maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tjee miss dat is wel even vreemd dan ja!
    Ik ben ook erg blij dat wij starten met 1 kindje,
    2 babys tegelijk lijkt me erg heftig, en zeker voor ons omdat het de eerste is, alles nieuw en onwennig.

Ben benieuwd zeg! maar misschien heb jij gewoon snel een buikje, zou natuurlijk ook kunnen
    maar snap dat je het zeker wilt weten!
    Is toch even een hele aanpassing als je 2 kleintjes in je buik blijkt te hebben

2. Lau85

Lau85 Actief lid

26 mei 2011
    179
    0
    16
    Vrouw
    @ Linnie: Hoofdje is helemaal rechts dan de armpjes, buikje en beentjes! :)
    Kleine was erg aan het bewegen ja, zo leuk om te zien!
    De lente was 3 cm nu.. en zit nu op 10,1 ong. volgende week echte termijn bepaling.. omdat ik dacht net iets verder te zijn..

3. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ zebra, veel plezier met baby shoppen vandaag:D

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @lau: ooh dan had ik het toch goed gezien het hoofdje en alles idd:)
    Ja we schelen dan maar 3 dagen ofzo, maar je hebt echt zooo'n andere echo dan ik. We; grappig hoor. De mijne lag zeker lekker te chillen ofzo, haha. Bewoog af en toe een klein beetje en lag lekker op zijn buikje. Ik zal de foto ook is proberen erop te zetten.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo daar ben ik weer, druk geshopt!
    heb min of meer alles al besteld :D op een kinderwagen na want die hoop ik van mijn ouders te krijg haha
    en we zijn er ook nog niet uit welke het word.

verder komt het kamertje en wat klein spul ( badje en waskussen enz. ) volgende week al!
    kamertje was op voorraad dus dacht waarom niet :D

en de rest komt 1e week november
    ( box, matras, autostoel, baby swing, lakensets, boxkleden, voedingskussen etc )

dus dan denk ik dat eind november het kamertje al helemaal klaar is :D
    lekker op tijd haha

6. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
    Zo, ik heb net aan mijn leidinggevende op mijn werk vertelt dat ik zwanger ben!
    Best eng maar hij reageerde heel blij en leuk! :)

Gelukkig al twee dagen geen last van misselijkheid.
    Ik krijg alleen wel steeds sneller en vaker honger, ookal heb ik geen zin om te eten, haha.
    Volgens mij is die kleine flink aan het groeien want de steken in mijn buik zijn heftig vandaag!

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

zo ben weer terug van een weekje vakantie!
    goed te lezen dat het goed gaat met jullie!!

Leuk joh, dat sommige al mooie echo's gehad hebben en ook al kamertjes aan het shoppen :D hihi.. Superr!

8. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ zebra, das lekker zo snel al

het is dat bij mij de kinderwagen zo lang duurt anders had ik het ook eerder geleverd maarja vond het handiger om alles in 1 keer te laten leveren.... moet dus wachten tot eind oktober.....

lekker man kun je straks al beginnen aan je kamertje.... ben gewoon jaloers:p welke kamer is het uiteindelijk geworden?

en welke spulletjes heb je gekozen... je zat toch ook te kijken voor pooh of tijgertje

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wij hebben gekozen voor kamertje Ambiente, en de accessoires van Tijgertje ( badje, waskussen etc )
    verder wil ik zelf nog een kastje van Ikea bij nemen voor op het kamertje. in de onderste 2 vakken dan bakken voor opslag van knuffels, en daar kan ik dan de luieremmer opzetten zodat ik niet helemaal hoef te bukken ( vind ik eng met kindje op de commode )

EXPEDIT Open kast - wit - IKEA

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Moeders voor moeders komt maandag om 10.30! leuk!

Voel me de laatste dagen echt iets te goed vind ik, helemaal niet meer misselijk, geen gevoelige (.)(.)
    maar vriend zegt, geen zorgen maken! we hebben een kloppend hartje gezien en nergens bloed gespot dus het is allemaal goed

11. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @zebra: kan me voorstellen dat je je er onzeker door voelt hoor. Zou ik ook hebben, maar denk er idd aan dat je een kloppend hartje hebt gezien.
    En de klachten kunnen komen en gaan he. En hele pijnlijke borsten heb ik nog steeds niet. Nu heb ik het idee dat ze iets gevoeliger worden.

Ik heb de intake gehad vandaag. Ging goed. Wij hebben besloten om niet de combinatietest te doen. Ze heeft heel goed uitgelegd hoe het werkt en vonden het geen meerwaarde. Denk dat ik door die test alleen maar onzeker word de hele zwangerschap.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wij hebben a.s woensdag de intake en echo, dus moet nog ff wachten op zekerheid
    wij gaan ook niet voor een combinatietest

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    wij hebben dinsdag op mijn verjaardag de echo voor de combinatietest.

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat spannend miss! en op je verjaardag wat leuk! Hoe oud word je ?

15. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Aaah komt allemaal wel goed woensdag. Maar herken je gevoel, het is heel spannend.

16. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    30 jaar alweer!!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou uit de 20-tig tallen! :D vier je het ook dinsdag of doe je er verder niets speciaals aan ?

Ik heb net een lekkere vlaai besteld voor a.s woensdag
    hoop mijn ouders te kunnen verrassen met een vlaai en mooie echo foto! wat zullen ze verrast zijn :D

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    nee ik vier het de 20 ste want mijn familie komt uit brabant dus die kunnen door de weeks niet hier komen. en aangezien ik savonds ook werk is het niet handig door de week. en dinsdag komen er ook wel een paar mensen. mijn beste vriendin gaat mee naar de echo want mijn man kon nu onmogelijk vrij krijgen. (flink balen) maar hij vind het niet zo heel erg. de rest van de echo's gaat hij wel mee hoor. maar maandag begint hij weer en het is te kort dag om vrij te vragen.
    maar ja het is zo mooi opgelost, als ik maar niet alleen hoef dan zijn we allebei blij! nou nog hopen op goed nieuws dinsdag!!!

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja spannend zeg! zal vast goed zijn
    gaan we gewoon van uit :)

20. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Dat had ik ook. Wij gingen voor een 10-weken echo en hadden al een hartje eerder gezien. Toch was het mis. Die eerste 12 weken zijn gewoon heel belangrijk en gebeurt er van alles.

Maar ieder mens is anders, iedere vrouw is anders, iedere zwangere is anders. Het hoeft niets te zeggen dat je nergens meer last van hebt Zebra. :) Van het positieve uit gaan!

Ik heb trouwens even opgezocht welke kamertjes jullie gekozen hebben, maar dat zijn leuke kamertjes dames. :D. Daar zal prima in geslapen worden over een maand of 7 :p.

Deel Deze Pagina