maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies!!!!

Ik ga eten maken!!!!!!! Laterszzzz

2. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    zo wij hebben het eten alweer op! ohh ik heb echt last van mijn hormonen ik kan niks hebben!! ben zoo shagerijnig hahaha. en mijn zoontje is strond en strond vervelend!! en zoooo moe!! ik moet wel zeggen dat ik met deze zwangerschap lang niet zoveel mee bezig ben als de vorige. toen zocht ik alles op en hield me overal netjes aan nu ben ik wat makkelijker en niet zo stressig meer. al wacht ik wel met smart tot de 12 weken voorbij zijn want de eerste paar weken blijven spannend natuurlijk. maar de tijd lijkt ook zo langzaam te gaan. ik heb nog een week vakantie pppfftt ik heb echt de nijging om de zaak op te bellen dat ik al weer begin. ik verveel me rot!!manlief is in de tuin aan het klussen en het weer werkt ook niet echt mee hahaha.

3. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohw naar dat je niets kan hebben, ik word altijd misselijk wanneer ik mijn eten op heb en wanneer me maag denk ik weer leeg begint te raken ofzo

Pies me alleen helemaal leeg, elke half uur/uur plas ik mij wel weer leeg! is goed teken(Y)

ik zit ook thuis, ivm nieuw contract bij een nieuwe baas
    dus moest mijn vakantie opmaken, hoef alleen de nachten nog maar te draaien
    pfff verveel me ook zo, je kan ook soms beter werken, dan denken over die eerste weken:S

4. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tip: even lekker snoepjes verstoppen, en laat je zoon die opspeuren;)
    heb je even rust

ik heb 1 puber in huis!! en word daar ook GEK van!

5. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja hij heeft al genoeg snoeppies op vandaag hahha hij mag zo lekker naar bedje! papa en de buurman zijn nu met hem aan het spelen maar ons zoontje kan dat niet zonder te gillen :$

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    ik heb vandaag ook weer een mindere dag. Heb net gegeten, maar mijn maag knort zooo erg, maar heb echt geen trek.
    en moet zo uurtje sportles geven, daar heb ik helemaal geen zin in.

7. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Welkom babs. Goeie zwangerschap gewenst :).

8. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    tnx minnie

nou miss wens je succes zelfs die van mij gillen nog:S word echt stront dziek daarvan hahahah

linnie word er al moe van bij het nadenken ervan haha

9. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    thanks babs, word er ook al moe van als ik eraan denk, dus gaat wat worden. Hoop dat de braakneigingen weg blijven, haha.

Lekker hoor al die gillende kids. Ik geniet nog paar maandjes van de rust dan:D

10. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    liniie dit is jullie eerste dus???

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    ja dit is de eerste. Echt alles is nieuw voor me. heb ook geen idee wat me allemaal te wachten staat :)

12. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha heel leuk:D:pvooral die nachten voor je bvalling, en erna niet slapen met nachtvoedingen.......
    nee gekheid!!! hahaha
    maar gillende kinderen
    kinderen die oer vervelend kunnen zijn
    hahahahahah of zown puber als bij mij in huis

mag je gerust een weekje lenen hoor:p;)

13. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    ooh dus nachten voor de bevalling slaap je ook al niet goed. Gaat wat worden, haha.
    Verder weet ik wel een beetje hoe ze zijn, zit in de kinderopvang en doe peuterspeelzaal en bso. Maar beide leeftijden kan je af en toe achter het behang plakken, haha.

14. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    het valt wel mee hoor linnie, normaal kan ik dr wel tegen maar ja ik kan zelf nu ff niks hebben, en daar is mijn zoontje de dupe van maar ik krijg het dubbel en dwars terug van hem hahaha. het hoort ook wel bij de leeftijd. uitproberen, net op mijn zwakke momenten hahaha.

15. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha nou bij mij raken ze momenteel erg vaak mijn MOMENTEN

Ach hormonen!!

nee moeder zijn is erg leuk!! hou erg veel van mijn kids, en lijkt ook steeds meer te worden hoe ouder ze worden!!!

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ik maak me ook niet druk hoor, anders had ik er niet voor gekozen denk ik;).
    Maar lijkt me wel zwaar als je zwanger bent en nog kinderen hebt rondlopen. Als ik kijk naar hoe ik me voel, misselijk en soms gewoon heel moe, nu kan ik dan ff rustig gaan zitten of liggen, maar met kinderen om je heen is dat toch anders.

17. babs81

babs81 Bekend lid

9 aug 2011
    675
    0
    0
    NULL
    NULL
    alles heeft zijn ding, de 1 is ook moer dan een ander!!!

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    normaal als ik alleen thuis ben met mijn zoontje is hij super rustig maar nu hebben we 2 weken vakantie en ismijn man dus thuis en dan is hij heel druk. en daar word ik nog moeer van! dus ik kan niet wachten tot het volgende week is en dat mijn man weer gaat werken. mijn zoontje zorgt er ook goed voor dat ik smorgens goed eet dan maak ik hem een boterham zegt ie mama ook eten jaa voor de baby....hahhaha hij is 2 en een half......bijderhand he.
    gister moest ik zo lachen we stonden eerst met onse bek vol tanden zeg maar, mijn man en ik hadden een kleine discussie dus gingen tegen elkaar in zeg maar, zegt ons zoontje ineens papa mama ophouwe ja!! hahaha wij keken mekaar aan en schoten kei hard in de lach hahahaa. zooo leuk.

19. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    oh hij gaat nu met de hond naar het bos, de kleine ligt al een uur op bed dus ik ga lekker op de bank tv kijken!!

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    welkom babs :)

Ik ben echt helemaal stuk pfff
    heb vandaag vanalles gedaan en de hele dag op pad geweest, en dat voel ik nu zeg :(

mijn hele buik doet aan alle kanten pijn, alsof me lichaam zegt STOP , nu heb je teveel gedaan!

dus ik blijf hier op de bank liggen en ga morgen ook helemaal niks doen. even rust

Deel Deze Pagina