ja leuk idee ik wilde het ook graag met een taart gaan vertellen. maar dan aan de opa's en oma's etc. op mijn verjaardag ben ik precies 12 weken en dan wilde ik graag deze als verjaardagstaart...
Leuk die taart! hier weten opa en oma het al. We hebben ze een speen en een Hoe word ik een goede opa en oma boekje gegeven.
hoi allemaal ik schuif hier ook naartoe! ik ben als he goed is 28 maart uitgerekend. afgelopen dinsdag intake gehad en 16 aug. de eerste echo (op mijn verjaardag) Dus ik hoop dat het een mooi cadootje mag worden. de kwaaltjes hier vallen mee, misselijk ben ik niet meer, wel heel erg moe en gevoelige (O) (O) oh ja en ik kan niks hebben en emotioneel maar ik kan me alijd nog inhouden.
Goedemorgen allemaal, Ik denk dat ik me vandaag wat beter ga voelen dan gister. Werd wat minder licht in mijn hoofd wakker en minder misselijk. Ik hoop het. Hoe is het bij jullie vandaag? @miss: hiii, gezellig dat je hier ook mee komt kletsen
hier word wat meer gekletst!! hier gaat het niet zo vandaag, vannacht slecht geslapen en ben nu heeel moe! en we hebben vakantie en ik verveel me rot! vanmiddag wat zwangerschapskleding halen wat ik via mp heb gekocht.
Ja wordt hier idd wat meer gekletst. Balen dat het vandaag minder gaat. Met mij ging het gister weer stuk minder, maar hoop het vandaag onder controle te kunnen houden. Slapen doe ik sowieso elke nacht slecht. Ik val heel snel in slaap, en na 2 uur word ik wakker en dan lig ik te draaien en kan ik nog slecht slapen, en in de ochtend ben ik dan weer rond half 7 wakker. Terwijl ik dit nooit gehad heb. Zou dat kunnen omdat je zwanger bent? Hebben jullie hier ook last van? Groeit je buikje nog steeds miss?
nou ik heb ook slecht geslapen! ben geloof ik wel 6x wakker geworden en steeds moest ik dan ook weer plassen ( of 2 druppels maar het voelt alsof je heeeel nodig moet ) maar werd net wakker en dacht HUH niet misselijk!?! en nu nog steeds niet. dus wie weet een dagje zonder misselijkheid.
Weet je ook toevallig of er iets voor is waardoor je goed slaapt? Ik word er echt zo moe van. Heb in weken geen enkele goede nacht gehad. Ben benieuwd of er geen twee baby's zitten bij je Zebra: jeeeh jij ook niet misselijk. Hopen dat het zo blijft. Gister om een uur of 8 voelde ik de misselijkheid wegtrekken. En dan hebben ze het over ochtendmisselijkheid:x
Ik ga vandaag maar eens shoppen voor positiekleding, ik krijg geen een broek meer dicht hoop dat het lukt om nog tot na de 17e het stil te houden voor iedereen. word weinig bezoekjes brengen haha
ik heb hier wel een foldertje van salus magnesium dat is een ontspanningsmineraal. misschien helpt dat?
nou ik ga maar meteen me aankleden en de stad in ( wie weet komt de misselijkheid straks weer opzetten! ) laat jullie later wel weten of ik wat heb kunnen vinden
Ook hier minder misselijk vanmorgen. Maar ik was gisterenavond laat keimisselijk en vannacht ook. . Afijn, vandaag maar eens aanrommelen in huis. Kijken of ik vandaag wél fut heb om iets te doen . Succes met shoppen Zebra .
@miss: oke, ga is op internet zoeken wat dat is dan, miss dat het werkt. @minnie: gelukkig voel je je nu beter, wat balen dat je zo misselijk was gisteravond en vannacht. Dan slaap je echt niet goed. @zebra: ja neem het er maar meteen van nu je je goed voelt, shopse
hoop dat het vandaag hier ook wat beter gaat pfff... ook ik slaap hier zo slecht. normaal slaap ik als een blok maar sinds ik zwanger ben wordt ik elke nacht wakker omdat ik moet plassen of omdat ik niet meer kan slapen. erg vermoeiend. gister avond niet zo slim gedaan, ik was naar de dierentuin geweest met mn buurvrouw en haar 2 kinderen en we waren pas om 19.45 uur weer thuis dus ik zei tegen mn vriend (uhhh man haha ) vergeet ik steeds. ''zullen we iets bestellen'' had echt geen zin om te koken. dus ik had een turkse pizza besteld nou ik heb vanacht gewoon een uur wakker gelegen van de buikpijn, dat hoef ik dus ook niet meer voorlopig!:x buikpijn is weg maar werd weer heerlijk misselijk wakker vanochtend. ga zo maar even proberen wat rijstepap te eten. zolang het vloeibaar is krijg ik het meestal wel weg 's ochtends @ zebra shopse..... niet de hele winkel leeg halen he haha
Pap smorgens ja? Ik moet er niet aan denken. Misselijkheid is alweer gearriveerd hier. Ik heb trouwens niet dat ik snachts moet plassen. Wel veel overdag.
@sheena: wel leuk hoor naar de dierentuin. Volgende keer dat je er naar toe gaat ga je miss wel met je eigen kleine Maar jij hebt dus ook last van die slapeloosheid. Alleen daarom ben ik overdag volgens mij al zo moe. Is niet fijn he. En jammer dat je toch weer misselijk bent vandaag. Hopelijk gaat het beter als je gegeten hebt. @minnie: oooh balen dat je toch weer misselijk bent. Hier nog steeds niet misselijk. Heb al appel gegeten en 2 beschuitjes. Hebben jullie trouwens allemaal gevoelige borsten? Ik namelijk niet echt. Af en toe dat ik een paar dagen iets gevoeligere borsten heb maar niet extreem. En tepels die ik af en toe niet kan aanraken, maar dat is niet altijd. Maar iedereen hoor ik er altijd over dat het allemaal zo gevoelig is, vraag me dan af of het wel goed is omdat ik dat niet heb.
Bij mij wisselt het. Al zijn m'n tepels wel altijd pijnlijk. Maar dat wil niets Zeggen hoor. Kwaaltjes wisselen per persoon.