maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ga de boom morgen zetten ( nouja boompje, we hebben een kleine ivm jonge hond die alles leuk vind om in te duiken :p )

Ik zou het liefst de box ook al in de woonkamer zetten haha
    het is gewoon zo leuk om al dat babyspul in huis te zien staan.
    Wil binnenkort ook al zwitsal dingen gaan aanschaffen, gewoon zodat ik er af en toe aan kan ruiken :D

2. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    haha ja dat heb ik ook maar ik koop bewust nog geen hele zwitsal collectie.

je hoort best vaak dat kindjes er niet tegen kunnen, ik heb nu van die geurbuidels van zwitsal in de kast hangen en als ik nu de kamer van de kleine binnen loop ruikt deze helemaal naar zwitsal... heerlijk.

je leest op het forum ook heel veel dat mensen spijt hebben dat ze allemaal zwitsal producten hebben gekocht omdat ze uiteindelijk meer dan helft niet hebben gebruikt.

wij kregen dan bij ons bad 2 flessen zwitsal en ik heb talk poeder van zwitsal maar verder nog niets gekocht.

maar je hebt gelijk dat het wel erg lekker ruikt haha.. zou ook zeker de buideltjes aanraden.

ik heb een knuffeltje open gemaakt aan de achterkant en hier het buideltje in gedaan. dit knuffeltje staat nu in zn kledingkast en alles ruikt lekker naar zwitsal..

3. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Hoi meiden hoe is het met iedereen hier?
    Ik heb gisteren twee keer sinterklaas gevierd, een keer op mijn werk waar de kinderen echt ontzettend druk waren. Jeetje wat was ik moe zeg! En daarna bij mijn ouders, waar mijn nichtje ook was die wat cadeautjes voor ons had gekocht, dat vond ik zo super lief!

Ik had ook nog een minder fijn ding gisteravond, ik kreeg via facebook een berichtje van een collega dat ze ineens geen oppas had voor haar kinderen deze ochtend ( de school waar onze bso bij aangsloten is, is de ochtend dicht) nu ben ik altijd iemand die dat meteen oplost en zichzelf aanbied. Maar gisteren voelde het gewoon niet goed om meteen te zeggen ik los het wel op. Ik vind het heel vervelend voor haar maar ik ben de laatste tijd zo verschrikkelijk moe dat ik mijn bed bijna niet uit kan. Als ik dan ook nog eens rond 6 uur mijn bed had uit gemoeten vandaag en dan werken tot 1 uur en daarna ook nog werken van 2 tot 6 zag ik gewoon even niet zitten.
    Dus op advies van mijn vader, moeder, vriend en nichtje heb ik toen even mijn telefoon uitgezet om mezelf eens even wat rust te geven. Ik vind het heel lullig voor die collega begrijp me niet verkeerd, maar ze had die middag ook al een paar keer gevraagd of ik niet wilde ruilen met haar en de ochtend extra wilde werken. Dus toen ik dat berichtje las had ik er een beetje een raar gevoel bij. Natuurlijk voel ik me nu alsnog schuldig maar aan de andere kant ben ik ook wel heel trots op mezelf dat ik nu eindelijk eens voor mezelf heb gekozen. Sinds ik zwanger ben merk ik dat ik erg mijn best doe om te laten merken dat ik het allemaal nog wel kan en dat uit zich dan in moe zijn en vaak ook last van de spierpijn in mijn benen omdat ik er gewoon te lang op gestaan heb zonder pauze. zow dat verhaal is er even uit, sorry dat het zo lang is geworden.

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @annabel, voor jezelf kiezen is niet verkeerd hoor! op dit moment ben jij en die kleine meid in je buik het belangrijkste! ik zet mezelf ook vaak over dingen heen hoor, maar dat krijg je keihard terug (lees harde buiken enzo) dus leer je het wel af

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    @justme66 ja ik ken het wel, ik had dat gisteren dus ook last van harde buiken omdat ik dan zoveel gedaan heb voor die sinterklaasviering. Ik heb vanaf 1 uur tot 6 uur in de avond eigenlijk niet gezeten nou ja dat heb ik dus geweten.
    Maar soms is het wel lastig hoor voor jezelf kiezen, vooral omdat je het dan vervelend vind voor de collega. Maarja je kunt niet altijd alles voor iedereen oplossen natuurlijk

6. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annabel, ik vind het echt niet gek dat je voor jezelf & je kleine meis kiest anders zit je net als ik straks op rust thuis. Kun je niet met je leidinggevende praten over aangepast werk. Ik zit nu thuis omdat ik last heb van harde buiken, kan er al 1 krijgen van van de bank naar t toilet lopen. Ik zit me nu af te vragen als dit niet over gaat & ik moet tot het eind rustig aandoen wat ik dan moet doen op de dag.

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nou ja op zich gaat het wel hoor, maar ik merk gewoon vaak wel dat ik zelf over mijn grens heen ga. En als ik vanochtend was gaan werken was ik dus weer over mijn grens gegaan en nu heb ik ervoor gekozen dit niet te doen.

8. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg hier net een tweede uitnodiging om een blije doos op te halen, had er vorige week ook al 1 gehad en dit is geen herinnering van de 1ste

9. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer een ok stempel gehad van de VK voor 2 weken, moet over 2 weken weer terug ipv over 4 weken. Er zijn geen tekenen dat de bevalling begonnen is dat is best prettig, tijdens het onderzoek had ik een half harde buik, voor de rest was alles goed met de kleine :D , gewicht, bloeddruk & groei van de buik. Het moto voor de rest was rust houden & gedoseerd wat activiteiten ondernemen

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hier is maandag de verloskunidge thuis geweest. zondag hebben we sinterklaas gevierd en maandag had ik heeel erge harde buiken die heel pijn deden. ik moest kijken voor blaasontsteking maar die heb ik niet dus had gewoon teveel gedaan. ik moest me ziekmelden maar dat heb ik niet gedaan. het gaat nu iets beter. maar als ik vandaag iemand van kantoor zie dan geef ik het wel aan. ik kan ook slecht naar het toilet........dat is vervelend.

11. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    He miss, dan zitten we in t zelfde schuitje, wat voor werk doe jij? Ik werk op een woning voor mensen met een verstandelijke beperking erg intensief weinig ruimte om rust te nemen.

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff zelfs vannacht zat m'n buik me dwars :( beetje brak wakker geworden. Voor het 1st maar m'n voedingskussen erbij gepakt op de hoop dat dat wat verlichting gaf.

13. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ miss wat vervelend voor je... hoop dat je op je werk een beetje rust kunt pakken.

hier gaat dat helaas niet, net als marsonny werk ik ook op een groep voor mensen met een verstandelijke besperking. loop me de hele dag het lazerus haha en je kunt eigenlijk nooit ergens rustig zitten (ja op de wc)

14. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar op t toilet rust vinden, maar dan had ik vaak nog een client die aan de andere kant van de deur op me stond te wachten, zit je nog niet rustig. Ik ga wel denk ik met m'n teamleidster kijken wat ik wel kan doen evt. op kantoor wat rommelen een paar uurtjes

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik werk in de schoonmaak en dat moet binnen een bepaalde tijd af zijn zeg maar. ik werk smorgen 2 uur en savonds 2 uur en een kwartier. en overdag heb ik mijn huishouden, hond en zoontje er nog bij. gelukkig slaapt mijn zoontje overdag nog zodat ik mijn rust kan pakken maar dan kan juist wat in het huis doen dus ja....beetje dubbel allemaal. en aangezien ik al een behoorlijke buik heb....... ik zal straks ff een foto maken want dat zeg ik ook al 3 weken volgens mij hahahaha.

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    sab, hoe is het met jou ? heb je al even niet gezien hier :)

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook weer een nieuwe buikfoto in mijn fotoalbum gezet!

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Heyhey,
    ff berichtje van mij. Ik heb het zo druk met vanalles maar vanaf januari komen jullie niet meer van me af hoor.

Vandaag controle verloskundige, met baby alles goed met mij wat minder.
    Hartslag was veel te hoog. 160 dus sneller als die van baby dus verloskundige heeft me doorgestuurd naar de huisarts.
    Daar onderzoek gehad en trucjes geprobeerd het omlaag te krijgen, zonder succes.
    Dus kon gelijk door naar spoedeisende hulp om daar de rest van de dag aan de monitor te bivakeren.
    Allerlei controle's gehad, hartfilmpje, hartecho, echo van het kindje, bloedprikken etc.
    Alles is verder gelukkig in orde dus mocht toch wel naar huis.
    Maar moet wel wat meer op gaan letten wat ik doe en echt wel naar me lichaam luisteren.
    Hartslag is nogsteeds te hoog maar zolang ik er niet al te veel klachten van krijg is het acceptabel.
    Maar merk wel als ik al maar een trap oploop dat ik helemaal buitenadem ben, is natuurlijk ook niet gek als dan je hartslag omhoog gaat. In rust zit die nu zo rond de 100/110.

Nou een heel verhaal dus.
    en ga jullie echt weer proberen wat beter bij te houden!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ahhh sab wel goed op jezelf blijven letten hoor!
    Begrijp wel dat het nu bij jullie drukke tijden zijn maar jij en de kleine zijn zo belangrijk!
    ( zeg ik die al weken geen rust neemt ;) )
    maar rustig aan zover dat lukt!

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sab, he bah meid. goed op jezelf letten hoor!

en de andere dames met harde buiken, jullie ook hoor! en laten checken op blaasontsteking, dat kan ook harde buiken veroorzaken. met een voedingskussen slapen is erg handig hoor, zeker voor je bekken en je rug. ik slaap er al even mee.

hier vandaag gelukkig wat beter! gister weer spiroflor op de rug gesmeerd en dat helpt goed.

Deel Deze Pagina