van de kamer van de kleine . Heb nu wel wat spierpijn, maar vond het zo leuk om te doen, morgen weer verder!
@sheena, mooi buikje meid! gaat ineens snel he! @miss, mijn lief heeft de kleine al gevoeld, hij is af en toe super actief! vandaag even een baaldag, alles doet zeer, moe, gewoon bleh! net even heerlijk uitgehuild bij mijn lief, dat lucht wel op.
Hier heeft mijn vriend de baby wel gevoeld, een paar keer heb ik zijn hand op me buik gelegd toen er geschopt werd en gisteren lagen we samen op de bank en de baby was heel erg druk en toen voelde hij het ook. Onze dochter heeft het ook al 2 keer gevoelt, als ze drukt dan krijgt ze een schopje terug dat is wel heel leuk, en zij is dan helemaal in de wolken.
Ben vandaag door de verloskundige op rust gezet voor voorloppig. Had vandaag wat achteraf bleek aanhoudende harde buiken & daar had ik dus al de hele wk last van ik dacht dat t spierpijn was omdat m'n buik groeide. Ben ook op aanrade van de VK bij de HAP geweest om uit te sluiten dat t geen blaasontsteking is dat kwam niet uit de 1ste test, maar t staat nu op kweek & dat hoor ik morgen.
@ marsonny... nou lekker rustig aan doen hoor.. harde buiken zijn niet echt goed... @ zebra en hoe was je echo?? ben zo benieuwd ik mag 14 dec eindelijk ..... Mijn man heeft de kleine nu al een aantal keer gevoeld maar dat is ook pas sinds deze week hoor..
zag de foto's... leuk hoor. ben ook erg benieuwd hoe ons ventje er nu uitziet haha.. heb je al wat trekjes gezien van papa of mama??
Jaa beeb heeft papa's neusje zoals het er op leek en mama's mond ( nouja zoals op de baby fotos te vergelijken is ) En in verhouding best lange vingers en teentjes. wat wij beide niet hebben
Iedereen een leuk weekend gehad? nog iets gedaan aan Sint ? hier niet, zou het liefst vandaag de kerstboom al zetten haha
Ik heb wel een fijn weekend gehad, lekker weinig gedaan. We hebben vrijdag sinterklaas gevierd bij mijn schoonouders. We hebben weer mooie nieuwe kleertjes gekregen voor onze kleine meid. Zaterdag ben ik lekker naar de kapper geweest en hebben we eindelijk een kunstkerstboom gekocht. En gisteren heeft mijn vriend hem al op gezet haha. Normaal vind ik altijd dat je moet wachten tot na kerst maar we hebben het zo druk de komende weken dat we er dan geen tijd meer voor hebben dus helaas voor sinterklaas bij ons staat de boom al. Vandaag hebben we Sinterklaas op het werk, ik hoop dat het een beetje goed gaat en de kinderen het leuk vinden.
hier staat alles ook al hoor haha.. normaal doen we het meteen na de sint maar we moeten deze week beide veel werken dus hebben we zaterdag alles al neergezet. vind het heerlijk om al die kerst spulletjes weer te zien hier doen we niet meer aan de sint, gezien we niemand in die leeftijd meer hebben in de familie. maarja vanaf volgend jaar begint alles weer he.. vind het wel leuk hoor.. vanavond doen mn ventje en ik een beetje aan sint, ik heb zelf chocolade letters gemaakt en we hebben chocomelk voor vanavond met kruidnootjes. dus we maken het gewoon gezellig.