maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja klopt, bij iedereen kan het anders zijn. Maar omdat ik altijd iedereen hoor over zulke pijnlijke borsten en alles krijg je het idee dat iedereen dat moet hebben. Volgens mij zijn z bij mij ook nog niet echt groter geworden.

2. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    nou hier wel last hoor... ik had 1,5 week voor mn nod al dat mn borsten zeer gingen doen en voor mijn gevoel wordt het alleen maar erger. op zich als ik mn bh aan heb gaat het wel maar het gaat nu zelfs zeer doen als ik me wil omdraaien in bed. ze doen dan echt zeer en mijn man hoeft er ook niet per ongeluk of zachtjes aan te zitten want dan krijgt hij een mep haha

mn tepels doen trouwens ook zeer, daar hoef ik ook niet aan te komen. voor mijn idee zijn ze nog niet echt groter ofzo, mn tepelhof wordt ook niet groter/donkerder en heb nog geen bultjes zoals je wel veel leest...

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @linnie, dat heb ik ook! steeds klaarwakker 's nachts. echt heel irri!

de borsten zijn heel erg gevoelig. moet 's nachts een sport topje dragen, dat helpt gelukkig.

zal ook eens internet afzoeken wat ik nog meer kan doen om goed te slapen. 's avonds douchen helpt al iets, heb ook 'slaap' muziek, helpt ook wel wat. ik zou heel wat over hebben voor een nachtje doorslapen.....

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Nee die pijn die jullie hebben heb ik echt zeker niet. Miss komt het nog.
    Zou best willen ruilen, pijn in borsten ipv miselijkheid. Is toch weer aanwezig vandaag. Dacht echt dat het goed ging vandaag:(

Maar is dus blijkbaar een zwangerschapskwaal dat niet goed kunnen slapen.

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik las net over een magnesium supplement van salus. een drankje. ik ken de floradix variant van hun. straks maar even halen!

ABC Gezondheid - Salus Magnesium

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    ja daar had miss het ook al over. Had ik ook al naar gezocht.
    Weet ook iemand die de dokter had gebeld voor dr misselijkheid. Ze heeft pillen ervoor gekregen, gaat ze dit weekend proberen, ben benieuwd wat er uitkomt. Als het helpt ga ik anders ook bellen denk ik, ook als dat al weg is zou het zoo veel schelen.

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    zo misselijk ben ik gelukkig niet. kalm aan met eten gaat nog prima.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @sheena, ik heb afgelopen week ook een shoarma/kip pizza gegeten, nou niet aan te raden! kreeg ook savonds erge buikpijn

@linnie, hier ook niet echt gevoelige borstel hoor, tepels iets meer dan normaal, maar dan moet ik er wel in knijpen zeg maar om te voelen of het gevoelig is. dus valt reuze mee

heb 2 positiejeans gevonden, maar hoe doen jullie dat ?
    want de band is bij mijn buik nog wel wat te wijd.
    gewoon dragen? want ik krijg normale jeans echt niet meer dicht

ben nog steeds niet misselijk vandaag. Weet dat ik blij moet zijn, maar voel het toch liever hoor. dan heb ik meer het gevoel dat alles goed zit :p

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @zebra: oooh jij ook geen last van borsten dus.
    Wat lekker dat je nog steeds niet misselijk bent. Ik dus toch wel weer, wil best met je ruilen hoor:p
    Mijn vriend is nu boodschappen doen en gaat ff voor me langs de apotheek om te vragen of ze iets ertegen hebben. ben lekker een weekje vrij maar heb echt geen zin om de hele week me pas in de avond goed te gaan voelen.
    Wat leuk dat je positiekleding hebt gekocht. Geen idee wat je moet doen, ik heb het nog niet en ook nog niet echt nodig. Maar denk dat je gewoon moet dragen aangezien je je gewone broeken niet meer aan kan.

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    je kan die band me een veiligheidsspeld smaller maken?
    heb ik ook gedaan in het begin.

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @zebra, is het elastiek nog te lang voor je? dan zou ik ook een veiligheidsspeld gebruiken om het elastiek op de goede lengte te krijgen. ik pas zelf nog prima in mijn broeken, wil alleen maar gebruik maken van de uitverkoop.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    op zich is het niet te lang, en onderin past het buikje wel maar boven in is dan wat ruimte, en vooral achter op de rug staat het dan wat open, hm lastig uit te leggen.
    morgen eens een foto maken

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik snap je wel, heb je ook wel met gewone spijkerbroeken. een riempje misschien?

14. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    zebra, ik snap je dat probleem heb ik ook bij sommige broeken je zou 2 veiligheidsspelden kunnen gebruiken en dan aan allebei de zijkanten 1.

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ze bedoelt de buikband die eraan zit en dat kun je niet met een riempje oplossen helaas. ik heb het probleem ook met een paar broeken. dan zit die buikband niet goed om de buik heen maar die staat zeg maar een beetje open en als je dan een truitje aan doet dan zie je dat heel goed.

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja precies dat wat miss verteld heb ik dus ook last van,
    verder de broek zit helemaal goed ook achter maar ik ga het morgen eens proberen met de spelden!

jullie snuffelen vast ook wel al rond voor babyspulletjes,
    toevallig iets tegengekomen van winnie the pooh ? ( of tijgertje, knorretje etc, )
    en dan vooral, flesjes - slabbers - spuugdoekjes
    vind heel weinig! volgens mij is pooh alweer een beetje uit de mode :p

17. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    wij hebben hier een jysk zitten daar hebben ze veel winnie the pooh

18. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    bij baby dump hebben ze ook hele leuke pooh en tiger....

bebejou verkoopt speciaal pooh en tiger, wij willen namelijk ook voor pooh of tiger gaan kijken....:D

ik heb alles al uitgezocht, de kamer, de kinderwagen haha alles

19. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
  20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Volgens mij hebben ze vaak bij de kruidvat ook dingentjes van winny the pooh.

Deel Deze Pagina