De harde buiken herken ik ook wel, daar loop ik ook al maanden mee, al is dat wel veranderd sinds de kleine is ingedaald. Nu heb ik weer andere ongemakjes Kan me voorstellen dat je zoontje t allemaal niet meer snapt en dat je het gevoel heb op het eind te lopen. Heb je nu ook extra controles? Meis heel veel sterkte, iedere dag dat de kleine nog bij je is, is beter voor hem. Het is idd uitgestorven hier, maar was zo benieuwd hoe t nu met je was.
@Miss: wel fijn dat je in ieder geval weer thuis bent, en nu maar hopen dat hij nog even blijft zitten. Maar ik kan me wel voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. @Marsonny: ja voor jou komt het steeds dichterbij he? @hier: Morgen weer een echo omdat het buikje van ons meisje op de onderste groei lijn ligt. Dus ik hoop dat het of gegroeid is of dat het nog steeds op dat lijntje ligt anders moet ik naar het ziekenhuis. Verder gaat alles wel goed, het is de tweede week van mijn vakantie en ik geniet er echt van. Morgen begint officieel mijn verlof en ik moet zeggen ik verveel me nog niet haha. Fijne dag allemaal!
hier ook alles goed, vandaag mn eerste verlof dag voelt heel raar.... hier wel al een paar dagen echt last van steken en krampen. heb dit al wel vaker gehad maar dan zo af en toe is en nu al een paar dagen achter elkaar... verder houd ik enorm veel vocht vast, heel lastig. vanavond weer naar de vk dan ga ik het maar even op tafel leggen. want loop de hele dag met natte handen en natte voeten. steeds van die warmte aanvallen dan breekt het zweet me uit en wordt ik niet goed. van de week opeens allemaal vochtblaasjes op mn vingers. volgens mij is dat niet echt de bedoeling.. @ marsonny.... bij jou kan het elk moment wel gaan gebeuren.. spannend hoor. wou dat ik al zover was hihi
Wat is het weer rustig hier, alles goed me iedereen? Hier gaat alles goed, vorige week vrijdag een extra echo gehad omdat het buikje twee weken achter liep. Dat is nog steeds het geval maar op zich niet erg want het groeit wel en dat is het belangrijkste. Ik ben nu bijna 36 weken zwanger en ondanks dat ik echt geniet van mijn zwangerschap vooral nu ik thuis ben, kan ik ook niet wachten tot ik ons kleine meisje mag gaan ontmoeten. Maarja voorlopig geniet ik nog maar even van de zwangerschap voor ik het weet is het weer voorbij.
vond het hier ook al zo rustig. hier alles goed, de kleine ligt er al behoorlijk klaar voor. hoofdje naar beneden en al iets gedaald zelfs. verder zag vandaag op de echo alles er prima uit. we zijn er dus zo goed als klaar voor!
Vandaag extra bloed laten prikken omdat m'n handpalmen en voetzolen ook begonnen te jeuken dat kan wijzen op een over belasten lever en naast de zwangerschapsjeuk die ik al had & die ook erger was geworden, maar even laten controleren, maar de waarde waren goed. Had vandaag later op de dag een VK afspraak en we hebben de zwangerschapsjeuk besproken, want de afgelopen weken zit ik zo rond 04.00 beneden omdat ik gek word van de jeuk en daar niet meer van kan slapen & dan ga ik op de bank tv kijken. Afgelopen nacht was ik 01.00 beneden heb bij de VK aangegeven als dat zo door gaat ik uitgeput aan m'n bevalling start. Bij de VK hebben ze gekeken of ze me konden strippen, maar dat ging nog niet t rommelde al wel had net geen cm ontsluiting en het risico dat ik dan alleen, maar harde buiken van t strippen zou krijgen en t verder niets zou uitmaken had ik ook niet veel zin in. De VK stelde voor om naar de gyn te gaan om me te laten inleiden en ondanks dat we graag thuis wilde bevallen neigen we dr toch naar om t te doen, ik trek de jeuk en het daardoor niet meer slapen echt niet meer
oh jee marsonne spannend!! hier nog steeds veel last van harde buiken. heb inmiddels alweer 4 keer in het ziekenhuis gelegen daarmee maar telkens zakt het weer af. hier is de kleine nog heeel erg actief in mijn buik. ik moet ook zowiezo in het ziekenhuis bevallen maar dat vind ik toch wel fijn.
Vind t ook wel spannend allemaal, best wel suf, want voor de thuisbevalling had ik dat totaal niet. Heb net de verloskundige gebeld dat ik een afspraak bij de gyn wil voor intake/info/optie's. Ben benieuwd wat die gaat zeggen, straks denkt de gyn er anders over dan de verloskundige, na de vorige zwangerschap vind ik het zh/gyn gebeuren wel spannend, na de MA ben ik in het ZH niet zo netjes behandeld. Toen ik vannacht weer zo'n jeuk had & wakker was dacht ik dit kan zo niet door gaan.
