ja dat is ook de reden dat we dit hebben uitgezocht vorig jaar, het is vrolijk en kan voor zowel j als m gebruikt worden. en ik had geen zin vorige jaar om eerst te behangen en dan wanneer ik zwanger zou zijn alles eraf te halen en opnieuw te behangen dat is zonde want het is allemaal nieuw.. vandaar alvast dit als baby behang uitgezocht en erop gedaan haha
Nou, het avondeten ging hier in de prullenbak. . Manlief heeft de kip opgegeten en ik koos voor een veilig stapeltje boterhammen. Ik ben wel inspiratieloos wat betreft beleg trouwens. Iemand goeie tips wat betreft vlees op brood? Ik zit vooral aan de kipfilet of rookvlees maar ik hoef vast niet te vertellen hoe snel dat verveelt. Oh en salami was al out of the question hè? . Lust ik ook niet trouwens. Tenzij het op de pizza ligt.
@sheena: tuurlijk ben je zenuwachtig voor morgen. Is logisch toch. Ik ben nog niet zenuwachtig maar dat gaat woensdag vast komen. Je hoort ook gewoon zo veel enge verhalen. Maar leuk hoor dat behang. @zebra: aaah nu al zenuwachtig voor het bloedprikken. Is idd niet lekker als je altijd van je stokje gaat. Ik hou er ook niet van maar is bij mij nooit mis gegaan. Ik had liever gehad dat ze eerst gingen bloedprikken en daarna de echo, dan heb je wat om naar uit te kijken tijdens bloedprikken @minnie: boterhammen gaan snel vervelen ja. Ik eet weinig brood als ik thuis ben, maar de laatste tijd heb ik zin in vers brood, met van die lekkere verse korst, boter en kaas. Heeerlijk. haha. Ik ga nu aardappeltjes uit de oven eten met cordon blue en boontjes. Lekkerrrr, ik ruik ze al. Heb echt veel trek elke keer in lekker vlees, vooral biefstuk Ennn nog steeds niet misselijk gelukkig. Ben helemaal blij.
nou mijn avond eten net ook met heel veel moeite weg gewerkt. had al zo weinig en wilde toch iets eten. voel het nu gewoon bovenin mn keel zitten volgens mij als ik mijn mond open doen komt alles er weer uit blehhhhhh... hoop zo dat ik na de 12 weken van die misselijkheid af ben
nou wij hadden macaroni, dat kreeg ik ook niet goed weg pff niet echt misselijk maar gewoon alsof het heel vies is. maar net even een droge cracker om weer op normale smaak te komen en nu voel ik me weer prima
Nou mijn eten smaakte heerlijk. Nu nog ff waterijsje pakken, lekkerr. Maar moet zeggen dat ik macaroni ook niet weg had gekregen hoor.
Snacken jullie 's avonds ook nog wel Es' wat?? Ik voel me nu bijv onwijs beroerd en eten kan het oplossen, maar ja. Wat eet ik dan?
nee snack op het moment weinig in de avond. Hoewel als ik merk dat ik trek krijg wel wat eet omdat ik dan niet met een lege maag naar bed ga en daardoor al misselijk ben. Ik eet beschuitje, of een banaan meestal. Heeel af en toe lekker chippies maar heb ik weinig trek in op het moment. Je kan ook cracottes nemen met smeerkaas ofzo.
ik eet savonds wel wat. want na het avondeten tot bedtijd niet eten hou ik niet vol - beschuitje met rookvlees - bakje vla - wat reepjes kroepoek - heel af en toe paar dropjes of een stukje chocolade maar heb nu veel minder trek. voorheen trokken wij in het weekend nog wel eens een zak chips open voor bij de film ofzo. maar moet ik nu niet meer aan denken
Van chips krijg ik maagzuur. Het zijn droge biscuitjes geworden. De cracottes met smeerkaas is een goeie!
bij mij gaat popcorn er af en toe nog wel eens in, al is het maar een klein beetje en het moet zoute zijn . zoet vind ik echt smerig.... rijstewijfel kan ook nog wel.
