maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
  2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jezus sheena! wat een bedrag zeg.
    Wij gaan vrijdag maar hoop toch echt dat ik dat niet kwijt ben :p

hebben ze dingen als badjes, badstandaarden, waskussens, luieremmers en die dingen gewoon op voorraad in de winkel ?
    zodat je het zeg maar gewoon daar op een karretje kan zetten en meenemen ?

aangezien ik liever alle grote spullen bestel, en klein spul gewoon wil meenemen.
    anders vind ik het zo'n gedoe met controleren van de bestelling als ze kleine dingen bezorgen

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    robin, gaat bij jou ook hard zeg!
    pas jij je normale broeken nog ?

Ik niet hoor, ben al aan de positiejeans, de band is nog wat wijd
    maar die sla ik nu gewoon een keer om van boven
    en dan zit het prima

Sheena, mag ik vragen welk kamertje jullie gekozen hebben ?

4. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
    Zebra: Ja gaat echt hard! En het is er echt maar 1 haha!
    Ik draag ook al positiebroeken. Ben gister met mijn moeder het dorp in geweest maar blousjes worden ook al moeilijk omdat mijn borsten er niet meer in passen, haha. Die positiebroeken zitten trouwens heerlijk!

Sheena: Wat een geld! Ik heb het geluk dat mijn ouders de babykamer die ze bij ons (zus,broer,zusje en ik) hebben gebruikt nog hebben. Super mooie spullen! Likje verf en klaar. Dat zijn denk ik nog wel de duurste uitgaven. En de kinderwagen krijgen we van mijn ouders als cadeautje dus daar hebben we ook wel geluk mee! Maar je hebt vast hele mooie spullen nu! Nieuw is eigenlijk ook wel leuker!

5. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb nog een grotere buik volgens mij.:$

6. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
    Foto! ;)

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    nou dit is mijn buik ben nu 7 weken!

8. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
    Ik zie net je foto op je profiel.
    Jij kan het zeker niet meer verbergen?

9. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ehh nee niet echt, iedereen weet het ook al we wilde eigenlijk wachten maar je ziet het op de foto die ik net geplaatst heb dat gaat echt niet, ik kan mijn eigen broeken niet meer aan. (al 2 3 weken niet meer hoor)

10. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
    Zo! Denk dat mensen niet geloven hoe ver jij bent?
    Wel een hele mooie buik! En ik maar denken dat die van mij
    ongewoon was, maar zie inderdaad meer grote buiken
    die al zo vroeg te zien zijn!

11. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hahaha nee klopt iedereen zegt weet je zeker dat het er maar 1 is! en ze geloven het idd niet. de verloskundige vind het normaal bij een 2 de.

12. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
    Bij een tweede gaat het inderdaad harder.
    Voor mij is het de eerste en ik schaam me op de
    een of andere manier nog een beetje voor m'n buik.
    Aangezien ik het probeer te verbergen lijkt het alsof ik
    in 2 maanden 10 kilo ben aan gekomen haha.
    Mensen zeggen dat ook gewoon.

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja snap ik ook wel je ziet het ook wel aan je hoor

14. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Hm. Een ochtend niet misselijk. Es' kijken wat dat verder wordt vandaag. Wie had er nou zoveel geld uitgegeven? :D damn. Dat zijn wij gelukkig niet kwijt. (neem zon beetje alles van m'n zus over).

En mijn buik doet ook al wel aardig mee trouwens. :) maar Miss wint wel ;)

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    dank u dank u!!
    ik heb gisterenavond mijn angsten bekend gemaakt aan mijn man. ik heb zelf het idee dat het er 2 zijn. nou kom ik net beneden heeft hij de hele nacht op de bank gelegen hij kon niet slapen ahhhh sneu he.
    het zit wel heel erg in de familie bij hem en schijnbaar bij ons ook:$
    ik kan niet verklaren waarom ik dat gevoel heb maar ik hoop het wel zo snel mogelijk te weten.

werd net wakker en heb buikpijn!!! lijkt net of ik ongie ben maar dan zonder bloed. is dat normaal? doet best wel pijn.
    ik wou net schrijven wat een luxe mijn zoontje slaapt nog maar nu ik dit type hoor ik hem al hahahaha (jammer)

ik zal hem dr snel uithalen voordat mijn man weer wakker word.

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @minnie: lekker voor je een ochtend niet misselijk.

@Miss: oooh je denkt echt dat het er twee zijn. Ja je hebt ook al zo'n dikke buik dat het natuurlijk zomaar zou kunnen :). En als het in de familie zit is de kans helemaal groot. Wel leuk hoor twee, toch?

17. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    nou eerlijk gezegd zou ik dat niet zo leuk vinden.

we hebben net een klein huisje gekocht en daar hebben we simpelweg geen ruimte voor, plus ik denk dat ik dan mijn baan op kan zeggen want dat is wel heel veel zorg in 1 keer. en mijn schoonmoeder past nu 2 keer in de week op mijn zoontje en de 2 van mijn schoonzus en die kan dat er niet bij hebben dus zit ik dan zonder oppas. ik heb nog wel een oppas maar die moet ik betalen ja en da word ook heel duur met 2 kleintjes. en ik zie het echt niet zitten om dan mijn baan op te zeggen die paar uurtjes die ik werk heb ik nodig, ik wil dr ook weleens uit, ben nu al soms blij als ik naar mijn werk kan.
    nee heel eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten. maar ja als het zo is dan is het zo, ik zou nooit om die reden een kind weg laten halen hoor!! dat zou ik alleen doen als het zwaar gehandicapt zou zijn of als ik geen huis en baan zou hebben en het dus echt niks te bieden heb. ik heb een huis en een baan en een man dus het KAN allemaal wel......maar ik hoop toch dat het er maar 1 is.

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @miss: ik begrijp je wel hoor. Ik was ook heel blij dat het er eentje was. Ik heb er niet eens over nagedacht dat het er twee hadden kunnen zijn, ging ik echt niet vanuit. En tuurlijk als het zo is dan is het zo, maar komt zo veel bij kijken. Zei idd ook tegen mijn vriend alleen kinderopvang al, je bent voor alles het dubbele kwijt. IK hoop voor je dat het er eentje is. Maar ja omdat je al zoo'n dikke buik hebt is er natuurlijk een kans dat het er twee zijn. Volgende week weet je het eindelijk toch?

19. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    de verloskundige zei dat je aan mijn buik nu nog niet kan zien of het er 1 of 2 zijn.
    dat ik nu al zo rond ben was vrij normaal voor een 2 de en ze wist nog dat ik dat bij mijn zoontje ook snel had. en ik ben vrij klein 1.59 dus jaaaa dan valt het sneller op. ik was niet superdun maar ook niet echt dik toen ik niet zwanger was hadg ewoon nog een klein buikje.

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    oooh dus er is nog hoop gelukkig. Ja en bij een tweede groeit het ook sneller idd. Het is nog even afwachten he. Wel spannend hoor.

Deel Deze Pagina