maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Hallo meiden!!

Hier nog een maart mama:)
    Volgens de berekening ben ik op 28 maart uitgerekend.
    19 augustus de eerste echo, echt super spannend!
    Dit wordt ons 1e kindje.
    Het is nog heel pril want ik zit in de 5e week volgens mij maar ik voel me prima!
    Succes meiden!!!!

Liefs

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @racegirl, welkom en we gaan gelijk op! inderdaad errug pril en heel spannend. besef jij het al wel? hier moet het nog behoorlijk inzinken....

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Jeetje maart alweer gefeliciteerd dames geniet ervan

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben volgens cyclus uitgerekend op 16 maart. Ben benieuwd, want alle kleinkids van mijn ouders zijn 2 weken overtijd geboren, waarmee dit prulletje een grote kans heeft om op 1 april geboren te gaan worden.... ;)
    't Is allemaal nog wel heel spannend hier, na onze miskraam om januari. Vorige week de eerste echo gehad, waarop nu iig een dooierzakje te zien was, (bij de miskraam zagen we alleen een leeg vruchtzakje en placenta).
    Komende woensdag tweede echo en dan zouden we een hartje moeten gaan zien kloppen dus... Vond het de afgelopen week heel spannend, omdat mijn misselijkheid helemaal wegzakte, maar sinds gisteren is die weer terug en dat stelt direct gerust, (bij Thirza kotsmisselijk geweest en bij de miskraam helemaal nergens last van gehad, vandaar...).
    Aftellen dus weer. Voor de baby heb ik nog niets gekocht, maar ik heb wel alvast een winterpositiejas gescoord op marktplaats :) Als we woensdag een hartje gaan zien, gaan we dat denk ik vieren met een eerste baby-aankoop :)

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb ook woensdag een eerste echo! :) spannend he
    Ben dan precies 7 weken dus ik hoop dat er al wat zien en horen is,
    helaas nog niet bij de verloskundige,
    daar kan ik pas 17 augustus terecht maar kan gewoon echt niet meer zolang wachten.
    het voelt nog zo onwerkelijk dat ik er graag een beeld bij wil hebben

wanneer willen jullie het iedereen gaan vertellen ?
    wij denken aan rond de 10 weken maar gaat me vast niet meer lukken met de misselijkheid en een darmen buikje!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb vanavond mijn eerste echo - spannend! Bij de vk (we hebben er 3 in de praktijk) die ook de bevalling van Irem heeft gedaan, dus dat is wel heel leuk. Nu maar hopen dat alles goed is.

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hier nog een maart mama.
    Volgens mijn eigen berekening 23 maart.Het is voor ons de eerste en ik vind het allemaal erg spannend.
    Volgende week hebben we de eerste afspraak bij de vk. Ben benieuwd of er al iets te zien is.

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hier nog een aanstaande maart mama!
    Volgens mijn telling ben ik 8 maart uitgerekend. Volgens de vk 10 maart en volgens mijn huisarts 11 maart. 18 aug hebben we de eerste echo, dan zullen we zien wie er gelijk heeft!

9. Pixel2011

Pixel2011 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb vandaag geheel onverwacht onze kleine "pixel" al mogen zien op het scherm. De omstandigheden waarom zijn iets minder...
    Ik heb sinds maandag steeds wat roze rood bloedverlies en een beetje buikpijn erbij. Toch heb ik het idee dat de buikpijn niet uit mijn baarmoeder kwam.

Ik vertrouwde het niet helemaal en heb vanmorgen heel vroeg toch maar met de vk praktijk gebeld. Ik heb 9 augustus de intake staan en de termijnecho en had dus ook niet verwacht dat ik vanmorgen om 9.00 uur langs mocht komen voor een echo om mij gerust te stellen....

Op de echo was een zwarte vlek te zien met daarin een wit vlekje: blijkbaar is dat het vruchtje van onze pixel, ik vond het maar lastig om er iets uit op te maken.... Het is nu 32 mm wat past bij de duur van mijn zwangerschap. Ze wilde (ivm mijn vloeien) geen inwendige echo maken (ivm infectiegevaar), maar uit de gemaakte echo kon ze wel opmaken dat er ik ieder geval echt zwanger ben en dat het vruchtje ook de grootte heeft die het nu zou moeten hebben.