Dag dames, Ik zal me hier ook eens melden... een paar weken geleden zat ik hier ook nog bin een topic voor maart 2012 mama's maar kan ik nu niet meer vinden... Ik ben 8 maart 2012 uitgerekend...! Bij mij is er alleen een heel verhaal aan vooraf gegaan... ik zal t kort proberen uit te leggen. Mijn vriend en ik zijn 1.5 jaar bezig geweest om zwanger te worden en uiteindelijk de medische molen ingegaan. We hadden net de vooronderzoeken gehad en bleek toen plotseling zwanger. Op een woensdag. Ik was toen 5 weken zwanger. Omdat ik wat buikpijnklachten had hadden we donderdag meteen al een echo. Ze wist niet zeker of het er wel goed uitzag want het kon wel eens een bbz zijn... dat komt natuurlijk aan als een enorme klap! Maandag hadden we weer een echo en de gynaecoloog zag t meteen. Dit was nirt goed. Omdat ik buikpijn had moest ik diezelfde avond nog naar t ziekenhuis. Om een lang verhaal kort te maken... ik ben die avond nog geopereerd. Ze vonden een cyste op mn linkereierstok. Die hebben ze aangeprikt maar ze zqgen een verassing. Ik was gewoon zwanger en t was geen bbz! Ontzettend blij natuurlijk. Ik had die dag erna veel pijn en ben woensdag weer geopereerd. Ik had namelijk een inwendige bloeding! Daarna nog 2 zakken bloed gehad en een week later mocht ik naat huis. We hebben afgelopen vrijdag de 3e echo gehad en alles ziet er super uit! Armpjes en beentjes zijn compleet en we hebben t hartje horen kloppe.. ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger en 8 maart uitgerekend. Ik voel me op zich goed maar ben wel elke dag misselijk en heb al erg veel last van bekkeninstabiliteit maar dat komt waarschijnlijk doordat ik al hypermobiel ben... Liefs
Tjee beesie dat is een verhaal zeg! wat moet jij/jullie geschrokken zijn, maar gelukkig dat nu alles goed. Je zal nog wel onder strenge controle staan neem ik aan ? in ieder geval gefeliciteerd en welkom! volgens mij ben je van het clubje hier de eerste die gaat bevallen hier weer slecht geslapen. en ik had iets raars vannacht!! werd wakker om 3.45 ongeveer en had dorst dus wilde uit bed stappen. en PIJN!!!! auw auw, mijn hele buik deed zeer maar geen kramp ofzo, meer een soort spierpijn alsof ik in mijn slaap de hele nacht buikspieroefeningen gedaan had en nu spierpijn had. Was heel eng en nu vanochtend nergens last meer van. herkennen jullie dit of enig idee wat het kan zijn ? van google word ik niet veel wijzer, maar schrok wel vannacht pff
@sheena: hmmm zoute popcorn, dat is een goede. @beesie: jeetje wat hebben jullie al een zware periode achter de rug. Hoop dat je nu wel een beetje kan gaan genieten hoor. @zebra: Nee herken niet wat jij hebt. Maar wat ik al een tijdje heb is als ik me uitstrek, of op mijn buik lig en ff omhoog kom om iets te pakken, dat dat pijn doet bij volgens mij ook mijn buikspieren. Een soort van spierpijn gevoel idd. Maar ja, het moet natuurlijk ook uitrekken. Willen jullie trouwend thuis bevallen of in zh?
Hm, nee. Het zegt me niets Zebra. Wel vervelend wakker worden zo 's nachts. Als je twijfelt bel je toch even je vk?
Ik wil in het ziekenhuis bevallen. Alles bij de hand mocht er iets mis gaan, daarna meteen in een schoon en fris huis thuiskomen, en niet de hele straat hoeft te horen hoe ik beval nadeel dat ik nogal bang ben van alles met naalden, infuus en andere dingen maar ja keuzes maken he haha Denk dat ziekenhuis bevallen voor mij meer rust zal geven dan thuis.
Haha, ik hou ook echt niet van naalden. Ruggenprik zou ik niet durven denk ik, maar miss doen de weeen zoooo veel pijn dat een een ruggenprik makkie is. Ik ook in het ziekenhuis, heb ten eerste geen keus omdat de slaapkamer te klein is. En ziekenhuis voelt voor mij ook beter. Hoewel ik me goed kan voorstellen dat thuis ook heel fijn kan zijn. Maar goed, heb niet eens een keus dus dat is makkelijk.
Jep. Ik ben aan het werk. En het gaat wel.. Ik ga ook voor ziekenhuis trouwens. Ik hoef dat allemaal niet thuis.