@marsonny, blij dat je waarden goed zijn, maar erg vervelend dat je zo slecht slaapt meid. hopelijk zet de bevalling snel in @miss, en jij harde buiken, zit niet mee he! hier ook niet super, slecht slapen en afgelopen nacht deed de buik ook erg zeer, erg harde en zere buik. maar even kijken of het beter wordt. morgen weer op controle dus zal het allemaal even aangeven. de kleine ligt er verder goed voor, das helemaal prima
@Marsonny: Jeetje wat vervelend al die jeuk, ik hoop dat je dit keer wel beter behandeld wordt in het ziekenhuis. @Miss: Wat balen die harde buiken en dat je alweer een paar keer in het ziekenhuis hebt gelegen. @hier: Vannacht wakker geworden met enorme pijn in mijn onderrug aan de rechterkant. Ik weet niet wat het is, er ligt nu lekker een kruik tegen aan. Ik heb wel even gedacht dat het misschien oefenweeën waren maar deze pijn is zo constant aanwezig dat, dat me onwaarschijnlijk lijkt. Verder gaat het wel goed gelukkig en de kleine heeft er geen last van die trappelt gewoon lekker verder in mijn buik haha.
dat slecht slapen ken ik ook!! heb veel last van rusteloze benen snachts. ja kwalen heb ik zat meiden hahahaha. net bij de ha geweest want ik ehb al weken pijn in mijn mond. moet nu bloedprikken voor b12 tekort, of bloedarmoede en anders kan het ook vitamine tekort zijn. ik eet namelijk ook best slecht met namen fruit dus dat kan ook nog. ik heb vanaf week 32 al heel erg aan het sukkelen en de ha denkt ook dat het niet lang meer duurt hier. van mij mag het gebeuren!
he dames hier ook slecht geslapen elk uur gezien en zat om half 6 beneden kon echt niet meer slapen. ben ook best zenuwachtig aan het worden steeds ongi steken onderin ik denk oefenweeen. meiden met rugpijn kunnen ook rug weeen zijn hoe het in de gaten en anders de verloskundige bellen als het echt pijn gaat doen. MORGEN GESPREK MET GYN OM TE KIJKEN OF WIJ MET 37 WEK GAAN INLEIDEN DAAROM DENK IK SLECHT GESLAPEN IK BEN ER OOK ECHT AAN TOE. maar als erg een onsluiting is zal het ook wel geen inleiden worden iemand hier ervaring mee?? fijne dag verder, leuk dat het hier weer iets drukker wordt met kletsen lees altijd mee maar schrijf hier weinig
Annabel, Dat kan bandenpijn zijn. Ik heb dat ook gehad, maar dan vaak na een harde buik. Hier, Morgen om 11.15 afspraak bij de gyn
De gyn heeft ook besloten ons te gaan helpen en één dezer dagen word ik in het ZH verwacht en dan gaan ze me helpen met een nacht goed slapen en t inleiden starten doormiddel van een ballonnetje inbrengen. De gyn vond me er erg nuchter in staan toen ze uitlegde dat evt de vaccuumpomp gebruikt kan worden of dat het toch een keizersnede kan worden en ik had zoiets van dat kan bij een thuis of poliklinische bevalling die niet vlot verloopt ook gebeuren. Bij het inwendig onderzoek bleek dat ik nu wel 1cm onsluiting had t was toch nog verder gerommeld sinds maandag.
succes meid!! hier begin ik vermoedelijk nu te sukkelen met de bloeddruk, vandaag ook al hele dag harde buiken (oefenweeeen).
hee meiden zijn er er al wat bevallen hier? ik niet maar heb wel de zwangerschap from hell!! de kleine heeft gelukkig nergens last van dat is het belangrijkste. maar ik heb vitamine b 12 tekort en behoorlijk wat ook. krijg daar spuiten voor en ik heb heel erge pijn in mijn mond nu blijkt dat dat door die b 12 komt maar ook door 2 kiezen boven 1 en onder 1. boven moet ik een wortelkanaalbehandeling en beneden zit een groot gat!! dus pijn pijn pijn. nou is het ook nog zo dat de tandarts wil wachten tot ik bevallen ben want hij maakt liever geen foto nu en narcose ook niet. alleen als het echt niet anders kan. ik ben het ook wel met hem eens ik wil nu liever ook geen verdoving, ben veel te bang dat ik dan weeen krijg en dan heb ik die verdoving in mijn smoeltje. ik heb een beetje hoop dat het door de vitamine b 12 komt en dat de pijn wel minder word. gister de eerste spuit gehad en heb vannnacht geslapen als een roosje!! en de pijn is idd al minder, al doet de paracetamol ook wonderen hoor. dus ja allemaal niet leuk maar ja het einde is in zicht!! strakjes controle bij de gynacoloog.
@miss: nou nog niet bevallen hoor, maar wat vervelend dat je zo'n vervelende zwangerschap hebt. Ik heb gisteren controle gehad bij de VK en alles was goed. De kleine is inmiddels ingedaald dus ja we gaan maar wachten tot alles begint meer kan ik nu niet meer doen. Heb alles al gewassen en gestreken en alles staat gewoon al klaar haha. Maar op zich kom ik mijn verlof nog steeds goed door, de dagen vliegen echt voorbij.
@ miss... jeetje wat vervelend zeg.. wel fijn dat de spuit in elk geval een beetje helpt maarja je zit er niet echt op te wachten. hier ook nog niet bevallen... straks naar de vk terug. gister ochtend schrok ik omdat ik iets voelde knappen van binnen deed verder geen zeer of iets maar ga het strakjes wel even aangeven bij de vk. verlies wel steeds vocht maar het zijn maar kleine beetjes. en de krampen gaan gewoon door dus wel zien wel....