Niet misselijk kan worden doorgestreept. Ugh. Wat spannend als het er 2 zouden zijn Miss. En eng ook wel natuurlijk, maar als het er 2 zijn, dan vormt je leven zich daar ongetwijfeld naar. .
wij gaan met de stoomtrein vandaag dat is een grote wens van mijn zoontje van 2 en een half. ik ben benieuwd hoe hij het vind!! we zijn al vaak wezen kijken maar hebben er nog nooit in gereden.hij kan wel uren rondlopen bij het stoomtreindepot.
@ zebra, volgens mij hebben ze niet alles op vooraad zeg maar van bad spullen etc. omdat ik een leuk mandje had gezien van pooh bij de badspullen en later was het weg uit het rek en toen zeiden ze van ja we hebben er maar 1 van. ze hebben ook alleen maar kleine winkelmandjes dus je kunt er ook niet echt veel in kwijt zeg maar. ik heb alles incl de kleine dingen dus gewoon besteld en laat alles in 1 keer leveren. wij hebben als kinder kamer Athene genomen, omdat de kleuren bij de kamer passen en vond het een leuke speelse kamer vanwege de aparte kastjes en lades. (wilde iets anders dan standaard zeg maar) verder hebben we voor de inrichting tijgertje en pooh genomen dus we kunnen afwisselen, heb namelijk het dekbed van tijger en van pooh net als was kussen hoes enzo. dan kan ik de ene keer pooh en de andere keer tijger doen. konden namelijk niet kiezen tussen die 2 haha en je hebt van heel veel dingen toch meerdere stuks nodig dus dacht nou dan maar pooh en tijgertje.
Oh wat jammer dat er dan niet veel op voorraad is! Ik dacht morgens eens even flink in te slaan, nou word maar eens kijken wat ik mee kan nemen en verder toch maar laten bezorgen dan, zit niks anders op
misschien hebben ze alles wel, ik weet het niet zeker. het is alleen jammer dat ze geen karretjes hebben alleen mandjes want daardoor kun je al niet veel meenemen, of je moet tig keer heen en weer lopen.. heb jij al een kamer op het oog???
Ja ik wilde eigenlijk het badje, badstandaart, een muziekmobieltje, luieremmer, hangers voor de kledingkast, waskussen en zulke dingen al meenemen. ( lekker handig in een mandje haha , had echt gedacht dat ze een karretje ofzo hadden ) Wij twijfelen tussen kamer Ambiente of Texas, aangezien wij het hele kamertje in grijs/wit tinten willen nemen lijken mij deze wel een van de mooiere jullie kamertje vind ik ook heel erg mooi ( lijkt een beetje op de Ambiente ) maar ik vind het jammer dat de kledingkast zo'n klein stukje heeft om te hangen
wij hebben in onze kast 2 hang kastjes dus op zich hebben we wel hanggedeelte. in het echt vond ik het in ieder geval wel ruim genoeg, denk dat je toch veel ophangt vind ik altijd wel handig. luieremmers hebben ze wel in doze liggen geloof ik maar dat is maar net wat je wilt. als je een gewone luier emmer neemt van bijvoorbeeld pooh ofzo dan hebben ze er maar 1 staan geloof ik. wij hebben een luchtdichte luieremmer van diperchamp genomen en deze hebben ze dan wel op vooraad in dozen. maar net als de badjes daar hebben ze er maar 1 van en bijvoorbeeld waskussens hebben ze wel weer meerdere van liggen. het verschilt echt per product.. ga zo even spieken naar de kamertjes, wij hebben ook alles grijs/wit tinten gekocht...
ja die Ambiente lijkt wel op ons kamertje ja.. haha bij ons kamertje zijn die grijze vierkantjes lades, bij de ambiente zijn dit handsvaten geloof ik he?
Ja klopt. Nou ik zal eens kijken wat ik alvast kan meenemen, en anders word het toch maar een hele lijst bestellen en dan maar bij levering heel goed kijken of we alles hebben heb er zin in! morgen lekker shoppen volgende week woensdagavond mijn ouders het nieuws vertellen en dan maar meteen vragen wanneer ze het kamertje willen komen behangen hahaha
sheena, hebben jullie ook al een matras gekozen ? Wij twijfelen heel erg, dus morgen maar even wat advies vragen. Ik zit te denken aan deze : Aerosleep Matrassen | Matrassen | Baby-Dump
wij hebben de aerosleep genomen, omdat dit het ''veiligst is'' als je de aerosleep neemt moet je ook de overtrekken van aerosleep nemen, andere overtrekken kunnen daar niet op. deze kosten wel wat meer dan normale overtrekken maarja voor mij gaat veiligheid en hygiene voor... neem aan voor jullie ook
Linnie, fijn ook een goede echo!!! Ik ben gister ook geweest... leuk!!!! Was super druk aan het bewegen en zwaaien, echt onwerkelijk! Ik ben nu precies 10 weken denken ze, volgende week officiele termijn bepaling.. Ik heb het vandaag ook gewoon helemaal bekend gemaakt op FB haha kon het niet meer houden en de gynacoloog zei dat het nu ook meer dan 97% kans is dat het gewoon goed gaat! ppfffff We gaan ook voor complete Aerosleep matras met die cover erbij voor 150,- bij Prenatal.
Hii allemaal, Heb niet helemaal terug gelezen hoor. Net lekker uit eten geweest omdat mijn ouders terug waren van vakantie. Was gezellig. @lau85: Wat leuk ook dat je een echo hebt gehad. Maar je bent nu dus 10 weken? Dan schelen we niet veel. Ben nu 9 weken en 4 dagen. Maar die van jou bewoog ook al echt veel? Leuk hoor, die van mij sliep zeker, die lag heel rustig, maar ging op een gegeven moment wel een beetje bewegen ook. Echt zoo leuk. Hoe groot is de jouwe nu? Maar waar zit het hoofdje? sorry hoor, ben echt drama in echo's kijken, moet echt aan me uitgelegd worden, haha. Het is dat de vk mij vertelde waar het hoofdje zat want ik dacht aan de andere kant
Hoe is het met jullie ? Hier alweer! geen misselijkheid , volgens mij is het bij mij nu al gestopt. op zich fijn zou je denken maar maakt me ook onzeker hoor! is nu al dag 4 dat ik geen kwaaltjes meer heb, op iets vermoeidheid na dan straks gezellig shoppen en dan op naar woensdag Wou dat de echo vandaag was, wil geruststelling! herkennen jullie dat ?
Ik ben ook nog niet misselijk. M'n boobs zijn wel explosief gegroeid. Ben je er nog achter wat die buikpijn had kunnen zijn zebra? Fijn dat je niet meer misselijk bent misschien heeft t bij jou z'n hoogtepunt bereikt.
De buikpijn geen idee, misschien te druk geweest, heb er daarna helemaal geen last van gehad Mijn tepels lijken groter borsten zijn ook wel iets groter maar dat merkte ik al de week voor testen
Hm, vreemd Zebra. Het lijkt alsof de misselijkheid zich hier pas openbaart als ik op m'n werk zit. Bahbah.
hoi allemaal, ik raak toch lichtelijk in paniek hier!! Mijn buik is zoo huge!! heb net bij buikfoto's zitten kijken maar ik ben net zover met mijn buik als mensen die 20 tot 27 weken zijn!! En heb even gegoogled op tweelingen maar begin toch sterk te geloven dat we toch weleens een tweeling kunnen krijgen!! En dat is heeeeel angstig. ik heb hier bij de verloskundige op zwp een bericht gestuurd hoop dat ik snel een second opinion krijg!!