Na nog wat gepraat te hebben viel haar oog op het intakeformulier waarop staat dat ik draagster ben van GBS (groep B Streptokok). Dit kan blaasontstekingen veroorzaken en die kunnen op hun beurt weer bloedverlies veroorzaken als je zwanger bent. De kans is groot dat mijn buikpijn veroorzaakt wordt door de blaasontsteking dus vandaag of morgen mijn urine maar even op de kweek laten zetten bij de ha en een antibiotica kuur als er inderdaad wat zit.

Ben geschrokken maar ook wel wat gerustgesteld en hoop dat 9 augustus ons pixeltje gegroeid is en we het hartje kunnen zien...

10. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

@ justme66

We lopen idd gelijk op, gezellig!
    Tja het is allemaal nog heel erg onwerkelijk, soms zijn er momenten dat het opeens tot me door dringt dan denk ik: Het is echt zo. Dan loop ik naar de kast waar wel 5 testen liggen om te kijken of het echt wel waar is maar de strepen staan er toch echt!
    Ik voel me gelukkig prima maar zal blij zin als het 19 augustus is dan mag ik voor de echo, dan ben zit ik precies op de 8 weken.
    Ben zoooo benieuwd. Voel jij je ook goed en wanneer mag jij voor je 1ste echo?

Geniet ervan en succes xxx

11. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Hier nog (als het goed is) een maart mamma.
    Over 2 weken de eerste echo. Ben benieuwd aangezien ik af en toe licht bloedverlies heb.

Iedereen gefeliciteerd en ik hoop voor iedereen een fijne zwangerschap.

Liefs princess79

12. veronique23

29 jun 2009
    39
    0
    0
    mag me ook hier melden ben 11 maart uitgerekend volgens de gyneacoloog...en heb afgelopenen maandag een echo gehad en het hartje klopte als een trein :D:D

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Lijkt me zo gaaf het hartje te horen! wij hopen dat a.s woensdag te horen, ben dan volgens eigen berekening 7 weken
    dus heel benieuwd!

14. paula1984

paula1984 Niet meer actief

gefeliciteert allemaal
    hier 23 maart eerste kindje

groetjes

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het hartje zul je nog wel niet horen, dat kan meestal pas na een week of 12 :) maar zien is ook leuk!

Wij hebben gisteren de eerste afspraak bij de vk gehad en de echo was zo gaaf om te zien, gelukkig een prachtig hartje gezien!

16. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Goedemorgen allemaal :D

Hopelijk lekker geslapen?

Nou dat lijkt me geweldig om het hartje te horen kloppen, kon niet stoppen met glimlachen tpen ik het hartje zag flikkeren op het scherm :D :D

Leuk hoor al die echo''s :D vele plezier voor wie nog moet!!

Pfff voelde me lekker vanmorgen dus nam me voor vandaag heeeeel veel te gaan doen, maar nu ene uurtje later begin ik me al weer moe en misselijk te voelen bah!! Nouja in ieder geval lekker vrij vandaag!

Fijne dag allemaal,
    xx

17. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    goede morgen

ik heb 12 augustus eerts de intake en dan word er een afspraak gemaakt voor de echo maar het kan ook zijn dat ik die al bij de gyn heb want bij mijn zoontje liep ik ook bij de gyn wegens te hoog bmi en daar is nog niks in verandert

18. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hoi meiden.
    Ik meld me voor nu even af bij de maart mamma's.
    Hier gaat het helaas de verkeerde kant op. Veel bloedverlies en krampen. Volgens vk is de miskraam nu in gang gezet en is er weinig hoop meer. Dus ik trek me even terug. Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en spiek natuurlijk af en toe wel even hoe het hier gaat. Nu even tijd voor mezelf.

Liefs princess

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    princess79 , heel veel sterkte, waar we allemaal bang voor zijn lees ik nu bij jou :(

20. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hier nog een maart 2012 mama!
    Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 24 mrt uitgerekend.
    Mag 14 aug pas voor de intake bij de vk komen en daarna pas een afspraak voor een termijnecho. Jeetje wat worden dat dus spannende weken......:)

@Princess: wat rot zeg, dikke knuff voor jou en sterkte met het verwerken.

Deel Deze Pagina