@zebra: mag je geen softijs? Nou eet ik dat echt bijna nooit dus dat scheelt, heb het me wel afgevraagd omdat ik weet dat er heel veel bacterien in kunnen zitten. Milkshake hou ik wel van, maar dat mag dan zeker ook niet? @minnie: oooh lekker kipkerrie salade. Klinkt goed. Lekker op een pistoletje. Of hamprie salade, lekkerrrrr. Mijn vriend komt zo thuis en gaan we ff ergens broodje eten ofzo, ff ontspannen en zorgen dat de dag snel gaat. Heb zooo veel trek in tomatensoep, dus denk dat ik dat ga eten.
Als je zelf een milkshake maakt (blender, roomijs, melk) dan mag het wel. En op zich kun je bij McDonalds best een milkshake kopen denk ik. Die apparaten worden goed bijgehouden. Geldt ook voor het softijsapparaat. Al zou ik het niet kopen. Maar goed, dat is persoonlijk.
Nu ik het weet dat het niet mag zou ik bij de MacDonalds helemaal niet aan durven hoor,volgens mij kijken die niet zo erg op hygiene, tenminste alle mac d' hier in de buurt zijn niet heel schoon en fris ( tja op het oog wel, maar als je goed kijkt hangt de viezigheid eraan vast brrr. ) wij eten dus ook zelden tot nooit mac
Nou dit is vaag.. krijg net een mailtje binnen : uw bestelling bij Prenatal met bestel nr 24..... is aangepast in de status verzonden. Doorgaans word uw pakket bezorgt binnen 48 uur met koeriersdienst tnt post. erg grappig! want ik heb geen bestelling geplaatst vreemd hoor, en heb net op de website gekeken maar je kunt ook alleen per Ideal of Credit Card betalen dacht heb met kijken per ongeluk op bestellen geduwt en dan op acceptgiro ofzo maar kan dus ook niet. Heb me wel aangemeld daar en datum voor de babydoos opgegeven maar lijkt me sterk dat ik die nu al krijg
Als je trouwens al een doos wilt; bij de Etos krijg je ook een zwangerdoos. Die kun je al veel eerder ophalen. Las ik toevallig op de site.
Ik heb vandaag echt medelijden met m'n vriend! Wat ben ik onuitstaanbaar! Haha Zijn er meer meiden die hier last van hebben? Ben ineens heel onzeker enzo. En vaak chagerijnig maar dat komt gewoon door de hormonen.
Het is heel lastig! Helemaal omdat ik van mezelf weet dat ik er last van heb maar het niet tegen kan houden. Ontzettende mood swings en om alles huilen! Best lastig! _______________ 9 weken en 6 dagen zwanger van de eerste!
Jeeeh echo is geweest en alles is goed. Hartje klopte en het kindje is 2,6 cm. Ze hebben drie metingen gedaan. 2x was het 9w3d, en 1x9w4d. Gaan uit van 9w3d. Toch een dagje erbij, altijd leuk Ben nu echt zooo opgelucht, nu echt lekker genieten.
Linnie: Wat leuk! Is het ook echt al de vorm van een kindje? Het lijkt mij namelijk dat het dan allemaal net iets echter wordt. Ik mag helaas de 22e pas weer, dan ben ik 12 weken. Kan niet meer wachten! _____________________ 9 weken en 6 dagen zwanger van de eerste!
linnie gefeliciteerd! spannend he om er te zijn en het te zien. weet je hoeveel BMP het hartje was ? Ik wil het nu altijd weten omdat ons kindje 141BPM had ben ik zo benieuwd wat gemiddeld is
Nou het is dat ze zei waar het hoofdje zat enzo, anders had ik het niet geweten hoor, haha. Maar het bewoog ook een beetje. Zoo leuk. Heb geen idee wat de bpm was, eigenlijk ook niet gevraagd. Neem aan dat het goed was, aangezien ze zei dat het er allemaal goed uitzag. Kan het ook niet terug vinden op de echo eigenlijk.
Hallo allemaal Jeetje zeg....ik ben terug van de vakantie en het forum van de maart moeders zit al mooi vol!!!!! Had voor de vakantie ook al mee gemailld, maar nu is er al weer een heel ander groepje!!!! Leuk! Ben morgen 9 weken zwanger. Voel me prima, af en toe wat steken (maar dat hebben er meer las ik). Gisteren voor t eerst naar de vk geweest. Had gehoopt op teken van leven maar helaas, ze gingen niet op zoek naar het hartje. Het was alleen een gesprek. Mijn echo pas volgende week vrijdag!!!! Jeetje zeg.....sommigen van jullie hebben al heel vroeg een echo gehad. Wat een verschil he??????? Hoe zit het met jullie met sporten????? Heb afgelopen weekend nog gebeachvolleyd (4 tegen4), maar nu vroeg mijn vriendin of ik zaterdag mee deed met een toernooi 2 tegen 2 (dat is wel wat intensiever en mee geplof in t zand ). Zij weet nog niet dat ik zwanger ben!!!! Denk dat ik maar gewoon mee doen, heb er wel zin in! Lees overal dat t kindje goed beschermd is. Wat kun je er dan al onzeker en zuinig mee zijn he????? Is er van jullie nog iemand die nog aan een teamsport doet (waar gedoken wordt?). Geniet lekker van de zwangerschap en tot mails!!!!!!! Lila x
leuk joh nog een weekje dan zijn wij ook weer aan de beurt gelukkig sochtends 10.00 dus geen dag in spanning!
lilaatje, ik zou het niet doen hoor. Alles is natuurlijk goed verpakt zeg maar, maar echt vallen op de grond is toch wat anders dan ''normale'' bezigheden Ik sport zoiezo niet dus nu ook niet
Krijgen jullie al een buikje? Die van mij groeit namelijk enorm! Zal zo weer is een foto maken en die posten. Hebben jullie ook al foto's gemaakt? Wel leuk om de groei bij te houden _________________ 9 weken en 6 dagen zwanger van de eerste!
Ja mijne groeit ook hoor! In mijn album zie je een foto van 7 weken precies, en a.s woensdag met 2 weken plaats ik weer een foto, doe het nu even om de 2 weken. tot je grote verschillen gaat zien per week
hey meiden, even een dagje wezen shoppen en wat moet ik veel bijlezen zeg haha... @ linnie wat fijn dat je een goede echo had, stelt je toch enigzins gerust he! nou ik ben echt helemaal kapot, wat een lange dag we hebben bij de baby dump onze inkopen gedaan, uiteindelijk ruim 3700 euro kwijt haha.... en dan hebben we nog niet eens alles nouja het is voor een mooi doel toch, de rest vragen we wel kado de meest belangrijke spullen die je echt in huis moet hebben, zijn nu besteld. helaas was de kinderwagen pas over 10 weken leverbaar en aangezien we alles in 1 keer bezorgd willen hebben wordt alles dus waarschijnlijk ergens eind oktober thuis geleverd en kunnen we dan rustig aan de kamer beginnen voor ik te dik ben haha
@sheena: woww, 3700 euro. Wat een geld he. Maar leuk hoor. Ik moet ook nog steeds foto van mijn buik maken, maar eigenlijk zie je nog niet heel veel hoor, af en toe wel, als mijn darmen een beetje meewerken