Ik slaap ook met het voedingskussen, moet ook wel met mn BI anders is het niet uit te houden maar krijgvan het weekend van iemand een zijslaapkussen misschien werkt dat nog beter. even uittesten want nu voelt mijn buik vaak erg zwaar als ik op mn zij lig want krijg het voedingskussen er niet onder, daar is het kussen te dik en te rond voor
Jaa nu toch maar wat rustiger aan doen. Ik slaap ook met kussentje onder me buik, vind dat je met dat voedingskussen zo in een houding gedwongen wordt maar geeft wel wat verlichting. En Zebra, ook jij rust pakken he!!! Maar het is zooooooooooo moeilijk he...
Hallo dames, Ten eerste let allemaal goed op jullie zelf hoor! Want niks is belangrijker dan jij en je baby op dit moment. Tja ik ken het wel hoor, je wil zo graag gewoon mee vooral op je werk. Je wil vooral niet als iemand gezien worden die eigenlijk tot last is zeg maar. Maar goed het is wel belangrijk om goed naar je lichaam te luisteren. Ik merk de laatste tijd dat ik echt last heb van wat lijkt mijn bilspieren, ofwel als ik te lang gezeten heb of wel als ik te lang gestaan heb. Ik kom dan bijna niet meer vooruit en kan ook bijna niet opstaan. Verder vandaag gewerkt, normaal werk ik op vrijdag, maar deze vrijdag ga ik met m'n moeder naar Wicked en we blijven lekker slapen in een hotel daar. Dus een leuk weekend om naar uit te kijken!
hier weer een buikfoto ik zal er straks nog 1 maken in mijn jurk daar lijkt hij namelijk nog groter in!! ik zie nu niet zoheel veel verschil met de laatste die ik geplaatst heb. en dat verschil is er zeker wel!
@Miss mooie buik hoor, als ik dat zo zie heb ik het idee dat mijn buik niet zo groot is. Ik ga een druk maar leuk weekend tegemoet! Straks lekker naar Scheveningen en vanavond natuurlijk naar Wicked!!!! En morgen lekker winkelen in Utrecht. Zondag ook een druk dagje want dan ga ik lekker naar de Midwinterfair. Al met al een hoop te doen dus.
Hallo! Ik meld me ook maar weer eens. Met bar weinig nieuws. Alles gaat wel snel nu vind ik. Hoe'st met jullie verder?
Ik meld me ook weer hier. Mooie buik!! Hier gaat alles ook zijn gangetje, wel vaak last van maagzuur. Bah bah. En ik vind het ook snel gaan nog 15 weken
hier ook alles goed. vind het alleen totaal niet snel gaan! de weken kruipen voorbij. terwijl ik het juist in het begin 12-17 weken zo snel vond gaan
Geen nieuws goed nieuws toch!! Ik vind de tijd redeliljk gaan, maar maak me af en toe toch wel beetje zorgen of alles wel goed gaat en komt! Alvast veel plezier voor de gene die een leuk druk weekend tegemoet gaan!
hier vind ik de tijd wel snel gaan! voor mijn gevoel moet er haast gemaakt worden met de kinderkamer maar goed, daar wordt morgen weer een stuk van gedaan. dan kunnen hopelijk de meubels er snel in en ga ik aan het wassen!!
Ik heb hier ook t gevoel dat het snel gaat de tijd, in het kamertje moeten nog wel wat dingen gebeuren & helaas kan ik daar niet meer bij helpen. M'n man doet z'n best om alles te doen, want t huishouden heeft die er nu ook weer bijgekregen naast z'n baan opleiding, ons paard. Zit op t moment mezelf wel in de weg kan m'n draai in het rust houden nog niet vinden, ik hou wel rust hoor, maar ik bedoel meer dat ik alles moet laten varen wat ik wilde gaan doen tijdens m'n verlof!
ik weet wat je bedoelt hoor ik wil ook het liefst nu alles klaar hebben en doen. ik vind het ook allemaal heel snel gaan. (gelukkig maar) bij de eerste zwangerschap ging het wel allemaal heel langzaam.
Het is echt zo maart hoor meiden!! hihi.. Vriend heeft hier eindelijk van de week eens iets aan de babykamer gedaan, deel opgeruimd dan maar einde is nog niet in zicht naar mijn idee. In januari/februari zal die pas af zijn. Moeilijk me daar bij neer te leggen maar het is even niet anders. Gaan jullie nog wat doen dit weekend?? ik moet dus dit weekend thuislbijven van het werk om het rustig aan te doen.. pfft was liever gewoon op de zaak dit is toch ook niks voor mij. ga er het beste maar van maken, beetje huishouden doen en me moeder komt op visite. Enn moet de vaat met de hand doen want de vaatwasser is kapot gegaan!! Die moet dus gemaakt worden
Wij hebben net een kerstboom gehaald, ik ga de komende dagen de kerstboom rustig aan optuigen. Voordeel van zo'n tuincentrum zijn de lounchesets daar had ik me na het uitzoeken van de boom ingeparkeerd terwijl manlief de boom liet inpakken & ging betalen.
hier ook net de kerstboom in huis. straks even in de kamer zetten en dan optuigen! verder ga ik niets doen, energie is snel op merk ik.
Wij hebben vandaag de gordijnen voor de babykamer besteld en de maxicosi gekocht en daar in de babypark liepen we tegen een lamp aan die we allebei geweldig vonden en die is ook gelijk besteld helaas was die niet meer op voorraad. Ik ben heel blij want we konden maar geen leuke lamp vinden. Alles is nu zo goed al klaar, vorig weekend hebben we de kinderwagen gekocht.
Lamp is inderdaad lastig te vinden, fijn dat jullie er 1 gevonden hebben!! Ik heb zo een hyvespagina van iemand gevonden die veel digen zelf maakt en dan alles zo bijpassend, ga dat misschien wel doen of ik moet nog zo iets leuks tegenkomen in de babyshops, al vind ik het eerlijk gezegt wat tegenvallen allemaal.
Leuke lampen voor de kinderkamer zijn idd lastig te vinden, vind het allemaal niks of met disney cars erop. Wij doen gewoon spotjes niet erg leuk, maar heb nu echt geen zin in een zoektocht naar een lamp.