@Princess, sterkte meis. Ik weet hoe je je voelt. Neem je tijd. Dat misselijke gevoel dat sommigen jullie hebben hè? Is dat ook zo'n weeiig/baksteengevoel ter hoogte van je maag? Want dat gevoel heb ik iedere ochtend eigenlijk. En ook wel 's snachts. Maar ik moet bekennen dat ik nooit hoef over te geven (nouja, een half jaar geleden voor het laatst) maar ik weet van vroeger uit niet hoe het voelt om echt kotsmisselijk te zijn. Denk ik Klinkt vaag. I know, maar het is echt zo.
Princess, veel sterkte! Minnie, ik ben ook veel vaag misselijk, geen gevoel dat ik direct ga overgeven maar lekker voelt het ook bepaald niet. Nu de laatste dagen gaat dat beter maar nu heb ik echt ineens superweinig eetlust, vooral 's middags en 's avonds. Gisteravond heb ik pas om 20.00 uur gegeten met alleen 2 boterhammen met aardbeien - dat is echt niets voor mij.
Hallooo allemaal, Ik ben ook een maart 2012 mama. Zat ff overal te kijken op het forum en zag dat er nog een maart topic was. Gezellig hoor. Ik heb 10 augustus de eerste echo, vind het zoooo spannend en kan echt niet wachten.
Oh het ligt dus niet aan mezelf. Mooi. Klinkt wel goed trouwens, brood met aardbeien.. Ergens ben ik wel blij met dat misselijke gebeuren hoor.. de vorige zwangerschap (die verkeerd liep) had ik dat bij lange na niet zo erg. Voor zover ik me kan herinneren. Dus dit geeft wel een beetje hoop.
@minnie, je beschrijft het goed! voor mij is het nog een weeig gevoel dat vandaag 's ochtends wel iets erger was..... ook af en toe wat duizelig. gewoon kalm aan doen dus! net eerst een cracker gehad en nu ontbijt. straks lekker met mijn lief de stad in
princess79 heel veel sterkte met het verwerken hier ook afen toe misselijk op de raaste momenten maar gelukkig niet hoefen overgeven maar wel dat gevoel hoofd dan maar tussen de knieen hahahah en dan gaat het wel weer
hoihoi, Ook wij zijn in maart uitgerekend, 31 maart dus ik pas er nog bij, haha. Ik kan niet wachten om te shoppen. Heb vandaag een meegroeiBH gekocht, want ik pas nu al niets meer en een handig zwangerschapsboekje. succes iedereen en uiteraard super gefeliciteerd!!
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik meld me hier ook even. Zwanger van eerste kindje, nog erg onwerkelijk allemaal en kan het nog niet echt geloven. Ook al een week bruinverlies gehad dus erg onzeker van geworden. Volgens berekening 26 maart uitgeteld maar denk zelf dat het iets korter is. 16 augustus eerste echo en intake vk. Jullie al veel klachten?
Het hey.. Ook ik ben in maart uitgerekend van ons tweede wondertje.. Volgens mn eigen berekening 2 maart maar bij de eerste echo dachten ze een dagje later.. Ff afwachten dus... Wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap!
Welkom! . Vanmiddag de echo hier.. ik ben stiknerveus. Gelukkig wel kunnen slapen. En kokhalzen is niet grappig trouwens. Ugh.
Hallo Allemaal, ook ik ben een maart mama. Ik ben nu 8 weken en 1 dag zwanger. Dit wordt ons eerste kindje. Omdat ik vorige maand een miskraam gehad heb heb ik inmiddels al 2 echo`s gehad. De eerste echo met 5 weken, hierop zag je een mooi vruchtzakje met daarin een dooierzakje. Afgelopen vrijdag hebben we met 7 weken en 4 dagen een echo gehad, hierop was een mooi kloppend hartje te zien. Nu hebben we morgen weer een echo, hopen dat dan nog steeds alles goed is. En dat de angst dat het weer mis gaat wat af neemt. Gezellig om met z`n alle hier te kletsen! Princess, heel veel sterkte.
Hallo dames, Gezellig hierzo en allemaal gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger, nu 5 weken en 3 dagen dus 31 maart uitgerekend! Hoe voelen jullie je? Ik voel geen veranderingen nog.
Hey ladies, Graag voeg ik me toe bij deze topic. Volgens mijn berekeningen ben ik uitgerekend op 29 maart 2012! Maar helaas heb ik mijn eerste echo pas op 31 augustus, vreselijk om al die weken te wachten.... maar ja kan niet anders. Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! groetjes, babydesire
goede morgen dames wat is het toch een lekker weertej vandaag iemand nog plannen met dit mooie weer ik moet helaas werken vanmiddag voor de nieuwe dames gefeliciteerd met de zwangerschap lien26: ik voel ook niet echt verandering mijn borsten zijn wat gevoeliger en heb af en toe last van minstruatie kramp maar veder geen klachten gelukkig
hoi iedereen, bij ons doet de huisarts nog de bevallingen en ik vind het wel prettig. hoef ik geen kennis te maken zij heeft ook mijn zussen de bevallingen gedaan! ik heb 11 aug mijn eerste echo. wel vroeg, ben dan bijna 7 weken, maar ik ga op vakantie en de HA denkt dat ik dan prettiger op vakantie ga. vind het namelijk erg spannend allemaal. Ik ben wel een middag ziek naar huis gegaan. mijn werk weet nog van niets. is er iemand die dit herkent? ziek naar huis gaan en werk die van niets weet. ik wil het pas met 10-12 weken vertellen eigenlijk @plien we zijn op dezelfde dag uitgerekend! hoe voel je je? groetjes
@Room: Ik voel mij heel goed. Nergens geen last van, alleen minder trek dan normaal. Donderdag en vrijdag 1 drupje bloed in inlegkruisje, maar verder niks! Hoe voel jij je? Grappig zelfde dag uitgerekend...
Wij hebben morgen de eerste echo! Is wel bij een pretecho buro omdat ik niet meer kan wachten tot de afspraak bij de verloskundige ( 17 aug ) dus ik hoop morgen een mooi hartje te zien/horen! zo spannend! afgelopen week heel erg misselijk geweest, vandaag valt het gelukkig reuze mee