ah sheena leuk die site! dat badje had ik al op het oog en zie dat ze nu leuke bijpassende dingetjes hebben. Dat word binnenkort shoppen
ik snap m, tja dan inderdaad met veiligheidsspelden werken! hier de prenatal leeg gekocht paar shirts, lange broek, vestje en legging. alles in de sale!! heb maar magnesium bruistabletten gekocht, kon het drankje nergens krijgen helaas
Ik zou wel kunnen slapen zeg pfff vreselijk baal dat we niks kunnen gaan doen, zodra we ergens zijn voel ik me ineens niet goed. nog steeds geen misselijkheid vandaag trouwens.
Hii allemaal, Ben ik ik weer. is alles gelukt met de kleding? Justme is aardig los gegaan zo te lezen. Ik begin me nu weer eindelijk beetje goed te voelen. Heb bij de apotheek gevraagd of ze iets hadden tegen misselijkheid. Dat hadden ze niet maar ze raadde aan om de huisartsenpost te bellen omdat die een recept konden uitschrijven. Nou heb ik gedaan en kon het ophalen bij de apotheek. Zijn het gewoon reistabletten die vrij verkrijgbaar zijn. Maar ze worden idd vaak voorgeschreven aan zwangere vrouwen. Heb daar 20 minuten kotsmisselijk gestaan. Zodra ik lang moet stil staan word ik echt niet lekker. Waarom zo lang als het toch vrij verkrijgbaar is? Dus vroeg ook waarom ik dit dan met recept kon halen. Dat is omdat ze voor zwangere vrouwen de controle erop willen houden. Ergens logisch, maar nu weet kan ik volgende keer het gewoon gaan halen. Nu hopen dat het werkt. Ben nu niet meer heel misselijk, maar trekt ook bijna altijd rond deze tijd weg. Moet vanavond voor het naar bed gaan er nog een innemen, ben benieuwd morgen of het werkt. Sorry beetje lang verhaal geworden.
linnie, hopelijk voel je je daarmee beter! Ik ben nog steeds niet misselijk, ga het nu raar vinden hoor haha als je zoveel dagen echt heel misselijk bent en nu ineens niet is het wel weer even wennen maar misschien sta ik morgen weer kotsmisselijk op morgen gaan we op bezoek bij mijn ouders, ik hoop dat ik het nog kan verhullen met kleding, ben blij als het de 17e is en de echo er goed uit ziet dan mag iedereen het weten!
@zebra:Ik was donderdag ook niet echt misselijk en hoopte ook dat het over zou zijn, maar vrijdag was het er gewoon weer. Geniet maar lekker van deze misselijkvrije dag
nou dus ik moet het er vanavond nog even van nemen! zit ook heel verliefd te kijken naar het glaasje cola van vriend dronk voor ik zwanger was wel 2/3 glazen cola per avond. nu doe ik af en toe een slokje voor de smaak maar drink het niet meer, mis het wel hoor jullie nog plannen vanavond/morgen ?
waarom drink je geen cola meer? Mag je dat ook niet als je zwanger bent? Ik drink bijna nooit cola, maar soms als ik heeel veel dorst heb verlang ik naar een ijskoud colaatje. Heb vanavond verder geen plannen. Vriendin vroeg of we konden daten, maar voelde me zo niet goed dat ik daar geen zin in had. Morgen even bij mijn schoonmoeder langs en eten daar. Jij nog plannen verder?
matig met caffeine staat overal dus ik probeer het maar helemaal niet zolang t lukt niet echt plannen, lekker rustig aan
okee, heb van de week wel een glaasje gedronken in de hoop dat het zou werken tegen de misselijkheid. Maar ja dat ene glaasje maakt ook niet uit denk ik, drink het verder bijna nooit.
nee joh een glaasje kan geen kwaad. hoeveel vrouwen zullen dagelijks nog koffie drinken en dat doe ik dan weer niet, verder best gezond haha
nee geen idee caffine vrij, maar ik heb wel cola bij me in mn tas. maar dat is voor de misselijkheid, als ik ergens ben en ik word misselijk neem ik een paar slokjes cola. soms helpt het maar niet altijd... ik ga woensdag shoppen voor babyspullen (het is nog vroeg maarja) als we maandag weten dat het hartje klopt gaan we shoppen voor de kinderwagen en babykamer etc.... de winkel waar we het willen halen hebben nu namelijk allerlei acties maar die gelden maar tot 28 aug. ze hebben wel goede voorwaarden je kan het bijvoorbeeld als je wilt 4 of 5 maanden later laten leveren en mocht de zwangerschap misgaan dan kun je alles terug brengen en krijg je je geld terug en als het daar nog staat dan hoef je niet te betalen.... dus we hadden zoiets van dan doen we het maar in de actie want dan krijgen we een autostoeltje naar keuze gratis, een verzorgingstas gratis, een box gratis en voor 50 euro aan kinderkamer textiel gratis... nouja echte hollanders laten dat niet gaan toch hahaha en aangezien we dan alles in 1 keer willen bestellen krijgen we misschien nog wel wat korting hihi we wagen het er maar gewoon op en laten het dan wel gewoon daar staan, en dan pas over 4 maanden laten leveren ofzo. mocht het dan mis gaan dan heb ik de spullen in ieder geval niet thuis staan.
Sheena, die actie hebben wij inderdaad ook gezien en willen we gebruik van gaan maken. Ik heb 17 augustus de 2e echo en intake vk, dus als alles er dan goed uitziet wil ik gaan bestellen. Wij laten het dan wel gewoon alvast thuis leveren, we hebben de ruimte over om het op te slaan zeg maar en dan kan ik beginnen met het kamertje wanneer we willen. Het kozijn heb ik vorige week al staan verven met het idee van nu lukt het nog ( vriend kan het niet netjes , nouja vind ik dan haha )
volgens mij alweer een dag zonder misselijkheid! normaal zit ik rond deze tijd met moeite een beschuitje te eten,misselijk en beroerd. en nu heb ik al een beschuit en een boterham op, zonder problemen. maar het is nog vroeg. wie weet komt het straks opzetten
goedemorgen! ik hoop voor je dat de misselijkheid wegblijft dan! hier ook niet zo moe als gister (nog niet). vanmiddag verjaardag van mijn schoonmoeder dan zal ik wel weer moe worden hahaha.
Ik haat gebroken nachten. Cola drink ik trouwens ook nietmeer . Koffie ook niet, al heb ik wel decafe in huis, maar dag doe ik pas na de12 wkn. Vandaag lekker luieren, misschien een boswandeling maken ofzo
Oh en ook niet echt misselijk wakker geworden trouwens. Al voel ik me wel een beetje raar, nu ik zit te eten. Maar goed.