Bij ons hangen er nu ook spotjes, ik kijk nog wel ff verder en anders pech hoor Zebra ik zie je moet nog pcies 100 dagen
jaaa viel me vanochtend ook meteen op, grappig he ennnn morgen nog maar 99! uit de 3-getallen maar het duurt me allemaal nog veel telang hoor. Hopelijk als het januari is gaat het wat sneller. dan zitten we in ieder geval in het goede jaar
Dat scheelt al ja!!! Ik ben ook wel benieuwd hoe de laatste maanden zullen gaan met alles hihi. Klachtjes, spanningen voor bevalling en alle voorbereidingen
als het eenmaal het nieuwe jaar is gaat het vast heel snel voor ons allemaal! gaan jullie nog naar een puf club of zoiets? ik twijfel nog.....
Ik ga helemaal niet naar een cursus of net wat. Denk niet dat het iets voor mij is, en vind het ook belachelijk duur.
yoga is wel leuk, al eens gedaan. maar helaas niet in de buurt...... er is een zwangerschaps cursus waar ik denk ik aan mee ga doen. volgende week even met vk overleggen. ga ook zeker naar een borstvoedings avond.
Ik wilde graag naar zo'n voorlichtingavond in het ziekenhuis dat je de kraamkamers mag zien etc maar dat is hier alleen als je bij een gyn. loopt en dus niet als je daar niets mee van doen hebt. erg jammer borstvoeding ga ik niet geven dus cursus is daarvoor ook niet nodig
Wij hebben nu de luchtballon lamp besteld met sweet dreams erop staan. En de babykamer is met nijntje dus ik wil in het mandje van de ballon een klein nijntje doen. Kan ook niet wachten tot ik onder de 100 dagen ben!! Dat is toch weer een soort mijl paal ook als ik 26 wk ben vind ik wel fijn dan is het kindje levnsvatbaar mocht er iets gebeuren.
ja die 26 weken is voor mij ook echt weer iets van, ja toch weer een ''geruststelling'' mocht het kindje geboren worden dan mogen ze in ieder geval proberen iets te doen
OJa die informatieavonden ga ik ook heen. Het zijn er 2 1tje over borstvoeding en 1tje over de bevalling. Weet niet of je dan ook die verloskamers etc te zien krijgt. Yoga echt nog twijfelgeval hoor.. wil wel iets doen namelijk. Jullie zijn al bijna in de 26 weken meiden
Ik ga een compact cursus doen van de haptonomie dat is met 4 dames in totaal 3 avonden. We gaan hier ook naar de voorlichtingsavond van de verloskundige, ZH en ik denk dat ik zelf naar de borstvoedingsavond ga.
ik heb bij mijn zoontje haptonomie gedaan dat was erg fijn! en heb ook een zwangerschapscursus gedaan dat was ook gezellig je ontmoet andere mensen en wij hebben nu bijna 3 jaar later ook nog contact en spreken nog 1 keer per jaar wat af. maar al met al zijn die cursussen helemaal niet nodig want als het eenmaal zover is vergeetje je toch alles, dan kun je beter je geld in je zak houden en op internet lezen hoe je moet puffen. ook word het je wel uitgelegd door de verloskundige of eenmaal in het ziekenhuis.
Ik ga ook geen cursus doen, zou idd ook graag yoga doen, maar vind het ook erg duur. Het is mijn 2de kindje dus weet ook al hoe het er in het ziekenhuis uitziet en hoe het gaat met voeden en de rest vraag ik aan de kraamverzorgster.
willen jullie allemaal in het ziekenhuis bevallen of ook iemand die thuis wil blijven ? Ik graag in het ziekenhuis. voel ik me toch wat veiliger alles bij de hand zeg maar al zou ik het niks vinden om na de bevalling een nacht in het ziekenhuis te moeten blijven maargoed dat geeft mij niet de doorslag thuis te bevallen. thuis zit je ook met zoveel ''gedoe'' / viezigheid haha en de buren die me horen schreeuwen
Haha de buren die je horen schreeuwen. Nou hier ook in het zh, vind zelf ook fijn alle medische hulp binnen handbereik. En hopen daarna lekker hopelijk gelijk naar huis. ( ben al blij dat ik toch niet in BE beval, daar blijf je standaard 4 dagen)
Ik wil heel graag thuis bevallen, toen met m'n MA ben ik & m'n man heel slecht behandeld, waardoor we liever thuis blijven, tenzij het medisch noodzakkelijk is dan gaan we gewoon naar t zh ik ben d'r ook zo binnen 5 minuten.
Ben hier ook begonnen met wassen & strijken, manlief zet alles boven bij de machine & brengt alles weer beneden. Boven heb ik bij de machine een stoel staan & dan kan ik wassen, beneden bij de strijkplank heb ik weer een stoel staan. Alles wat schoon & gestreken is die ik op soort in een pendaalemmerzak en zo berg ik het voorloppig op. Als het uitloopt met het kamertje hoef ik straks niet te haasten met wassen.
Ik ben het hele weekend niet online geweest, ik ben het hele weekend op stap geweest haha. Het begon vrijdag met Wicked, jeetje wat een gave musical is dat zeg! En zaterdag even gewinkeld in Utrecht en vandaag naar de Midwinterfair. Voor mijn gevoel gaat het wel snel hoor de zwangerschap, ik ben wel al echt de weken tot mijn verlof aan het aftellen. Ik heb gewoon totaal geen zin meer om te werken en dat komt niet omdat ik mijn werk niet leuk vind maar ik heb gewoon zin om hier in huis lekker te rommelen.