Hallo dames, Ik was officieel 4 maart uitgeteld, maar ben al op 26 januari bevallen van een zoon! Dat was dus even schrikken, zo 5,5 week te vroeg. Mijn zoon maakt het goed en is natuurlijk geboren. Ik kon helaas niet eerder komen vertellen ivm de werkzaamheden aan de site... Groetjes, Sue Ellen
* breaking in* Ach meiden een jaar geleden zat ik in jullie schuitje en werd mijn babyboy geboren, spannende laatste loodjes. Succes *breaking out*
@miss, balen zeg dat het allemaal niet zo lekker gaat. hopelijk komt de kleine nu snel @sheena, dat lijkt wel op een begin meid! ik verveel me ook nog niet hoor, lekker kalm aan dingetjes doen. helaas zit mannetje binnenkort zonder werk thuis, das flink balen! maar goed, komt tijd komt raad. eerst me maar richten op de kleine, de rest komt later.
Wij zijn afgelopen vrijdag de trotse ouders geworden van: demyan, antonie, jae-dong de kleine man is 7 pond en maakt het goed. We zijn helemaal verliefd op onze kleine mannetje!!!! Ik ben afgelopen donderdag avond ingeleid in het ziekenhuis, na weken bijna geen nacht meer geslapen te hebben door de jeuk en de jeuk die nog erger werd en ik aardig uitgeput raakte hebben de verloskundige en gyn besloten de kleine te halen. Begon dus niet helemaal optimaal aan de bevalling, heb donderdagnacht nog wel slaapmedicatie gekregen en heb daar ook redelijk goed op geslapen. Vrijdag ging de inleiding verder, ik kreeg zonder infuus zelf al heftige weeën die vrijwel direct op elkaar en ik trok dat niet meer en ondanks dat ik panisch ben voor naalden gevraagd om een ruggenprik, wat een verademing was dat. Tijdens de bevalling ben ik zelf niet ongehavend uit de strijd gekomen, ze dachten 1st dat ik helemaal was uitgescheurd, dus moest ook naar de OK gelukkig niet volledig uitgescheurd, maar heb wel een mooi knutselwerkje van onder. De namen: Demyan (roepnaam, spreek je uit als demjan) , antonie is naar mijn vader, jae- dong is een koreaanse naam zijn vader is geadopteerd uit korea en de naam is deels gebaseerd op de koreaanse naam van mijn man
@ marsonny... gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. leuk dat hij 3 namen heeft gekregen, zie je niet veel meer. @ suetje.... gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, hij was zo nieuwschierig naar jullie dat hij niet meer kon wachten. ik hoop dat onze kleine daar vanavond ook zo over denkt haha
ohhh wat leuk gefeliciteerd allebei!! nou lekker genieten!! hier wat vochtverlies ben benieuwd of het doorzet!!
voor jullie allemaal veel succes met jullie bevalling en @marsonny jij ook gefeliciteerd met je zoon!