hier nog steeds nergens last van. zou bijna vergeten dat ik zwanger ben. maar ga er niet vanuit dat de misselijkheid nu al totaal verdwenen is
@zebra, dat zou fijn zijn! moet zeggen dat het bij mij in het weekend ook beter gaat. heb ik meer rust ofzo. lekker rustig ontbijten, aankleden enzo.
@ zebra, ja wij hebben ook zat ruimte hier, in 2009 ons eerste huis gekocht en we hadden geluk dat er hier een heel mooi nieuwbouw project werd gestart wat voor ons goed te betalen was zeg maar. dus we hebben nu een nieuwbouw hoekwoning met 3 slaapkamers en een hele grote zolder. aangezien we maar met zn 2 zijn hebben we nog ruimte zat haha... de babykamer is hier dan ook al klaar, toen het vorig jaar juni 2010 opgeleverd werd wisten we natuurlijk al dat we snel kinderen wilde dus hebben we voor 1 slaapkamer meteen behang uitgekozen wat dan de babykamer zou kunnen worden. ik heb namelijk geen printjes van balonnnen, konijnen ofzo haha... ons behangetje in de babykamer is lime groen met wit en grijs. het zijn zeg maar een soort vlechtjes... kan het niet echt goed uitleggen. zal er eens een foto van maken.. maar ik zit gewoon te twijfelen van wat als het nog fout gaat en alles staat thuis. misschien kan ik dat wel niet aan maarja aan de andere kant kan het ook zijn dat ik daar woensdag loop en zeg laat alles maar thuis bezorgen we gaan aan de slag. als je al die spulletjes ziet ben je niet meer te houden joh haha
Oi oi. Dacht rustig dvdtje te kijken met hubbie, heb ik de emmer van dichtbij kunnen bekijken ipv de tv. Bah ochtendmisselijkheid heeft zich verplaatst naar de late ochtend of begin middag ofzo.
goedemorgen, Ik ben nog niet misselijk . En heb goed geslapen, gewoon tot 10 uur. Miss dat het pilletje dus toch heeft gewerkt. Ben alleen weer licht in mijn hoofd en duizelig. Ga zo lekker groentesoepje maken, beetje zout naar binnen. Wat lekker zebra dat je nog steeds niet misselijk bent. Hoop voor je dat het zo blijft. En minnie balen dat je wel heel misselijk bent weer.
Ik ben een tikje jaloers Linnie manlief is beschuit halen. Lang leve de zondagopenstelling van AH. Dit maakt me allemaal wel wat bezorgd over morgen. De werkweek begint dan weer. Ik zie er best tegenop. En als ik kokhalzend bij de wc's zit, heb ik wel wat uit te leggen
Lekker he beschuit. Dat eet ik nu ook elke morgen, heerlijk. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet hoor, is ook echt niet fijn. Je moet je bed uit terwijl je niet weet hoe je dat moet doen van de misselijkheid, heb ik ook gehad afgelopen week. Hoop dat het allemaal beetje gaat lukken voor je.
Misselijkheid heeft zich omgezet in lage rugpijn, geen idee of dat een kwaaltje is. Heb in ieder geval geen zwaar werk ofzo gedaan waar het van zou kunnen komen Sheena, wat leuk dat je het behang er ook al op hebt zitten! Wij hebben het behang wel al in huis zilver/grijs/wit word het kamertje. Maar mijn ouders mogen komen behangen dus ik moet nog ff wachten aangezien ze nog van niets weten vrijdag met vriend naar de babydump. alvast even kijken en misschien al wat kleine frutsels kopen. en dan de week erop als alles goed is het kamertje uitzoeken zo leuk al dat babyspul wat duurt maart dan nog lang he haha
Het is maart voor je het weet. Morgen was m'n vorige uitgerekende datum, ik dacht dat die ook nooit zou komen
phoe minnie lijkt me dan ook lastig morgen hoor. of is het nu ietsje minder omdat je opnieuw zwanger bent ? ( begrijp me niet verkeerd hoor, kan het eerste kindje natuurlijk niet vervangen maar als je nu niet zwanger was, was het lastiger ? ) dacht ik doe ff wat in me mandje op de babydump site wat ik vrijdag al aan kleine dingen kan halen. tjaa... word ineens toch een heel lijstje en heel bedrag
