maart 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moedertje3, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb dat ook met mijn borsten ze zijn al 2 keer zo groot en mijn bh's snijden in het midden tussen mijn borsten in is het helemaal stuk. maar als ik een gewone bh aan doe dat ziet er niet uit!!

hier nog een probleem, de laptop gaat stuk heb beedscherm valt telkens naar beneden :$

wij gaan nu ff op visite bij vrienden.

2. BellaBini

BellaBini Lid

14 aug 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Ik lees al vanaf het begin mee, maar heb me nog steeds niet aangemeld. Ik was veel te onzeker of het wel of niet goed zou gaan. Maar gelukkig ook veel herkenning en uiteraard veel leuker en fijner om met elkaar te delen.
    Ik ben zwanger van de derde. Mijn oudste twee meiden zijn 10 en 8 jaar. Dus het is alweer een tijdje geleden. Alles voelt weer als nieuw en het lijkt wel of de onzekerheid groter is dan bij de eerste twee. Heb ook behoorlijk wat bloedverlies gehad en heb ter geruststelling ook een echo gehad en dat zag er op dat moment goed uit. (een mooi kloppend hartje) Kreeg ook de echo omdat we een dag erna op vakantie zouden gaan en het zat me helemaal niet lekker, dus vond het toch erg fijn dat ik zo snel nog voor een echo kon. En dat alles goed was, was helemaal een opluchting. Voor degene waarbij het mis is gegaan, ik leef enorm met jullie mee. En de anderen allemaal van harte gefeliciteerd!
    Ik mag volgende week weer voor een echo om de termijn te bepalen, want ik weet het niet precies zeker. 2 jaar geleden waren we heel bewust bezig om zwanger te worden, maar toen lukte het niet i.v.m. een te traag werkende schildklier, mijn internist zei dat ik daardoor verminderd of niet vruchtbaar was. Maar zodra mijn waarden beter zouden zijn de kans op vruchtbaarheid wel weer terug kon komen. Nou de laatste controle waren mijn waarden voor het eerst goed en promt de volgende maand was ik zwanger, dat kwam een beetje als een verrassing, we waren er niet meer heel erg mee bezig, zoals in het begin. Maar een zeer welkome verrassing. Mijn beide dochters al verteld en die zijn helemaal door het dolle heen. Heel leuk om te zien en dat ze het zo bewust meemaken. Geweldig!
    Afgelopen week een paar daagjes weggeweest met mijn vriend naar Praag, dat was erg leuk, maar toch zeer vermoeiend, ik moest erg rustig aan doen en ben van wc naar wc gegaan. Moest wel 30 x op een dag plassen en daarbij iedere stap die ik verzette pijn in de rug en daarnaast ook toch nog beetje bloeden.(gelukkig is dit nu sinds een paar dagen helemaal gestopt) Van de hele week hebben we zeker 2 dagen op de hotelkamer gehangen en relaxed omdat ik echt moest bijkomen. Maar we waren lekker met zij tweetjes en konden daardoor ook lekker rustig aan doen.

@miss misschien heb ik het gemist, maar ik zat iedere keer in spanning af te wachten hoe het was afgelopen, zitten er 2?

Oh ja ik ben ongeveer nu 10 weken, maar volgende week dus de termijnecho en dan eindelijk een uitgerekende datum.

Nou eerst zo maar es. Hoop dat ik nog gezellig mee mag kletsen

3. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Welkom Bella! :).

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Welkom BellaBini! wat leuk al een derde :)

Ik kan echt niet wachten tot woensdag pff
    vriend pest me steeds.. nog 3 nachtjes slapen.. haha
    maar ben ook net een klein kind zo graag wil ik dat het woensdag is!

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @bellabini: welkom. Gelukkig dat ondanks het bloedverlies het toch allemaal goed is, maar daar word je zeker onzeker van.

@zebra: jaja nog maar 3 nachtjes slapen. Maar herken het hoor, ik had het ook, de dagen leken te kruipen. Maarrrr, ooit wordt het woensdag hoor, haha.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha ja hopelijk wel!
    morgen komt MvM, dus dat is ook wel leuk, toch ook een beetje bezig zijn met de zwangerschap :)

7. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    ja en mvm doet toch ook nog een test?

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja klopt, moet een potje ochtend urine bewaren

9. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Wij hebben morgen alweer een echo. :eek:. Gaat snel!

Zal wel een lange werkdag worden, want het is pas om 8 uur. Maar goed.

Geduld loont hopelijk Zebra ;) voor ons beiden!

10. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ooh jullie hebben allebei een echo. Wat leuk. Spannend hoor

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh minnie wat fijn dat jij morgen al mag!!
    ruilen ? ga ik morgen mag jij woensdag :D
    gelukkig mag ik woensdagochtend om 10.00 al
    dat is wel beter dan pas savonds. hele dag in spanning haha

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    ooh shit, ja ben weer wakker hoor, zebra heeft het natuurlijk woensdag. haha. Hoe kom ik dan toch bij jullie allebei morgen.
    Maar zeker lang wachten tot 8uur morgen. Eerst werken en dan gaat de tijd wel snel hoor.

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zwangerschapsdementie :D

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    hahhaa, ja blijkbaar vergeet ik soms wat voor dag het is.

15. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Jah nou. Wel spannend hoor. Al dat misselijke geeft wel hoop maar als we de 12 wkn voorbij mogen komen zijn we ook heel blij.

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    KOmt goed morgen minnie. Denk je dat je morgen misschien iets minder onzeker bent als je blijkt dat morgen ook nog alles goed is?

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik hoop ook echt zo dat het woensdag allemaal goed is,
    denk dat ik dan niet meer zo stress hoor, ook al word 12 weken eigenlijk aangehouden.
    als ik 2x een kloppend hartje gehoort heb denk ik dat ik tot die 12 weken wel rust in mn hoofd heb

18. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Ik weet het niet. Die 9 weken blijft toch zwaar.. En daarna ook denk k. 25 aug hebben we ook weer een echo, dan zijn we 10 wkn. Misschien heb ik dan meer vertrouwen.

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @zebra: ja dat is ook zo. Hoewel het natuurlijk daarna ook nog altijd mis kan gaan kan je er wel vanuit gaan dat het goed gaat hoor. Kan ook bij 15 weken fout gaan. Maar als het kindje goed op grootte is en het hartje goed klopt zal het wel goed zitten toch? Zo dacht ik wel tenminste.
    Af en toe denk ik nu nog wel of het goed blijft gaan, of ze over paar weken het hartje wel gaan horen. Maar mag mezelf niet zo gek maken, van de week was alles goed dus daar ga ik vanuit.

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja minnie snap dat het in jullie situatie wel lastig is hoor,
    morgen is vast alles supper maarja dat was vorige keer misschien ook zo..
    maar positief blijven :) deze beeb komt pas maart 2012 eruit hoor!

Deel Deze Pagina