jullie zijn al druk bezig met kamers uitzoeken dus. Ik ben er nog niet echt mee bezig. Maar het voelt nog steeds allemaal zoo onwerkelijk dat ik denk dat als ik de echo heb gehad en alles goed is, dan pas echt ga kijken en los ga. Ben zoo bang dat als ik nu allemaal dingen ga kopen en dat dan blijkt dat het niet goed is ofzo. Denk dat het een soort van zelfbescherming is ofzo. haha, ik zit soms raar in elkaar hoor. Minnie wat lijkt me dat moeilijk dat je morgen op je eigenlijk uitgerekende datum zit. Volgens mij denk je alleen maar aan dat je nu met een hele dikke buik had moeten zitten of zelfs al met een klein hummeltje in je armen. Zwaar hoor denk ik. Gelukkig ben je nu wel weer zwanger en kan je daarmee miss iets je gedachten verzetten. Jaja, maart is het voor je het weet hoor. Maar lijkt idd heel lang te duren. Maar voor je het weet denk je, shit, het moet er vandaag of morgen echt uit
linnie, ik vond het eerst ook lastig te beseffen, maar sinds we de echo hebben gehad en ik een kloppend hartje zag wil ik alles kopen en hebben. het liefst had ik morgen het hele kamertje klaar gewoon omdat het zo leuk is. maar het is een feit, mocht het nu misgaan dan zit je inderdaad met alle spulletjes. maar wij hebben dan zoiets van we hopen dan snel weer zwanger te mogen zijn en dat alles goed gaat. maar voor nu gewoon positief blijven, het komt goed en maart 2012 hebben we allemaal een klein hummeltje wel of niet stressen maakt toch geen verschil in of het wel of niet misgaat. en al alles kopen ook niet vind ik. soms hoor je wel eens van, je moet niet zo snel alles kopen, dat is de goden verzoeken ofzo, maar ik denk niet dat die dingen zo werken
Daarom denk ik ook dat ik vanaf woensdag los ga. Dan heb ik het gezien en het hartje . Maar ik was ook al zo eigenwijs toen ik overtijd was hoor, toen geloofde ik niet dat ik zwanger was. En dat ik me niet lekker voelde kwam omdat er een griepje aankwam, haha. Maar wij moeten ook nog de kamer opnieuw behangen, voor mijn vriend hoeft dat niet maar ik wil het. Is nu een beige behang met bruine vlekjes, en willen witte meubelen. Nou dat vind ik dus niet mooi bij elkaar, maar mijn vriend vind dat geen probleem. Maar ik heb hem al zover dat hij gaat behangen is verder ook geen heel groot kamertje dus moeten zuinig doen met de ruimte, maar gaat allemaal wel goed komen.
ons kamertje is ook niet heel erg groot hoor, Ik kan een bedje- commode- kledingkast kwijt en dan zet ik er een klein vierkant tafeltje (ikea) in voor wat spulletjes en dan een badje op standaard. wilde er eigenlijk nog een schoel in zetten voor het voeden maar denk dat dat toch echt wat te vol word voor de ruimte. hou er niet van als alles dicht op elkaar staat dus moet nog even kijken hoe we dat gaan doen
ja wij hebben hier ook gewoon de kleinste kamer genomen als babykamer.... ik ga als morgen alles goed is woensdag naar de dump... we gaan naar eindhoven toe omdat dat de grootste is (eventjes rijden) maar dat heb ik er zeker voor over ik ben echt zooooo zenuwachtig voor morgen.. stom he ik was niet eens zenuwachtig voor mijn bruiloft maar nu
heb zoals gezegd net even een foto gemaakt van een stukje van de muur in de babykamer... (het behang) zo ziet het hele kamertje er uit... het zijn een soort van vlechtjes, ze liggen ook een beetje op het behang dus je kunt ze ook voelen
Ik was ook heel zenuwachtig, en nu alweer voor de 17e, alleen omdat ik weet dat ik bloed moet prikken bij de vk, en ik ga altijd van me stokje tijdens bloedprikken. dus daar zie ik heel erg tegenop. maar wel fijn om ons beebje weer te kunnen zien! nog 10 dagen en dan mag iedereen het weten , eindelijk
jaa dat bloedprikken hoef ik gelukkig niet te doen bij de vk omdat ik dat allemaal al in het ziekenhuis heb gedaan voor de onderzoeken van de gyneacoloog. zij stuurt alles op naar de vk.... hiep hiep ik haat bloedprikken bij mij slaan ook altijd mn aders dicht:x en het doet zeer haha